Millaiset ovat tuntemanne skorpionit?
Kommentit (52)
Katkeria, selkäänpuukottajia, kateellisia, rahanahneita, omahyväisiä, narsisteja, puhuvat pahaa seläntakana ja yrittävät vaikeuttaa kaikkien elämää.
monenlaista persoonaa, yksi on rasittava märisevä dramaqueen, joka ansaitsee omasta mielestä kaikkea parempaa kuin mitä itse on panostanut elämäänsä, hemmetin kateellinen kaikille, kova juoruamaan ja juu todellakin pitkävihainen. 3 muuta tuntemani on sanavalmiita, mutta myös toimeliaita, pääosin ihan positiivisen maailmankuvan omaavia.
Pahin horoskooppimerkki kaikista. Kaikki skorpionit ovat ihmis roskaa.
Jousimies kertoo. Skorppari pisti heti, on pahis tyyppi. Musta ajattelu. Joi. Huijasi vuosia. Onneksi pääsin eroon.
itse heittäisin vastatäkyksi kaksoset, tiedän 3 ja kaikki ovat aika häikäilemättömiä manipuloijia, pintaliitäjiä..työn puolesta tiedän siis, osaavat olla mielin kielin tarvittaessa ja sitten yhtä nopeasti voi tulla pisto selkäänkin..eli todellakin saa olla varuillaan.
Itsekin nouseva kaksonen, mutta en hyväksy tollasta toimintatapaa.
Mummoni on mitä lempein, mutta monet skorpparit ovat tulisia, ärhäköitä ja helposti suuttuvia.
Mun onneksi jo kuollut anoppini oli skorpioni. Toksisen seksuaalinen, ulkokohtainen, itsekäs ja sanalla sanoen tyhmä.
Poikansa oli ihan hunningolla lapsena. Niitä jälkiä korjaan nyt vaimona.
Naisskorpionit hulluja sekopäitä ja täysiä narsisti-psykopaatteja, mies-skorpionit ihan kelpo ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Pahin horoskooppimerkki kaikista. Kaikki skorpionit ovat ihmis roskaa.
Sotketko oinaaseen?
Kuulostaa siltä että aika moni on törmännyt skorpionin. Alapeukuttaja on varmuudella skorpioni.
Tuttavalla on. Lähinnä möllöttää terraariossaan.
Tajusin vastikään erään lähipiirin skorpparin olevan kaksinaamaisen myrkkyotuksen. Toisaalta eräs parhaimmista ystävistäni on skorpioni. Ei ole vielä koskaan pettänyt luottamustani.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että aika moni on törmännyt skorpionin. Alapeukuttaja on varmuudella skorpioni.
Sulla on viidestoista vastaus ja sanopt, et aika moni??
Osaa sohaista herkimpään paikkaan juuri sellaisella hetkellä kun vähiten osaa odottaa
Erittäin pitkävihaisia, intohimoisia, seksuaalisia, manipuloivia.