Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy

Vierailija
13.04.2024 |

Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?

Kommentit (787)

Vierailija
41/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästikin asiasta pitää puhua jatkossakin enemmän.

Ilman muuta. Tuodaan asia ihmisten eteen ja kysytään laajemminkin mitä mieltä he ovat. Saadaan selvyys asiaan.

Vierailija
42/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään edes haluaisi mennä hautajaisiin. 

T. Toinen nainen jo 20v.

Voi sua raukkaa. Et ole saanut normaalia parisuhdetta.

Siksi nämä kakkoseksi päätyykin. Kukaan ei kehtaa julkisesti seurassa näyttäytyä. Reikä kelpaa neljän seinän sisällä.

Jakorasian surua ei lasketa. Se on yhtä ilmaista ja turhaa kuin hänen ihmisyytensäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toinen nainen, enkä odota kutsua hautajaisiin, jos sellainen tilanne tulee. Käyn sitten omalla ajallani haudalle laittamassa kukan.

Olen tosin ihan luvallisesti toinen nainen, eli miehen vaimo tietää minun olemassaolostani ja hyväksyy järjestelyn, mutta minusta ei tiedä sitten mitään muuta. En näin ollen siis ehkä edes saisi tietää, että mies on kuollut. Pitää vain sitten päätellä siitä että miehestä ei enää kuulu mitään, tai että facessa on siitä joku vihjaus esim. miehen sivuilla. En sielläkään ottaisi osaa suruun, koska sopimus on, että vain me kolme tiedämme tästä järjestelystä. joku kuitenkin facessa alkaisi ihmetellä, että kuka tuo A.A on, kun ei ole koskaan hänestä kuultu, mutta ottaa osaa  suruun.

Omituinen järjestely. 

Enpä tiedä onko kovinkaan omituinen. Tiedän muutaman muunkin samanlaisessa suhdekuviossa olevan ihmisen. Tuollaisissa voi taustalla olla  monenlaisia asioita. Oman järjestelyni yhksityiskohtia en kerro, koska kunnoitan heidän (ja omaa) yksityisyyttä, mutta ihan asiallisista syistä he päätyivät tähän. Ja minua ei kiinnosta ainakaan nyt olla parisuhteessa siten, että asuisin jonkun kanssa 24/7, mutta olen kuitenkin hyvin seksuaalinen ja tarvitsen miestä ja penetraatiota enkä halua harrastaa yhdenillan suhteita, joten tämä sopii todella hyvin win-win situation kaikille meille kolmelle.

Vierailija
44/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan relevantti kysymys. Tunteet ne on sillä toisella naisellakin.

Toisen naisen tunteista ei tarvi välittää, koska hänkään ei välittänyt muiden tunteista.

Älä yleistä liikaa. Totta on, että joskus toinen nainen on toinen nainen valheen tai petoksen turvin, mutta suomessa on hyvin paljon myös sellaisia järjestelyjä, että toinen nainen on suhteessa naimisissa olevaan ihan luvan kanssa.

Ei todellakaan ole.

Prosentin sadasosia on. Reunalla olevia jakojäännöksiä.

Vierailija
45/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Polyt, mitenkä silloin toimitaan? Kutsutaanko vaan primäärisuhteet vai myös kaikkien etäsuhteilut ja fluidit ja mitä niitä nyt on ja ennen kaikkea, missä menee raja?

Vierailija
46/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään edes haluaisi mennä hautajaisiin. 

T. Toinen nainen jo 20v.

Nimimerkki ikuinen kakkonen

Varmaan mieskin vedellyt vain kakkosluukkuun.

Vierailija
47/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai metamurut, kuuluuko kutsua?

Vierailija
48/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oltava rehellinen vainajan elämästä. Tuo nainen kuului myös vainajan elämään, joten on paikallaan kutsua hänet.

Vierailija
49/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toinen nainen, enkä odota kutsua hautajaisiin, jos sellainen tilanne tulee. Käyn sitten omalla ajallani haudalle laittamassa kukan.

Olen tosin ihan luvallisesti toinen nainen, eli miehen vaimo tietää minun olemassaolostani ja hyväksyy järjestelyn, mutta minusta ei tiedä sitten mitään muuta. En näin ollen siis ehkä edes saisi tietää, että mies on kuollut. Pitää vain sitten päätellä siitä että miehestä ei enää kuulu mitään, tai että facessa on siitä joku vihjaus esim. miehen sivuilla. En sielläkään ottaisi osaa suruun, koska sopimus on, että vain me kolme tiedämme tästä järjestelystä. joku kuitenkin facessa alkaisi ihmetellä, että kuka tuo A.A on, kun ei ole koskaan hänestä kuultu, mutta ottaa osaa  suruun.

Omituinen järjestely. 

Enpä tiedä onko kov

Aika surullista. Olet periaatteessa ilmainen seksuaalinen viihdyttäjä. 

Vierailija
50/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa järestettävästä tilaisuudesta ei ketään voi käännyttää pois. 

Siunauskappelista voi. Yksityistilaisuus. Käsiohjelmatkin riittää vain kutsuvieraille.

Vierailija
51/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omasta parisuhteestaan. Petetyt, jos haluatte syyllistä etsiä, kääntäkää katseenne pettävää puolisoanne kohtaan. Älkää kolmanteen osapuoleen.

Vierailija
52/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nyt aivan selvä, ettei mikään kassientyhjennysalusta saavu häpäisemään vainajaa enää enempää. Häpeä on jo tarpeeksi suuri, ettei ole eläessään kyennyt normaaliin moraaliin ja puolisoaan kunnioittamaan. Sinnekö sitten laukkaisi itse reikä todistamaan toisen häpeää vielä viimeiselle sijallekin? 

Vierailija
53/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies avoimen suhteilijan hautajaiset? Kutsutaanko kaikki p*not niihin?

Tuskin niihin edes omat lapsetkaan tulisivat.

Vierailija
54/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä katkeraa porukkaa. 

Tiesittekö, että ihmistä ei voi omistaa?

Vierailija
55/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko sä olet täällä 😃 Tuo on narsistien sanakirjasta - kyllä me se tiedetään!

Vierailija
56/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asia liittyi miten tähän ketjuun?

Vierailija
57/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa omasta parisuhteestaan. Petetyt, jos haluatte syyllistä etsiä, kääntäkää katseenne pettävää puolisoanne kohtaan. Älkää kolmanteen osapuoleen.

Varattuun koskenut henkilö on yhtä syyllinen. On täyspaska.

Vierailija
58/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sä olet täällä 😃 Tuo on narsistien sanakirjasta - kyllä me se tiedetään!

Ei se malta pysyä poissa. 🤣🤣🤣

Vierailija
59/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen järjestely.&

Ilmainen hu@ra - maksullistakin alhaisempaa ihmisyyttä. Paariaa.

Vierailija
60/787 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies avoimen suhteilijan hautajaiset? Kutsutaanko kaikki p*not niihin?

Tuskin niihin edes omat lapsetkaan tulisivat.

Tämä voi olla hyvinkin mahdollinen lopputulema. Elämässä tehdyt asiat voivat johtaa tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan