Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökki ahdistaa!

Vierailija
14.04.2024 |

Mies painu taas sinne korpeen, mä lähes vihaan sitä paikkaa.

Ei tän elämän pitäny näin mennä. Vieläköhän löytäis miehen jolle oisin tärkein? Näin 50v. ja risat.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käydään yhdessä ja erikseen mökillä. Musta on hyvä, että saadaan välillä omaa aikaa joko kotona tai mökillä. Mulle hetket erillään puolisosta tarkoittaa myös paremin nukuttuja öitä: mies kuorsaa ja se kuuluu korvatulppienkin läpi. Meille kummallekaan mökki ei ole mikään ryyppymökki: siellä puuhastellaan kaikkea, tarkkaillaan luontoa, saunotaan ja nautitaan hiljaisuudesta, jota kaupungissa ei ole.

Miksi nukutte samassa huoneessa jos toinen kuorsaa?

Vierailija
62/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus mökin ihanuudesta paljastettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestäis tommosta ukkoa. Sano että mökki myyntiin tai lähdet. Ja sen tilalle oikeaa lomaa, matkustelua.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, erorahan ap. pelkää eli noissa vaihtoehdoissa ap. saisi lähteä.

Vierailija
64/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kaupungit eivät tule olemaan asumiskelpoisia kun rytinät alkaa

Suksi rys** v*ttuun toiveinesi!

Vierailija
65/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus mökin ihanuudesta paljastettu!

Kenen totuus? Sun uskoma? 

Vierailija
66/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa lähteä, miksi tuhlata elämänsä ihmisen kanssa joka arvostaa eri asioita ja viihtyy yksin.

Vierailija
67/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestäis tommosta ukkoa. Sano että mökki myyntiin tai lähdet. Ja sen tilalle oikeaa lomaa, matkustelua.

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, erorahan ap. pelkää eli noissa vaihtoehdoissa ap. saisi lähteä.

Korjaan, eroahan ap. pelkää. . .

Vierailija
68/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tabu aihe, mutta kesämökkihän on paikka juopotella. Se on niiden mökkien tarkoitus. Ihan sama onko duunari vai johtaja, tarkoitus on sama, juomat ehkä erit. Mökillä jotain muka puuhastellaan ja syödään paremmin. Niiden oheen kuuluu vahvasti alkoholin juominen. Tämän takia koko mökki-skene ei itseä kiinnosta. Mikään ei ole ahdistavampaa kuin olla keskellä korpea ja katsella toisen juomista. Ensin join itsekin, mutta havahduin siihen ettei tuo ole millään mittapuulla normaalia. Siis että mennään vappuna pihatöihin pitkäksi viikonlopuksi ja juodaan samalla aamusta iltaan olutta, siideriä ja viiniä. Lopetettuani juomisen tajusin, että koko mökkeily on itse asiassa aika tylsää ilman sitä, että sulla on koko ajan täysi viinilasi terassin pöydällä odottelemassa puuhastelun taukoa. 

Kenelle on ja kenelle ei. En ole ikinä juonut mökillä (ei kiinnosta muutenkaan) eikä ole satunnaiset vieraatkaan juoneet.

Vierailija
69/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääkö kaikki mökillä? Meillä on vain keskiolutta saunajuomaksi tai nuotiomakkaran kyytipojaksi. Viinit ja väkevät ei kuulu mökkeilyymme, eikä kaljallakaan hiprakkaa hankita. Miten sitä päissään luonnosta voisi nauttia? 

No termi päissään tarkoittaa yleensä jonkinlaista selvää humalaa. En usko että moni sitä tarkoittaa, tai sitten se humala on vasta aivan loppuillasta, kun vaimo on jo nukkumassa ja mies vielä istuu yksinään terassilla viskilasi kourassa. Enemmän se ryyppääminen on sellaista pientä pöhnää, ei siis kaksin käsin juopottelua. Kello tulee 12 ja otetaan oluet. Sitten vähän kunnostetaan liiteriä, pestään kattoa tai haravoidaan. Siinä ohessa menee ehkä toinen olut. Sitten alkaa yhteinen ruoanlaitto ja miea ehdottaa, että maistaisimmeko hieman viiniä siinä samalla ja otetaan lasilliset. Toinen lasillinen menee sitten siinä syödessä. Ja tätä samanlaista tissuttelua jatkuu periaatteessa koko päivä. Kumpikaan ei ole kännissä missään vaiheessa, mutta sanotaanko näin ettei kumpikaan voisi enää auton rattiin hypätä. Eikä se mitään että yksi päivä menisi noin, mutta kun tässä tapauksessa päivät on veljiä keskenään. Huomenna ja ylihuomenna on ihan samat kuviot. Pitkäaikaisen tissuttelun huomaa siitä, että kauppapäivänä kun autoa ajetaan, niin miehellä on pinna aika herkässä. Kaikki ärsyttää. Itsellä tulee turvotusta, mistä olen syyttänyt huonoa sänkyä ja heikosti nukkumista. Kesän jälkeen kiloja on kertynyt, mistä syytän grilliruokaa. Todellisuudessa noiden kaikkien taustalla on alkoholi. Tämän takia itse lopetin mökkeilyn. Huomasin nimittäin sen, että joku paskahuussin tyhjennys, ulkovajan siivous tai hiirenpaskojen putsaus saunalta ei ole mitään mielipuuhaa muuten kuin sellaisessa kivassa nousukkaassa hiprakassa. 

Vierailija
70/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kannattaa opetella nauttimaan yksinolosta ja ottaa vastuu omasta viihtymisestä. Mitä ihmettä odotat miehesi sinun kanssa tekevän, ettekö näe jo viikolla? Jos haluat seuraa niin lähdet mukaan mökille. Voihan olla, että miehesi pakenee sinua ja läheisriippuvaisuuttasi sinne mökille.

Itse olen sinkku ja arvostaisin miestä, joka osaa olla itsekseen ja viihtyy luonnossa.

Kasva sinäkin itsenäisemmäksi aikuiseksi.

Vierailija
71/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääkö kaikki mökillä? Meillä on vain keskiolutta saunajuomaksi tai nuotiomakkaran kyytipojaksi. Viinit ja väkevät ei kuulu mökkeilyymme, eikä kaljallakaan hiprakkaa hankita. Miten sitä päissään luonnosta voisi nauttia? 

No termi päissään tarkoittaa yleensä jonkinlaista selvää humalaa. En usko että moni sitä tarkoittaa, tai sitten se humala on vasta aivan loppuillasta, kun vaimo on jo nukkumassa ja mies vielä istuu yksinään terassilla viskilasi kourassa. Enemmän se ryyppääminen on sellaista pientä pöhnää, ei siis kaksin käsin juopottelua. Kello tulee 12 ja otetaan oluet. Sitten vähän kunnostetaan liiteriä, pestään kattoa tai haravoidaan. Siinä ohessa menee ehkä toinen olut. Sitten alkaa yhteinen ruoanlaitto ja miea ehdottaa, että maistaisimmeko hieman viiniä siinä samalla ja otetaan lasilliset. Toinen lasillinen menee sitten siinä syödessä. Ja tätä sam

Mulla ei maksa kestänyt veneilyä.  Myin veneen ja ostin mökin.

Vierailija
72/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki tuo kaasuliedellä toimiva kahvinkeitin. Onko se yhtä näppärä käyttää kuin tavallinen kahvinkeitin? Kumpi helpompi ja nopeampi tavallinen kahvipannu vai tuo kahvinkeitin? 

Vierailija
73/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sota alkaa suomen kaupungeissa on sullakin hinku mökin rauhaan,suomen kaupungeille käy niinkuin mariuoplille ukrainassa

Niin,paluuta entiseen ei enää ole 2022 helmikuu muutti kaiken kannattaa totutella siihen että välttämättä ei hyvin käy

Ei sodan aikaan pysty olemaan mökillä. Jokaisella on maanpuolustusvelvollisuus. Et voi olla mökillä, vaan pitää olla tukemassa sotataloutta. 

Mökille ei edes pääse, kun bensaa säännöstellään ja julkinenkin kulkee huonosti. 

Miten saat sinne ruokaa. Ruokaa säännöstellään ja kannattaa olla lähellä myyntipaikkoja eli kaupungissa etkä pysty kaupungista hakemaan, jos bensaa säännöstellään. 

Mun isovanhemmat asui 8 km Tampereen keskustasta, mutta sodan aikaan ostivat

Et saa jäädä mökille vetelehtimään, vaan sinulla on  se maanpuolustusvelvollisuus. Kaikille löytyy sota-aikana hommaa. Viime sotien aikaan nähtiin vaivaa jopa kohtuuttomasti siitä, että ihmisi haettiin ulkomailta ja että kaikki tekivät jotakin. Joko sotivat, tekivät sotaa tukevaa työtä tai olivat yhteiskuntaa ylläpitävässä työssä.  

Esim mun isoäiti oli kotirintamalottien paikallinen  päällikkö maaseutukunnassa. Kun hänen siskonsa tuli kylään pidemmäksi aikaa se sisko pyysi isoäidiltäni jotain sotaa tukevaa hommaa ja kuittauksen siitä. (Olen kirjeistä lukenut.) 

Vierailija
74/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sota alkaa suomen kaupungeissa on sullakin hinku mökin rauhaan,suomen kaupungeille käy niinkuin mariuoplille ukrainassa

Niin,paluuta entiseen ei enää ole 2022 helmikuu muutti kaiken kannattaa totutella siihen että välttämättä ei hyvin käy

Ei sodan aikaan pysty olemaan mökillä. Jokaisella on maanpuolustusvelvollisuus. Et voi olla mökillä, vaan pitää olla tukemassa sotataloutta. 

Mökille ei edes pääse, kun bensaa säännöstellään ja julkinenkin kulkee huonosti. 

Miten saat sinne ruokaa. Ruokaa säännöstellään ja kannattaa olla lähellä myyntipaikkoja eli kaupungissa etkä pysty kaupungista hakemaan, jos bensaa säännöstellään. 

Mun isovanhemmat asui 8 km Tampereen keskustasta, mutta sodan aikaan ostivat

Sulla on haavekuva. Muka elät kalalla vaikka 3 sotavuotta siellä mökilläsi rauhassa. 

Vierailija
75/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ahdistava ja mies pakenee mökille.

Vierailija
76/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehenikään ole sinulle tärkein, koska et halua mennä seuraksi mökille.

Vierailija
77/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kompromissi, tai hanki peräsuolenlaskeuma. 

Niin.

Vierailija
78/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehenikään ole sinulle tärkein, koska et halua mennä seuraksi mökille.

Hups. Nyt vahingossa paljastin, miksi hän tänne mökille tulee. Tietää ettet vahingossakaan lähde mukaan, muru.

Vierailija
79/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihmetellä jos ei siedä erilaisia harrastuksia.

Vierailija
80/94 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesämökkihän on mitä parhain miesluola. Siinä vaiheessa kun mies ehdottelee kesämökin ostoa, on parisuhde taputeltu.

T. Mökkiukko

EI mennyt näin meillä. Molemmat rakastetaan mökillä oloa, mies saa touhuta omiaan, minä omiani kasvien kanssa ja marjastaen. Yhdessä kalastetaan ja mietitään mökin remontteja ja sisustuksia. Ja kaksi paikkaa auttaa myös saamaan hieman hengitystilaa: mies saa joitakin vuorokausia mökkirauhaa, minä kaupungissa omaa rauhaa ja ystävien kanssa keskustelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä