Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi ostanut sukkahousut?

Vierailija
14.04.2024 |

Minä varmaan 15 v sitten.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla. Mustat 40 den Kappahlista. Tädin hautajaiset ensi viikolla.

Vierailija
62/103 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä keväänä päivitin sukkahousuni. Käytän vain Falkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten euroviisuiltaa varten. Inhottavin vaatekappale mitä olla voi.

Hyvät sukkahousut ovat paras vaatekappale mitä olla voi.

Vierailija
64/103 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä alkuunkaan niiitä ihmisiä, jotka valittavat sukkahousujen epämukavuudesta. Sukkiksethan on mitä mukavin ja käyttökelpoisin vaate. Mukautuu eri tilanteisiin, joustaa eikä purista, löytyy eri paksuuksissa ja eri väreissä. Ovat hyvännäköiset hameen kanssa ja lämmittävät farkkujen alla. On halpiksia ja sitten kalliimpia jos haluaa satsata. On tietysti turhauttavaa kun ohuet hajoavat niin helposti. Itse käytän peittävämpiä ja laadulkkampia malleja ja yhtä kokoa isommat. Ne kestävät yleensä koko talven reikiintymättä ja nyppääntymättä. Se joka viimeksi ostanut sukkikset 30 vuotta sitten yllättyy halutessaan tämän päivän nyloneiden mukavuudesta ja käyttökelpoisuudesta. Kehitys nimittäin kehittyy tälläkin alalla. Ai niin, viimeksi ostin sukkahousut kaksi viikkoa sitten: 50 denierin mattapintaiset punaruskeassa sävyssä

Olen niin samaa mieltä. Minulla ei ole koskaan ollut ongelma löytää sopivia sukkahousuja. Käytän sukkahousuja ihan joka päivä, kotona ja töissä. Välillä hameen tai mekon kanssa ja välillä pitkien housujen alla. Sukkahousut ovat minulle lempivaate, joustavat ja mukavat. Viimeksi ostin uusia sukkahousuja alkuviikosta, mustat ja tummansiniset 40 denieriä. 

Vierailija
65/103 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En välitä mekoista, enkä hameista.

Vierailija
66/103 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten löysin tarjouksesta hyviä sukkahousuja

Vierailija
67/103 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUKKAHOUSUT JALKAA JOSSA ON NAISEN HAJU JA RUNKAAN SIEMENET PURKAUTUU SUKKAHOUSUJIN

OLEN HYVIN KIIHOITUNUT.

Vierailija
68/103 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten kolmet 20 den sukkahousut.

Vierailija
69/103 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan tällä vuosituhannella. Käytän kyllä hameita, mutta sellaisia joiden kanssa voi käyttää leggingsejä. Inhoan sitä, miltä sukkahousut tuntuvat ihoa vasten.

Vierailija
70/103 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän ale myynnistä ostin 3 kuviolliset sukkahousut ja 3 stay upit. 

Vierailija
71/103 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen. En omista housuja ollenkaan, kaikki vaatteeni ovat mekkoja tai hameita. Odotan niin kovin kesää kun sukkahousuja ei enää tarvitse.

Kuinka tarkenet talvella ulkona?

Olen eri, mutta miten niin? Lämpimät sukkikset mekon tai hameen alle, ei kai siinä sen kummempaa. Näin olen itse mennyt viimeiset 5 vuotta.

Vierailija
72/103 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä alkuunkaan niiitä ihmisiä, jotka valittavat sukkahousujen epämukavuudesta. Sukkiksethan on mitä mukavin ja käyttökelpoisin vaate. Mukautuu eri tilanteisiin, joustaa eikä purista, löytyy eri paksuuksissa ja eri väreissä. Ovat hyvännäköiset hameen kanssa ja lämmittävät farkkujen alla. On halpiksia ja sitten kalliimpia jos haluaa satsata. On tietysti turhauttavaa kun ohuet hajoavat niin helposti. Itse käytän peittävämpiä ja laadulkkampia malleja ja yhtä kokoa isommat. Ne kestävät yleensä koko talven reikiintymättä ja nyppääntymättä. Se joka viimeksi ostanut sukkikset 30 vuotta sitten yllättyy halutessaan tämän päivän nyloneiden mukavuudesta ja käyttökelpoisuudesta. Kehitys nimittäin kehittyy tälläkin alalla. Ai niin, viimeksi ostin sukkahousut kaksi viikkoa sitten: 50 denierin mattapintaiset punaruskeassa sävyssä

Olen niin samaa mieltä. Minulla ei ole ko

Minä en ole vielä ikinä löytänyt sopivia sukkahousuja. Kun on tän verran pitkät koivet, oon 177cm ja farkkujen lahjepituus 34, painoa 68-69 kg, farkkujen vyötärö 28, max 29, niin hankalaa on. Sukkahousut kun venyy vain leveyssuunnassa, pituussuunnassa hyvin vähän. Joten jos ostan normaalikokoani 36-38, niin haaroväli roikkuu reisien puolivälissä. Jos ostan kokoa 44, saattavat kyllä venyä riittävän ylös, mutta housuosa on järjettömän iso. Siis vyötärönauhan sisään menisi kaksi minun kokoistani ja housuosa ylettyy kainaloihin asti, kun siitä ei mene yhtään leveyteen. Käytä nyt sitten semmoisia, joissa housuosa rullautuu paksulle makkaralle vyötärölle. Ja koska eivät ole napakasti takapuolen ympärillä, niin eiväthän ne pysy ylhäällä, vaan haaraosa valahtaa sinne puolireiteen.

Vierailija
73/103 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tasan 10 v sitten, äitini hautajaisiin kesäkuun lopulle.

Vierailija
74/103 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä pari päivää sitten tilasin Ferillosta lämpimiä sukkahousuja tulevan talven varalle. Näin miesoletettuna käytän etupäässä miesten sukkahousuja, ja Ferillo on niitä harvoja paikkoja josta sellaisia saa.

Vierailija
75/103 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin hakemassa lähikaupasta kahdet sukkahousut. Ruskeat 20 den ja mustat 40 den, molemmat taattua Pirkka-laatua :)   Nuo paksummat laitan kohta jalkaan.

Vierailija
76/103 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2006, tai siis sain ne mummolta perinnöksi. Kovalla käytöllä on olleet muttei yhdetkään ole menneet rikki.

t. Pena64

Vierailija
77/103 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään kävin ostamassa itselleni merinovillaiset sukkahousut. 

Vierailija
78/103 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään.

Vierailija
79/103 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen . Nansolla oli tarjouksessa

Vierailija
80/103 |