Millaisia reissuja olette tehneet yksin?
Kommentit (44)
Interraililla olen ollut yksin kaksi kuukautta (+ kaverin kanssa kuukauden).
Noin lyhyillä lennoilla ei kovin moneen paikkaan pääse
Olen matkustellut ympäri Eurooppaa , Amerikassa, Thaimaahan, Karibian maihin 7 eri maahan, yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Pietarissa vielä silloin kun hyvesignalointi ei kieltänyt siellä vierailua
Minä olen myös käynyt siellä yksin ns ryssäbusseilla, mutta en enää menisi oman turvallisuiteni takia.
Mishään hyvesignaloinnista ei ole kyse Venäjän suhteen.
Minä taas olen käynyt junalla ja kyllä, hyvesignaloinnista on kyse. Tuo kirjoittamasi rys sit te ly taas kertoo kaiken oleellisen länsivihamielisyydestä, joka ei ole tuulesta temmattu. Rauhaa ei taida haluta kukaan osapuoli.
Heinolaan asti olen ajellut yksin pääkaupunkiseudulta.
Olen käynyt yksin Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Islannissa ja Egyptissä. Kesällä lähden yksin Färsaarille.
Noilla spekseillä Berliini, Gdansk, Amsterdam, Pariisi, Köpis, Lontoo, Praha, Wien.
Paljon riippuu siitä mikä kiinnostaa
Itse olen ollut myös autoreissulla mm Italiassa monta kertaa. Nyt taas lähdössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Pietarissa vielä silloin kun hyvesignalointi ei kieltänyt siellä vierailua
Minä olen myös käynyt siellä yksin ns ryssäbusseilla, mutta en enää menisi oman turvallisuiteni takia.
Minä taas olen käynyt junalla ja kyllä, hyvesignaloinnista on kyse. Tuo kirjoittamasi rys sit te ly taas kertoo kaiken oleellisen länsivihamielisyydestä, joka ei ole tuulesta temmattu. Rauhaa ei taida haluta kukaan osapuoli.
Itse koen niin, että Venäjä on toimillaan aiheuttanut vihan maataan kohtaan. Olisin voinut aiemmin käydäkin esim. Pietarissa, mutta nyt ei enää tulisi mieleenkään riippumatta siitä mitä muut asiasta ajattelevat. Hyvesignalointihan on sitä, että tehdään asioita tietyillä tapaa muiden vuoksi. Itse teen asiat niinkuin omasta mielestäni on oikein. Myös muissa kuin Venäjää koskevissa asioissa.
Kyllä on,sitä oman perän nostatusta =wanna-hurskastelua yököimmästä päästä,niin kuin kokoaikainen valeprObagA nda/ U Kraiina-vyörytys! Mutta mitäpä sitä suomalainen junttapulla vanhasta eurooppalaisesta kulttuurimaasta nimeltään VENÄJÄ mitään välittäiskään...?
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt yksin Ruotsissa, Virossa, Norjassa, Islannissa ja Egyptissä. Kesällä lähden yksin Färsaarille.
No nyt on kiinnostava, miten sä lähestyt Färsaaria? Kiinnostais itseäkin tuo.
Berliini, Wien, Oslo, Tukholma, Kööpenhamina, Gotlanti, Hurtigruten. Yksin. Monta kertaa. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen ryssäbussi-sanan edessä on ns., mikä tarkoittaa niin sanottua. Sillä nimellä niitä venäläisiä busseja kutsuvat niitä paljon käyttävät suomalaiset, jotka nimenomaan eivät halveksi venäläisiä vaan matkustavat mielellään heidän joukossaan.
Se, että olet Venäjän puolella Ukrainaa vastaan, on oma ongelmasi. Et ymmärrä hyvesignalointi-termiä ja samalla hyvesignaloit itse vahvasti ja tajuamattasi Venäjän suuntaan.
Lennän Helsingistä- Kööpenhaminaan ja sieltä Vagariin, mistä bussilla Törshaviin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen sovi matkustaa yksin. On vaarallista ja ainakin tulee se mainehaitta että olet ns löyhämoraalinen jos ulkomailla matkaat...Miehille asia erikseen. Itse kävin kerran työkavereiden kanssa Tallinnassa mutta olimme kyllä ihan tuuliajolla naisihmisinä...onneksi ei sattunut mitään. Ei enää ilman rakasta aviomiestäni <3
OMG 🤣🤣🤣🤣
No tietty teillä "löyhillä" on riski missä tahansa
Kun oon käyny naimassa naapurin abityttöä, niin en ole isommalla porukalla tupaan rynnänny.
Vierailija kirjoitti:
Lennän Helsingistä- Kööpenhaminaan ja sieltä Vagariin, mistä bussilla Törshaviin.
Ok. Ootko vaeltaja vai mitä aiot siellä touhuta, jos saa kysyä? Älyttömän kiehtovan näköistä siellä.
Puolivuotta Espanjassa viimevuonna, 2-kuukautta Gran canarialla tänä vuonna.Yksin matkustellu n.20 maata euroopassa.
En ole tehdyt tarkkoja suunnitelmia, mutta saarilla on varmasti paljon katseltavaa. Paljon luontoelämyksiä, mielenkiintoinen historia ja pienissä kylissä kiertelyä. Heidän tekemä taide ja myös käsityöt kiinnostavat.
Valitsisin jonkin kiinnostavan kulttuuritapahtuman ja sen perusteella sitten valikoisin kohteen. Näin aina toimin, kiertelen kiinnostavia konsertteja Euroopassa. Ja yksin tietenkin, niin on mukavinta. Saksassa on paljon mielenkiintoisia kulttuuritapahtumia ja lyhyet lennot.
N34
Ap. Mietin itse Norjaa ja Bergeniä.
Olen matkustellut lasten kanssa mutta nyt tekis mieli lähteä yksin.
Kysyit kolmesta vuorokaudesta, mutta itselläni kokemuksia vähän kaikenlaisista reissuista yksin, aina on ollut mukavaa ja tarvittaessa juttuseuraa löytynyt matkanvarrelta.
- nuorena interreil yksin kuukauden ajan
- erilaisia etelänlomia yksin, uimista, lukemista ja rentoutumista lämpimissä kohteissa
- viikonloppulomia mm Tallinna, Pärnu, Riika, Lontoo, Berliini, Pariisi, Amsterdam, Wien, Madrid, tykkään kävellä ja katsella rakennuksia, maisemia, käydä museoissa ja istuskella kahviloissa kaupungin vilinää tarkkailemassa.
Max 2 tunnin lento rajoittaa reissujasi aika paljon. Tässä ajassa pääset suunnilleen Kööpenhaminaan asti. Jos otat rajaksi 3 tuntia, on valittavaa huomattavasti enemmän, ja voitat lähtiessä ajassa tunnin useimpiin Euroopan kohteisiin aikaeron takia, Britanniaan 2 tuntia.
Lyhyen perilläoloajan takia tutkin yleensä etukäteen kohdetta mahdollisimman paljon ja valitsen pari kolme tärkeintä paikkaa, joissa haluan käydä. Aikaa säästää myös kun etukäteen perehtyy miten kohteessa julkinen liikenne toimii, taksi apit, matka lentokentälle. Lisäksi viikonloppulomilla matkustan vain käsimatkatavaran kanssa niin ei tule lentokentälläkään turhaa odottelua.