Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi ostanut sukkahousut?

Vierailija
14.04.2024 |

Minä varmaan 15 v sitten.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yks joka ostaa ulkomailta

Vierailija
22/103 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. En käytä juurikaan hametta, koska kintut eivät ole edustuskelpoiset. Pitkisten alla käytän kylmän kauden aikana legginssejä ja nilkkureita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten. Olen aina inhonnut sukkahousuja. Mieluummin legginsit ja sukat. Ja siis en käytä mekkoa kuin ehkä joskus kesällä.

Vierailija
24/103 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut vuosiin. Inhoan sukkahousuja. Housujen kanssa käytän leggingsejä ja hameen kanssa Stayuppeja, jotka on paljon sukkahousuja mukavammat. Niitä saa jopa ohuina merinovillaisina.

Vierailija
25/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä alkuunkaan niiitä ihmisiä, jotka valittavat sukkahousujen epämukavuudesta. Sukkiksethan on mitä mukavin ja käyttökelpoisin vaate. Mukautuu eri tilanteisiin, joustaa eikä purista, löytyy eri paksuuksissa ja eri väreissä. Ovat hyvännäköiset hameen kanssa ja lämmittävät farkkujen alla. On halpiksia ja sitten kalliimpia jos haluaa satsata. On tietysti turhauttavaa kun ohuet hajoavat niin helposti. Itse käytän peittävämpiä ja laadulkkampia malleja ja yhtä kokoa isommat. Ne kestävät yleensä koko talven reikiintymättä ja nyppääntymättä. Se joka viimeksi ostanut sukkikset 30 vuotta sitten yllättyy halutessaan tämän päivän nyloneiden mukavuudesta ja käyttökelpoisuudesta. Kehitys nimittäin kehittyy tälläkin alalla. Ai niin, viimeksi ostin sukkahousut kaksi viikkoa sitten: 50 denierin mattapintaiset punaruskeassa sävyssä

Vierailija
26/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla!

Vierailija
27/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut nyt ostaa kun on jemmassa. Varmaan syksyllä olen ostanut.

Vierailija
28/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut kai kutistuu nykyään pesussa. Ainakin ne paksummat. Ne on nykyään ihan älyttömän tiukkoja vaikka ostan paria kokoa isommat.

Vierailija
29/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on hankalat, jos tulee tilanne, että on nopeasti oltava sillä lailla.

Vierailija
30/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten.

Palelijana suosin pitkiä (villa-) kalsareita pitkien housujeni alla, harvoin käytän hameita. 

Vierailija
31/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. En omista housuja ollenkaan, kaikki vaatteeni ovat mekkoja tai hameita. Odotan niin kovin kesää kun sukkahousuja ei enää tarvitse.

Vierailija
32/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten.

Palelijana suosin pitkiä (villa-) kalsareita pitkien housujeni alla, harvoin käytän hameita. 

Kesällä tietysti mekko ja stringit mahdollistavat nopeimman toiminnan esimerkiksi puistossa ravintolasta lähdön jälkeen.

Vierailija
33/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkahousut on hankalat, jos tulee tilanne, että on nopeasti oltava sillä lailla.

Kesällä tietysti mekko ja stringit mahdollistavat nopeimman toiminnan esimerkiksi puistossa ravintolasta lähdön jälkeen.

Vierailija
34/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkahousut kai kutistuu nykyään pesussa. Ainakin ne paksummat. Ne on nykyään ihan älyttömän tiukkoja vaikka ostan paria kokoa isommat.

Mä olen ihmetellyt samaan. Ennen sukkikset kesti monta pesua. Nyt ei juuri yhtään. Enkä ole lihonut.

Vierailija
35/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole viimeiset 15 vuotta ostanut mitään vaatetta/kenkiä Suomesta

Tätähän just kysyttiin.

Vierailija
36/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten. Tuolla niitä on kaapissa  käyttämättöminä, päätyvät lähinnä hautajaisiin. Mulle tapahtui keski-iän koittaessa sama kuin äidille ja veljelle, ajatus keinokuiduista ihoa vasten on sietämätön, joten (aina pitkän) hameen alla on puuvilla- tai bambulegginsit. Kohta nekin voi jättää pois, en palele helposti.

Vierailija
37/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen joulua ostin 12 paria sukkiksia, kun snagilla oli tarjouksessa. Sukkahousut ovat mukava ja helppo vaate itselle, pidän lähes päivittäin. 

Vierailija
38/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten. En käytä sukkiksia oikeastaan koskaan. Ennemmin suosin stay upeja, kun käytän hametta. 

Vierailija
39/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin viimeksi ostaa sukkahousut ylioppilasjuhliini kun oli silloin hame päällä. Tämä oli vuonna 1990.

Vierailija
40/103 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se alkuperäinen idea ole, että puetaan hameen alle halkiosukkahousut ja pikkuhousut jätetään pois. Kesä on tulossa ja pukeutimen pitää olla toimiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi