Toisen naisen tunteet kun salasuhdekumppani menehtyy
Päästäisittekö toisen naisen miehen hautajaisiin?
Kommentit (787)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään edes haluaisi mennä hautajaisiin.
T. Toinen nainen jo 20v.
Mitä varten olet suhteessa koko ukonkaan kanssa sitten. Ei taida olla mitään selkärankaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan relevantti kysymys. Tunteet ne on sillä toisella naisellakin.
Toisen naisen tunteista ei tarvi välittää, koska hänkään ei välittänyt muiden tunteista.
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen nainen jo 20v.
Miksi 20v? Eikö ketään muuta löydy? Ei edes ketään uskollista?
Salarakkaus on salasuru. Mitäs oli varatun kanssa.
Kirkossa järestettävästä tilaisuudesta ei ketään voi käännyttää pois.
Olen toinen nainen, enkä odota kutsua hautajaisiin, jos sellainen tilanne tulee. Käyn sitten omalla ajallani haudalle laittamassa kukan.
Olen tosin ihan luvallisesti toinen nainen, eli miehen vaimo tietää minun olemassaolostani ja hyväksyy järjestelyn, mutta minusta ei tiedä sitten mitään muuta. En näin ollen siis ehkä edes saisi tietää, että mies on kuollut. Pitää vain sitten päätellä siitä että miehestä ei enää kuulu mitään, tai että facessa on siitä joku vihjaus esim. miehen sivuilla. En sielläkään ottaisi osaa suruun, koska sopimus on, että vain me kolme tiedämme tästä järjestelystä. joku kuitenkin facessa alkaisi ihmetellä, että kuka tuo A.A on, kun ei ole koskaan hänestä kuultu, mutta ottaa osaa suruun.
Vierailija kirjoitti:
Salarakkaus on salasuru. Mitäs oli varatun kanssa.
Niim. Elämä. On. Valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa järestettävästä tilaisuudesta ei ketään voi käännyttää pois.
Kyllä häiriköt voi käännyttää pois.
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen nainen jo 20v.
Voi sua raukkaa. Et ole saanut normaalia parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan relevantti kysymys. Tunteet ne on sillä toisella naisellakin.
Toisen naisen tunteista ei tarvi välittää, koska hänkään ei välittänyt muiden tunteista.
Älä yleistä liikaa. Totta on, että joskus toinen nainen on toinen nainen valheen tai petoksen turvin, mutta suomessa on hyvin paljon myös sellaisia järjestelyjä, että toinen nainen on suhteessa naimisissa olevaan ihan luvan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen toinen nainen, enkä odota kutsua hautajaisiin, jos sellainen tilanne tulee. Käyn sitten omalla ajallani haudalle laittamassa kukan.
Olen tosin ihan luvallisesti toinen nainen, eli miehen vaimo tietää minun olemassaolostani ja hyväksyy järjestelyn, mutta minusta ei tiedä sitten mitään muuta. En näin ollen siis ehkä edes saisi tietää, että mies on kuollut. Pitää vain sitten päätellä siitä että miehestä ei enää kuulu mitään, tai että facessa on siitä joku vihjaus esim. miehen sivuilla. En sielläkään ottaisi osaa suruun, koska sopimus on, että vain me kolme tiedämme tästä järjestelystä. joku kuitenkin facessa alkaisi ihmetellä, että kuka tuo A.A on, kun ei ole koskaan hänestä kuultu, mutta ottaa osaa suruun.
Omituinen järjestely.
Menehtyä-sanaa käytetään nykyään väärin kaikista kuolemisista. Menehtyminen tarkoittaa tietynlaista kuolemista, joten sanaa ei voi käyttää kuolema-sanan kiertoilmaisuna.
Tottakai pitää kutsua. Vaimo voi ottaa tämän naisen viereensä ja voivat yhdessä surra ja muistella miestä. Kun mies kerran molemmat halusi, niin jotainhan yhteistä pitää näillä ihmisillä olla. Ties vaikka tulisi uusi paras ystävä tästä naisesta.
Mies avoimen suhteilijan hautajaiset? Kutsutaanko kaikki p*not niihin?
Selvästikin asiasta pitää puhua jatkossakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mies avoimen suhteilijan hautajaiset? Kutsutaanko kaikki p*not niihin?
Kyllä. Lukemattomia elimenhinkkaajia historian varrelta valittamassa suruaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen nainen jo 20v.
Mitä varten olet suhteessa koko ukonkaan kanssa sitten. Ei taida olla mitään selkärankaa.
Selkärangaton ottaa minkä sattuu saada. Ei ole tainnut pahemmin olla muita ehdokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitää kutsua. Vaimo voi ottaa tämän naisen viereensä ja voivat yhdessä surra ja muistella miestä. Kun mies kerran molemmat halusi, niin jotainhan yhteistä pitää näillä ihmisillä olla. Ties vaikka tulisi uusi paras ystävä tästä naisesta.
Ihan hyvin näin voisi käydä. Ystävystyihän Bitte Westerlundkin yhden salarakkaan kanssa. Varmasti ovat toistensa avulla pystyneet ymmärtämään oman elämänsä osia paremmin. Itsekin olen ystävä ex-mieheni eksän kanssa. Meillä on hämmentävän paljon yhteistä ja tuntui heti siltä kuin olisimme tunteneet aina.
Vierailija kirjoitti:
T. Toinen nainen jo 20v.
Nimimerkki ikuinen kakkonen
Entä miksi pitäisi huoripukille järjestää kunnialliset hautajaiset?