Tampreen ostospaikat
Olen menossa loppuviikosta pitkästä aikaa Tampereelle ja olisi aikaa myös kierrellä ostoksilla. Elikkäs mitäs katsastamisen arvoisia paikkoja siitä ihan keskustan tuntumasta löytyy? Parivuotiaalle pojalle ainakin olisi hakusessa kevätvaatteita.
Kommentit (5)
Kuulin jostain, että Travallella olisi tehtaanmyymälä Tampereella, pitkääkö paikkansa?
Jos on, niin missä se sijaitsee? Jos on keskustan ulkopuolella, millä bussilla sinne pääsee?
Onko siellä hyvässä alennuksessa ulkoiluvaatteita?
Travallen tehtaanmyymälä sijaitsee tosiaan keskustan ulkopuolella, Jankassa. Bussilla nro 25 eli Jankaan päin menevällä pääsee lähimmäksi, kun menee päätepysäkille. Silti matkaa tulee vielä käveltäväksi n. 1km veikkaisin. Päätepysäkin läheltä löytyy kyllä opasteet myymälään. Siellä on nyt alen loppurysäys. Itse ostin travallen haalarin pojalleni 25 eurolla.
Ja tosissaan Prince&Princess liikkeessä on nyt hyvät alet -30%-70%. Myynnissä ainakin burberryä, mayoralia ja timberlakea. Tänään kävin ja runsaasti oli vielä vaatteita jäljellä.
Travallesta tuli juuri viesti, että ovat taas tästä viikosta lähtien auki vain perjantaisin 10-17 ja lauantaisin 10-14. Miraakkelissa (Aleksanterinkatu 28) on jonkin verran vaatteita, mutta myös muuta mukavaa tavaraa lapsille (sellaista " vanhanaikaisen" tyylistä, puu- ja peltileluja mm.). Kekäleessä keskustorin reunalla on myös kivoja vaatteita.
Mutta vastaan silti. Huomioni kiinnittyi lähinnä tytön vaatteisiin.
Stokkalla oli joitakin alessa, ostin bogin hameen ja benettonin paidan. Aleprosentti oli 60. Kannattaa siellä varmaan käydä, hyvällä tuurilla voi jotain löytääkin :)
Prince&Princess liikkeessä oli liikkeen kokoon nähden isot alerekit. Tyttöjen puolella -40% alessa burberry, elle jne. Sinne oli myös tullut em merkkien kesävaaatteita. Poikien puolella oli kanssa oma alerekki.
Nanoukissa oli mun mielestä ihan kohtalaiset alevalikoimat. Tosin hajakokoja. Mutta sielläkin joitakin burberryn ja ellen vaatteita -40%. Myös exit. Sit oli jotain pipoja/kaulaliinoja kanssa.
Kapp ahlissa ei mun mielestä tyttöjen puolella mitään mielenkiintoista ollut. Kevät/kesävaatteita oli tullut ja niitä joitakin ostin vaikka kotikaupungistakin kyseinen liike löytyy.
Nanouk Koskikeskuksen pohjakerroksessa on kiva ja iso lastenvaateliike. Prince&Princess Aleksanterinkadulla (muistaakseni) myy ihania merkkivaatteita (ja muutakin). Siellä on näihin aikoihin ollut yleensä hyvät aleprosentitkin...