Palstan kielletyt aiheet ja sanat
Luettellaan tänne mistä täällä ei saa puhua niin osaa varoa myöhemmin
Kommentit (117)
Kielletyin aihe on kannabis. Siitä ei saa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Politiikasta täällä ei saa puhua.
Paitsi persuja saa haukkua
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa kririsoida palstan sensuuria
Ei tietenkään, heidän palstansa, heidän sääntönsä, jos ei miellytä niin pysykää poissa.
Vierailija kirjoitti:
0/5 -palstailija ilmiantaa kaikki aloitukset joita ei ole itse tehnyt joten täällä ei saa keskustella mistään.
Joo, aivan turha tyyppi! "Kun minä en tykkää, ei saa kirjoittaa"
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten tämänkin sanan osaisi naamioida niin, että tämä ketju ei sen vuoksi poistu. Mutta sana on se nimi, joka oli raamatussa touhukas Marian sisko.
Sori, nyt ei ole aavistustakaan!
Vierailija kirjoitti:
0/5 -palstailija ilmiantaa kaikki aloitukset joita ei ole itse tehnyt joten täällä ei saa keskustella mistään.
Meitä on monta tuota kommenttia käyttävää. Henk.koht. en ole koskaan tehnyt yhtään aloitusta ja minä ilmiannan vain törkeydet+pervoilut.
Vierailija kirjoitti:
Mikshää se 19v poika ja 13 vee majoittajatytön keskusteluketju on sensuroitu poijes
No hyvänenaika, toinen on alle 18v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu asiattomana
Kommenttisi oli asiaton. Voisitko itse poistua.
Hänellä on sama oikeus kommentoida kun sullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monta tuota kommenttia käyttävää. Henk.koht. en ole koskaan tehnyt yhtään aloitusta ja minä ilmiannan vain törkeydet+pervoilut.
MIKSI käytät moista, typeryyden huippu, ei edes tarkoita mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demareitahan täällä eniten haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peervoilusta puheenollen, olen ilmiantanut...mikä kaamea sana...sen yhen pariskunnan toilailuja, siinä puhutaan tisseistä ja perseistä, nussimisesta jne, eipä vaan poistu ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa etten pidä kyseisestä aiheesta tai kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa kririsoida palstan sensuuria
Ei tietenkään, heidän palstansa, heidän sääntönsä, jos ei miellytä niin pysykää poissa.
Palsta ei noudata omia sääntöjään. Suurin osa poistetuista keskusteluista ei riko sääntöjä. Joku vain haluaa poistaa keskustelun omista hatarista syistään.
Ei saa laulaa rannanjärvestä
Rannanjärvi on kuallut
Ei saa laulaa kekkosesta
Kummittelee vaik on kuopattu
Ei saa laulaa pääomasta
(Paitsi korrektisti ruotsiksi)
Ei saa laulaa työttömistä
Ettei luultais kommunistiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sanna Marinia ja Pekka Haavistoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa etten pidä kyseisestä aiheesta tai kommentista.
Niin...ketä kiinnostaa ettet pidä, ei ketään!
Ei sitä ole pakko sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miten tämänkin sanan osaisi naamioida niin, että tämä ketju ei sen vuoksi poistu. Mutta sana on se nimi, joka oli raamatussa touhukas Marian sisko.
Sori, nyt ei ole aavistustakaan!
Martta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmiannettu asiattomana
Mikä tässä on asiatonta?
Jos laitan viestin mode kulta, mode kulta, herää jo... niin aina ilmoitetaan asiattomaksi ja poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisestä pääministeristä ja nykyisestä valtiovaraiministeristä on saanut esittää tosi törkeitä mielipiteitä. En ymmärrä sitä. Aina voi tuoda esiin kritiikkiä, mutta suorat törkeydet pitäisi poistaa.
Mikshää se 19v poika ja 13 vee majoittajatytön keskusteluketju on sensuroitu poijes