Milloin olet viimeksi ostanut sukkahousut?
Kommentit (103)
En muista. En käytä juurikaan hametta, koska kintut eivät ole edustuskelpoiset. Pitkisten alla käytän kylmän kauden aikana legginssejä ja nilkkureita.
Vuosia sitten. Olen aina inhonnut sukkahousuja. Mieluummin legginsit ja sukat. Ja siis en käytä mekkoa kuin ehkä joskus kesällä.
En ole ostanut vuosiin. Inhoan sukkahousuja. Housujen kanssa käytän leggingsejä ja hameen kanssa Stayuppeja, jotka on paljon sukkahousuja mukavammat. Niitä saa jopa ohuina merinovillaisina.
En ymmärrä alkuunkaan niiitä ihmisiä, jotka valittavat sukkahousujen epämukavuudesta. Sukkiksethan on mitä mukavin ja käyttökelpoisin vaate. Mukautuu eri tilanteisiin, joustaa eikä purista, löytyy eri paksuuksissa ja eri väreissä. Ovat hyvännäköiset hameen kanssa ja lämmittävät farkkujen alla. On halpiksia ja sitten kalliimpia jos haluaa satsata. On tietysti turhauttavaa kun ohuet hajoavat niin helposti. Itse käytän peittävämpiä ja laadulkkampia malleja ja yhtä kokoa isommat. Ne kestävät yleensä koko talven reikiintymättä ja nyppääntymättä. Se joka viimeksi ostanut sukkikset 30 vuotta sitten yllättyy halutessaan tämän päivän nyloneiden mukavuudesta ja käyttökelpoisuudesta. Kehitys nimittäin kehittyy tälläkin alalla. Ai niin, viimeksi ostin sukkahousut kaksi viikkoa sitten: 50 denierin mattapintaiset punaruskeassa sävyssä
Ei ole tarvinnut nyt ostaa kun on jemmassa. Varmaan syksyllä olen ostanut.
Sukkahousut kai kutistuu nykyään pesussa. Ainakin ne paksummat. Ne on nykyään ihan älyttömän tiukkoja vaikka ostan paria kokoa isommat.
Sukkahousut on hankalat, jos tulee tilanne, että on nopeasti oltava sillä lailla.
Muutama vuosi sitten.
Palelijana suosin pitkiä (villa-) kalsareita pitkien housujeni alla, harvoin käytän hameita.
Eilen. En omista housuja ollenkaan, kaikki vaatteeni ovat mekkoja tai hameita. Odotan niin kovin kesää kun sukkahousuja ei enää tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten.
Palelijana suosin pitkiä (villa-) kalsareita pitkien housujeni alla, harvoin käytän hameita.
Kesällä tietysti mekko ja stringit mahdollistavat nopeimman toiminnan esimerkiksi puistossa ravintolasta lähdön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut on hankalat, jos tulee tilanne, että on nopeasti oltava sillä lailla.
Kesällä tietysti mekko ja stringit mahdollistavat nopeimman toiminnan esimerkiksi puistossa ravintolasta lähdön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut kai kutistuu nykyään pesussa. Ainakin ne paksummat. Ne on nykyään ihan älyttömän tiukkoja vaikka ostan paria kokoa isommat.
Mä olen ihmetellyt samaan. Ennen sukkikset kesti monta pesua. Nyt ei juuri yhtään. Enkä ole lihonut.
Vierailija kirjoitti:
En ole viimeiset 15 vuotta ostanut mitään vaatetta/kenkiä Suomesta
Tätähän just kysyttiin.
Vuosia sitten. Tuolla niitä on kaapissa käyttämättöminä, päätyvät lähinnä hautajaisiin. Mulle tapahtui keski-iän koittaessa sama kuin äidille ja veljelle, ajatus keinokuiduista ihoa vasten on sietämätön, joten (aina pitkän) hameen alla on puuvilla- tai bambulegginsit. Kohta nekin voi jättää pois, en palele helposti.
Ennen joulua ostin 12 paria sukkiksia, kun snagilla oli tarjouksessa. Sukkahousut ovat mukava ja helppo vaate itselle, pidän lähes päivittäin.
Muutama vuosi sitten. En käytä sukkiksia oikeastaan koskaan. Ennemmin suosin stay upeja, kun käytän hametta.
Taisin viimeksi ostaa sukkahousut ylioppilasjuhliini kun oli silloin hame päällä. Tämä oli vuonna 1990.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se alkuperäinen idea ole, että puetaan hameen alle halkiosukkahousut ja pikkuhousut jätetään pois. Kesä on tulossa ja pukeutimen pitää olla toimiva.
Täällä myös yks joka ostaa ulkomailta