Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia reissuja olette tehneet yksin?

Vierailija
14.04.2024 |

Eli kolme yötä jossain max 2 h lento. 

Berliini?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt joka puolelle maailmaa. Mutta jos tuollaista haet, suosittelen Krakovaa.

Vierailija
2/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo. En ole tehnyt yksin mutta lentomatka on lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut yksin Puolaan ja Ruotsiin. Matkustan muutenkin mieluiten yksin, N 71 v.

Vierailija
4/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tehnyt yhtään yön yli reissua mihinkään yksin. Edes työmatkaa. Aina ollut edes lapsi mukana.

Vierailija
5/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa olen käynyt yksin joskus.

Vierailija
6/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla lähtökohdilla katselisin lähinnä sitä minne sattuu olemana halpoja lentoja.

Vierailija
7/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Hesasta Tampereella

Vierailija
8/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Pietarissa vielä silloin kun hyvesignalointi ei kieltänyt siellä vierailua

Vierailija
9/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lentoajalla Hampurissa. Vilnaan oli tarkoitus mennä mutta se jäi koronan alle, pitäis kai harkita uutta reissua. 

Vierailija
10/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibussilla olen käynyt vähän joka suunnassa mihin Turusta kätevästi pääsee mutta tullut yöksi kotiin. Kaukaisin oli Porvoo. Yksinäistähän tuo on mutta minkäs teet. Ehkä seuraavaksi koitan tinderiä mihin ikinä menenkin.

Vierailija
11/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo, Pariisi, Kööpenhamina, Tallinna, Tukholma. Ja kaikissa näissä monta kertaa yksin. Olen keski-ikäinen naimisissa oleva nainen ja matkustan yksin vähintään pari kertaa vuodessa. 

Vierailija
12/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minne tahansa haluat mennä. Olen nuorena reissannut yksin interrailillä monta kertaa kuukauden kerrallaan. Myös lentäen useamman kerran Usassa ja Kanadassa.

Vierailija
13/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on hyvä vaihtoehto. Mutta yksinhän voi matkustaa ihan mihin vaan ja se onkin parasta!

Vierailija
14/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lentäen yksin koskaan. Risteily Tukholmaan ainut ilman kaveria. En pidä yksin matkustamisesta. 

Vierailija
15/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen sovi matkustaa yksin. On vaarallista ja ainakin tulee se mainehaitta että olet ns löyhämoraalinen jos ulkomailla matkaat...Miehille asia erikseen. Itse kävin kerran työkavereiden kanssa Tallinnassa mutta olimme kyllä ihan tuuliajolla naisihmisinä...onneksi ei sattunut mitään. Ei enää ilman rakasta aviomiestäni <3

Vierailija
16/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri Eurooppaa. Euroopan ulkopuolelle en halua naisena yksin matkusta.

T. Keski-ikäinen täti

Vierailija
17/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia

Vierailija
18/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Pietarissa vielä silloin kun hyvesignalointi ei kieltänyt siellä vierailua

Minä olen myös käynyt siellä yksin ns ryssäbusseilla, mutta en enää menisi oman turvallisuiteni takia.

Mishään hyvesignaloinnista ei ole kyse Venäjän suhteen.

Vierailija
19/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailumatkailija Anna-Katri Räihästä Suomen ensimmäinen kaikissa maailman maissa käynyt nainen

Anna-Katrin tavoitteeseen kuului 193 YK:n jäsenmaan lisäksi Vatikaani, Kosovo, Taiwan ja Palestiina. Pelkän nopean maavierailun sijaan hän on matkoillaan halunnut panostaa seikkailukokemuksiin eri maissa. Anna-Katri on esimerkiksi matkustanut rautamalmijunan kyydissä halki Mauritanian ja vaeltanut päiviä Kolumbian sademetsissä nähdäkseen kadotetun inkakaupungin.

Viimeinen maakohde: Turkmenistan

Räihän viimeisimmät kohteet olivat keväällä 2023 käydyt Tyynenmeren saarivaltiot (10) sekä pitkään turisteilta suljettuna ollut Turkmenistan, joka oli hänen tavoitteensa viimeinen maa. Suomeen Anna-Katri palasi Turkmenistanista 7.6.2023.

Kun seisoin kesäkuussa Turkmenistanissa kuuluisan Helvetin portin reunalla katselemassa palavaa kaasukraateria, oli minulla aivan uskomaton olo. Minä tein sen, Räihä intoilee. 

Pitkään luulin, etten voisi soolomatkailevana naisena vierailla kaikissa maailman maissa. Tämä urakka on vaatinut vuosia ja satoja tuhansia euroja, mutta mitään en muuttaisi. Olen matkojen myötä oppinut aivan valtavasti maailmasta, mutta myös kasvanut ihmisenä, Räihä jatkaa.

https://www.sttinfo.fi/tiedote/69985509/seikkailumatkailija-anna-katri-…

Vierailija
20/44 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen sovi matkustaa yksin. On vaarallista ja ainakin tulee se mainehaitta että olet ns löyhämoraalinen jos ulkomailla matkaat...Miehille asia erikseen. Itse kävin kerran työkavereiden kanssa Tallinnassa mutta olimme kyllä ihan tuuliajolla naisihmisinä...onneksi ei sattunut mitään. Ei enää ilman rakasta aviomiestäni <3

Trollimies - ei jatkoon.