Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos jään osittaiselle hoitovapaalle ja teen töitä vain 30h/vko niin paljonko häviän rahallisesti?

Vierailija
21.01.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotihoidontukea noin 70 e/kk:ssa.

Vierailija
2/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän päivän lapsi on hoidossa, veroprosentti ja niin edelleen vaikuttavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taloudellista tukea ( 70 ¿) siihen saa vain vanhemmat jolla on alle kolmevuotias tai eka-tokaluokkalainen lapsi.

Vierailija
4/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vain alle 3-vuotiaasta tai eka-tokaluokkalaisesta.

Suomessa ei tueta työajan joustaviin ratkaisuihin ollenkaan ja sitten ihmetellään, miksi niin moni äiti jää kotiin.

Osittainen hoitovapaa on varmasti toisille hyvä ratkaisu. Minä jouduin tekemään samat työt lyhyemmässä ajassa ja olin aivan naatti ne extratunnit, mitkä piti jäädä lapsen kanssa olemiseen.

Vierailija
5/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika täyttää maaliskuussa kolme ja siihen saakka saan kelalta tukea 70e kuussa.

Palkka on noin 20% pienempi mutta taas hoitomaksukin on kuussa 40e pienempi normaalista.

Jatkan kyllä koko kevään kuusi tuntisena niin on hoito päivätkin lyhkäsempia lapsella.

Suosittelen kovasti!

Vierailija
6/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella sopimuksella sulla on lapsi hoidossa kun saat 40 euroa hinnasta pois?

Vierailija
7/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää käteen sama summa nyt 6-tunnin työpäivistä verrattuna entisiin 8-tunnin päiviin. Veroprosentti laski, tarhamaksu laski ja yh:na saan nyt asumistukea. Ennen kävin myös työpaikalla syömässä lämpimän lounaan, nyt syön leipää tms eväitä. Olen ollut Tosi tyytyväinen lyhyempään päivään.

Vierailija
8/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hoidossa 80% täysipäiväisestä. Meillä tarkoitti 5-7h hoidossa oloa/ pvä.

Vierailija
9/9 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin tarhassa lomakkeen missä oli vaihtoehtoja ja ruksasin sen vaihtoehdon missä siis 5-7h.