Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus toimeentulotuesta

21.01.2007 |

Onko sinua kohdeltu väärin hakiessasi toimeentulotukea?

Teen pro gradu -tutkimusta samassa osoitteessa asuvien henkilöiden toimeentulotukiongelmista, ja tarkoitukseni on kerätä tätä varten kertomuksia ihmisten kokemuksista toimeentulotuen hakijana.

Jos asut samassa asunnossa yhden tai useamman henkilön kanssa ¿ oli se sitten aviopuoliso, elämänkumppani, ystävä tai pelkkä asuintoveri ¿ ja olet kohdannut tähän liittyviä ongelmia toimeentulotukea hakiessasi, olet etsimäni henkilö! Kerro minulle tilanteestasi ja siihen liittyvistä toimeentulotukiongelmista sekä saamastasi kohtelusta sosiaalitoimistossa. Kertomukselle ei ole mitään rajoitteita tai ehtoja, vaan niin pituus kuin muotokin on täysin vapaa. Ainoa pyyntö on, että siitä kävisi ilmi ikä, sukupuoli ja asuinpaikka.

Käsittelen kaikki kertomukset ehdottoman luottamuksellisesti, eikä niitä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin kyseessä olevaan tutkimukseen. Kertomuksissa mahdollisesti ilmenevät tunnistetiedot ¿ kuten nimi, asuinpaikka tai sosiaalitoimisto ¿ eivät tule esiintymään itse tutkimuksessa. Tutkimuksen teolla ei ole myöskään minkäänlaista yhteyttä sosiaalitoimistoihin.

Kertomukset tai mahdolliset kysymykset voi lähettää minulle sähköpostilla tai postitse alla oleviin osoitteisiin. Tutkimusta koskeviin kysymyksiin vastaa tarvittaessa myös professori J.P. Roos (j.p.roos[at]helsinki.fi).

Hans Hämäläinen

Sosiaalipolitiikan yo.

hans-mikael.hamalainen[at]helsinki.fi

Yhteiskuntapolitiikan laitos

Snellmaninkatu 10 (PL 18)

00014 Helsingin yliopisto

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä