Onko koiravapaita kerrostaloja?
Sellaisessa taloyhtiössä, jossa on omistusasuntoja. Vuokratalossahan omistaja voi kieltää lemmikit. Eli voiko taloyhtiön säännöissä kieltää koirat omistusasunnoissa? Muuttaisin sellaiseen taloon. Räksyttämiseen kyllästynyt
Kommentit (134)
Ei kukaan täysjärkinen pidäkään koiraa kerrostalossa. Hullut vain.
Muutan heti sellaiseen kerrostaloon stadissa, jossa rakit on kielletty. Vinkatkaa missä on??! Kiitos!
Eihän se ole kuin rahasta kiinni.
Onko sitä?
Vierailija kirjoitti:
kyllä .saati sit ihmistä.hullut ja laiskat ja köyhät niissä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Räksytys ei ole edes ainut ongelma. Koiranomistajat, kuten myös esim. lapset ja tupakoitsijat, aiheuttavat lisäksi paljon käytävämeteliä sahaamalla hissillä jatkuvasti ylös-alas ja suomalainen rakentamisen laatu tuntien hissimetelihän on kerrostaloissa aina kovaa.
Talvella bonuksena vielä se keltainen luistinrata heti ulko-oven edessä, kun eläinparka ei ole päässyt koko päivänä ulos ja tyhjentää rakkonsa välittömästä ulos päästyään.
Eikä pelkästään koira tyhjennä vaan myös miehet. Miesvapaa kerrostalo? Hei oikeesti.. mitä miksei sellasia ole? Naisvankila ainoa vaihtoehto?? :DD
Vierailija kirjoitti:
ootko niin perse auki että kerrostalo luukussa pitää asua?
täälä omakotitalossa ei paljoo koirat räksyttele eikä naapurit mölyä ja vittuile.
Jaa nyt tänne tuli joku kuulovammainen - terveellä kuulolla varustettu omakotialueella asuja kyllä tietää ja kuulee naapuruston koiratilanteen kuten myöskin oksasilppureiden käytön, musiikkiharrastukset sekä moponuorison pärinät.
Vierailija kirjoitti:
On koirien etu , ettei niitä pidetä kerrostaloissa, paitsi palveluskoirat.
Ai palveluskoirien etu ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Muutan heti sellaiseen kerrostaloon stadissa, jossa rakit on kielletty. Vinkatkaa missä on??! Kiitos!
Ei sulla ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa on piskiä, mitä olen katsonut. Esim. etuovi.comista et saa valittua piskivapaa kerrostalo.
Onko vuokra-asuntoja ilman rakkeja???
mitä jos menisit töihin ja asuisit omakotitalos ni ei olis rakkeja.ainiin mut ei kukaa noi tyhmää palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa on piskiä, mitä olen katsonut. Esim. etuovi.comista et saa valittua piskivapaa kerrostalo.
Ei köyhille.
nauttikaa köyhät kerrostalon ihanuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootko niin perse auki että kerrostalo luukussa pitää asua?
täälä omakotitalossa ei paljoo koirat räksyttele eikä naapurit mölyä ja vittuile.
Jaa nyt tänne tuli joku kuulovammainen - terveellä kuulolla varustettu omakotialueella asuja kyllä tietää ja kuulee naapuruston koiratilanteen kuten myöskin oksasilppureiden käytön, musiikkiharrastukset sekä moponuorison pärinät.
lähin naapuri 100m päässä sulla seinän takana et nauti vammane vaa siitä kerrostalo luukusta kun et poiskaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä jos menisit töihin ja asuisit omakotitalos ni ei olis rakkeja.ainiin mut ei kukaa noi tyhmää palkkaa.
Mitä jos opettelisit itse edes kirjoittamaan suomea oikein?
Täällä on jo aikaisemmin todettu, ettei omakotitalo ole mikään tae koirattomuudesta vaan tilanne voi olla jopa pahempi. Maaseudulla tietysti voi olla rauha.
Mikä ihme siinä on, ettei kanssaeläjiä tarvitse ottaa huomioon, vaan käsketään painua jonnekin muualle? Koirien käytös tiiviillä alueella alkaa olla jo niin sietämätöntä paikoitellen, että ongelmaan on pakko puuttua. Ei mitään muutakaan häiriköintiä ja roskaamista hyväksytä, mutta miksi koiran omistajat luulevat olevansa joku poikkeus? Onko se edes koiran hyvinvoinnin kannalta suotavaa elää kaupungissa? Tietenkin koirat oireilevat alueella, mikä on niille täysin luonnoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos opettelisit itse edes kirjoittamaan suomea oikein?
Täällä on jo aikaisemmin todettu, ettei omakotitalo ole mikään tae koirattomuudesta vaan tilanne voi olla jopa pahempi. Maaseudulla tietysti voi olla rauha.
Mikä ihme siinä on, ettei kanssaeläjiä tarvitse ottaa huomioon, vaan käsketään painua jonnekin muualle? Koirien käytös tiiviillä alueella alkaa olla jo niin sietämätöntä paikoitellen, että ongelmaan on pakko puuttua. Ei mitään muutakaan häiriköintiä ja roskaamista hyväksytä, mutta miksi koir
hajoo sinne kerrostaloo kela loinen.
Vierailija kirjoitti:
Onkos muunkinlaisia koiraihmisiä?
omakotitaloissa ne koirat vasta haukkuukin, raukkoja pidetään ulkona poissa lauman luota pienissä häkeissä
Voi kyynel. Muuta korpeen. Riittävän iso tontti kun on, niin ei tarvitse inistä.
97: Asun omakotitalossa, ja koiraongelma on täälläkin vaikea. Vapaaksi päässeitä koiria juoksee omalle tontille asti, eikä edes pyydetä anteeksi.
Kuten kommentistasi huomaa, koiraongelman syynä on juuri sinun kaltaiset mulkut. Miksi haluat omalla välinpitämättömyydellä lietsoa koiravihaa? Onko hyvä mieli, kun joku levittelee myrkkysyöttejä oikeudenmukaisuuden toivossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos muunkinlaisia koiraihmisiä?
mun koirat räksyttää kerrostalossa täyttä kun olen emännällä välillä mahtaa teitä koiran vihaajii vituttaa.
Mm. Jemenistä, Iranista ja Irakista löytyy.