Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ismo 70v on harrastanut Thaimaassa seksiä yli 100 naisen kanssa

Vierailija
13.04.2024 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010353626.html

Mahtavaa olla mies kun saa aina halutessaan seksiä pikkurahalla nuorita hoikilta naisilta. 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhan äijän huorareissuista ei tarvitsisi lehtijuttua tehdä. Jotain rajaa voisi noi paskalehdetkin pitää.

Hei siellä on jotai sannaukkolan "kolumneja" ni tää on kuitenkin aika tasokasta tutkivaa journalismia siihen verrattuna!!! :DDD

Vierailija
82/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Go ismo GO!!!

Sata on aika vähän, kun itte heiluin tuolla aikoinaan se oli 2-3/päivä. :D ja muutama kuukausi meni kivasti. Ihan hyvä vaihtoehto eläkepäiville, hyvää ja terveellistä ruokaakin ja hyvä hinta/laatu kun pysyy pois pahimmista turistirysistä. Usein sai ilmaiseksikin, kun tutustui paikalliseen kulttuuriin ja käyttäytyi hyvin.

Ja puolet tosiaan pippelityttöjä ja ihan tarkoituksella, mukavia ja fiksuja ihmisiä kaikki, hyvin osasivat englantiakin! Mukavia muistoja ja eikä yhtään tautia, aina kumilla kaikki hommat. 

Kateus, katkeruus ja kontrollifriikkiys palstalla eli KKK miesten eroottisuus on monille vaikea paikka hyväksyä. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskauppa se ei tämän maailman Ismoja huoleta. Pääasia on Ismon tyydytys, niiden nuorten naisten kannalta tilanne ei ole yhtä mahtava mutta sehän ei ole Ismon ongelma, eihän.

Vierailija
84/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskauppa-Ismo on palstamiesten sankari!

Vierailija
85/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siellä kyllä ollut sellaista, taas yritetään syyllistää kunon soihdut ja talikkomeiningillä...Isonkoin varmaan on kymmeniä vuosia tukahdutanut tunteensa ja tarpeensa! Miten se muka olisi vähemmän hienoa?

Länsimaissa on of kuviot yhä enemmän mukana ja vastaavaa pesämunan keräämistä se tuollakin on, kun se ura kestää väkisinkin vain muutamia vuosia. :*

Vierailija
86/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naurattaa nää tuomitsijat...aika monen kultsipuppeli on siellä käynyt tai muualla xD en ikinä kertoisi kenellekään mutta ihania seikkailuja ja ihanaa kun ne roolit on 180-astetta eli normaalikin mies saa tuntea olevansa haluttava ja tekee ne valinnat!!!

Siellä vloimaantui ja kun tuli takaisin suhtautui ihan eri tavalla parisuhdemarkkiaan...eli oli itse aidosti valitseva osapuoli...ymmärsi oman arvonsa...miksi onkin ihan haluttavaa ja tasokasta matskua...

Vierailija
87/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin noin monen kanssa jo ekalla reissulla

Vierailija
88/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ismon nauttia niistä vuosista, mitä vielä on jäljellä. Mikäs sen mukavampaa ajannvietettä kuin seksi?

Kulttuuri, luonto, läheiset ja ystävät, liikunta, kirjallisuus, hyvä ruoka, uuden asian opiskelu.

Jos eläkeukkeli panee tunnin pari päivässä maksullisia, niin jäähän siinä vielä 10-12 tuntia hereillä oloaikaa nauttia noista muista huveistä. Musta kyllä seksi on noita kaikkea parempaa. Ja ainakaan mun läheiset ja ystävät eivät vaadi valitsemaan heidän ja seksin välillä.

No eihän se nyt oikeaa seksiä ole masturboida oikeasti haluttomiin naisiin. Normaalissa seksissä kukaan ei maksa.

Vierailija
89/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin naurattaa nää tuomitsijat...aika monen kultsipuppeli on siellä käynyt tai muualla xD en ikinä kertoisi kenellekään mutta ihania seikkailuja ja ihanaa kun ne roolit on 180-astetta eli normaalikin mies saa tuntea olevansa haluttava ja tekee ne valinnat!!!

Siellä vloimaantui ja kun tuli takaisin suhtautui ihan eri tavalla parisuhdemarkkiaan...eli oli itse aidosti valitseva osapuoli...ymmärsi oman arvonsa...miksi onkin ihan haluttavaa ja tasokasta matskua...

Siis... eihän se miehestä haluttavaa, että nainen antaa vain rahasta hänelle :D

Vierailija
90/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja sosiaalinen status se monen naisen mielestä on se syy pysyä suhteesssa ja alkujaan ryhtyä suhteeseen, että ihan turhaa ja katkeraa taas nillittää...itse olen saanu amattilaisilta ilmaiseksikin ja saaneet vahingoss orkkuja ja halunneet viettää aikaa lopulta muutenkin ja tarjoneet drinkkejä, story of my life...

Varmaan aika vierasta monille olla aidosti haluttu ja vielä tärkein pointti: suurin osa maksullisia käyttävistä on oikeasti fiksua, tasokasta porukkaa joka kyllä saa muutenkin, joskus on vaan mukavaa se mutkattomuus ja kuten joku sanoikin, ei makseta seksistä vaan siitä että naiset lähtee seksin jälkeen pois...;)

Vierailija
91/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja sosiaalinen status se monen naisen mielestä on se syy pysyä suhteesssa ja alkujaan ryhtyä suhteeseen, että ihan turhaa ja katkeraa taas nillittää...itse olen saanu amattilaisilta ilmaiseksikin ja saaneet vahingoss orkkuja ja halunneet viettää aikaa lopulta muutenkin ja tarjoneet drinkkejä, story of my life...

Varmaan aika vierasta monille olla aidosti haluttu ja vielä tärkein pointti: suurin osa maksullisia käyttävistä on oikeasti fiksua, tasokasta porukkaa joka kyllä saa muutenkin, joskus on vaan mukavaa se mutkattomuus ja kuten joku sanoikin, ei makseta seksistä vaan siitä että naiset lähtee seksin jälkeen pois...;)

Mutta se on täysin eri asia, että molemmat lähtevät seksiaktiin himosta kuin että toinen lähtee rahasta tyydyttämään toista ja saa sitten "vahigossa" orkun. Kun normaalissa seksissä nainen ei saa vahingossa orkkua vaan saa sen tahallaan ja aina. Mutta kun maksullisen seksin tarkoitus on tehdä mitä ostaja haluaa ja tyydyttää hänet. Muu tulee sitten toissijaisena. On tosi surullista, että jollekin seksi on sitä, että toinen osapuoli on mukaba jostakin toissijaisesta asiasta kuin seksistä.

Vierailija
92/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli maksullnen seksi voi sitten olla sellaista, että mies maksaa satasen siitä, että ensin tyydyttää suulla naisen ja sitten naidaan naisen haluamassa asennossa niin kauan että nainen laukeaa ja vaikkei mies laukeaisi, niin mies maksaa silti? hmmm. taidat olla aika pihalla maksullisen seksin luonteesta.

Vierailija
93/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän tuokin mahtaa kiinnostaa...

Esimerkiksi sinua - tulithan lukemaan aloituksen ja jopa kommentoitkin sitä.

Vierailija
94/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ismon nauttia niistä vuosista, mitä vielä on jäljellä. Mikäs sen mukavampaa ajannvietettä kuin seksi?

Kulttuuri, luonto, läheiset ja ystävät, liikunta, kirjallisuus, hyvä ruoka, uuden asian opiskelu.

Jos eläkeukkeli panee tunnin pari päivässä maksullisia, niin jäähän siinä vielä 10-12 tuntia hereillä oloaikaa nauttia noista muista huveistä. Musta kyllä seksi on noita kaikkea parempaa. Ja ainakaan mun läheiset ja ystävät eivät vaadi valitsemaan heidän ja seksin välillä.

No eihän se nyt oikeaa seksiä ole masturboida oikeasti haluttomiin naisiin. Normaalissa seksissä kukaan ei maksa.

Mitä vikaa masturbaatiossa?

Vierailija
95/95 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli maksullnen seksi voi sitten olla sellaista, että mies maksaa satasen siitä, että ensin tyydyttää suulla naisen ja sitten naidaan naisen haluamassa asennossa niin kauan että nainen laukeaa ja vaik

Vois se olla, jos maksullinen haluaisi tai maksaisi mulle! Ei todellakaan mikään ongelma...muutaman pippelitytön kaa oli ajatuksena peppupano, mut koska mulla on valtavan paksu penis, he jänistivät. Silloinkin maksoin kyllä täyden hinnan sekä drinkit+illallisen, kuten itsellä aina tapana.

Kaikissa duuneissa on hyvät ja huonot päivät: kyllä kiinteistöjäkin on kivempi välittää aurinkoisena kesäpäivänä kuin marraskuun vaakasuorassa räntäsateessa ja minä olen se aurinkoinen kesäpäivä! :*