Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien äidit

Vierailija
27.01.2007 |

Millainen anoppi SINUSTA tulee miniällesi?

Jakeletko neuvoja? Oletko tarpeeksi kiinnostunut lapsenlapsista? Tuppaudutko lapsenlapsen elämään liikaa vai hoidatko häntä liian vähän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempien apuna ja tukena kun he sitä tarvitsevat. Toisaalta nautin varmasti siitä " omastakin elämästäni" ,eli toivottavasti matkustelen ja harrastan. Haluan kuitenkin olla läheinen mummo lapsenlapsilleni, vähän sellainen " vanhan ajan pullantuoksuinen mummo..." Yritän olla tuputtamatta neuvojani,mutta sanon mielipiteeni jos sitä kysytään.

Vierailija
2/9 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä lähelle lapsenlastani ja paras keino siihen on kai se, että lapsen äiti kelpuuttaa minut lapsen lähelle. Toivon, etten ikinä arvostele miniäni äitiyttä ääneen, vaikka olisinkin jostain eri mieltä. Olen ajatellut muistaa aina kysyä, miten miniällä ja pojallani on ollut tapana tehdä erilaisia hoitotoimenpiteitä (syöttäminen, nukuttaminen jne) ja yritän tehdä samalla tavoin jos/kun saan hoitaa lasta. Yritän olla tyrkyttämättä itseäni, mutta muistutan usein, että minua saa pyytää avuksi, jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luultavasti niin että apua ja neuvoja saa ja tulee jos ja kun niitä pyydetään. Ja tottakia lapsen lapset kuuluvat elämään. Riippuu sitten monesta miten ja kuin paljon.

Vierailija
4/9 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi tyyliin narkkari tai huora, ni saa nähdä miten suu pistetään....Koetan kuitenkin noudattaa linjaa, että en ole valitsemasa heidän puolestaan enkä sotkeudu heidän elämäänsä liikaa.

Vierailija
5/9 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten poikieni tyttö tai poikaystäviä niin kaikki elämänkumppanit otetaan avosylin vastaan.

Vierailija
6/9 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voin itsekin pyytää mutta ei pakosti tuputtaa. Koska itselläni se tilanne nyt että nuorimman kanssa olen lähestulkoon ollut yksin 24/7. Eli tiedän kyllä että omaakin aikaa tarvittas.

Vierailija
7/9 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöksestäkin kiinni ja siitä onko tarpeeksi hyvä mun silmäterälle. en varmaan ole mikään pullantuoksuinen mummo, pikemminkin aktiivinen moderni mummo. en kestä metakkaa ja hälinää joten jos useampi lapsenlapsi tulee niin voi olla etten hirveästi hoida, ehkä yksi kerrallaan.

Vierailija
8/9 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa sinne saakka miettiä. Olen silloin jo melko iäkäs, joten en varmaan huomaakaan uutta miniää muistiongelmieni vuoksi.

Vierailija
9/9 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti fiksuja. Haluasin olla samanlainen kuin oma äitini. Hän on hyvä esimerkki, auttaa mutta ei tyrkytä.

Mulla on myös tytär. Mä en jotenkin ymmärrä miksi tää oli vain poikien äideille esitetty kysymys. Haluan olla tasapuolinen molempien lapsieni puolisoille, lapsenlapsille ja tietenkin lapsilleni.