Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ismo 70v on harrastanut Thaimaassa seksiä yli 100 naisen kanssa

Vierailija
13.04.2024 |

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010353626.html

Mahtavaa olla mies kun saa aina halutessaan seksiä pikkurahalla nuorita hoikilta naisilta. 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etkö halua minua enää,juhlakuntoinen peli on ja toimintavarma tykki,mutta minä en halua sinua ,liian löysä sulla varmaan on.

Vierailija
62/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen etkö halua minua enää,juhlakuntoinen peli on ja toimintavarma tykki,mutta minä en halua sinua ,liian löysä sulla varmaan on.

Et halua minua, mutta jatkat mun vonkaamista jo neljättä sivua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa ilmaiseksi niin monelta kuin haluaa

Ei saa. Vanhempi, yli 50v ja pyöreähkö nainen ei saa keneltäkään. 

Sehän on paras nainen. Varmasti saa tosimiehiltä.

Vierailija
64/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Ukolla kuppa, tippuri, pehmeä sankkeri, aids. Ja sitten vaan Suomeen hoitoja saamaan itse aiheutettuihin. Ties, vaikka vaimonkin toisi meille elätettäväksi. Semmoinen sankari. 

Vierailija
65/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa Ismon nauttia, ei tuossa iässä enää niin väliä missä käy ja kenen kanssa. Nuoremmille miehille siitä haittaa on tulevaisuutta ajatellen.

Vierailija
66/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Ukolla kuppa, tippuri, pehmeä sankkeri, aids. Ja sitten vaan Suomeen hoitoja saamaan itse aiheutettuihin. Ties, vaikka vaimonkin toisi meille elätettäväksi. Semmoinen sankari. 

Miten se nyt niin varmaa, että tauteja löytyy. Voihan olla että suojauksesta huolehtinut.

Vierailija
67/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi naikkonen luuli saavansa miehen tosta vaan,en tule luoksesi silikonitissinen ilmestys,usko jo.

Vierailija
68/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ismon nauttia niistä vuosista, mitä vielä on jäljellä. Mikäs sen mukavampaa ajannvietettä kuin seksi?

Kulttuuri, luonto, läheiset ja ystävät, liikunta, kirjallisuus, hyvä ruoka, uuden asian opiskelu.

Tämän täytyy olla naisoletetun kirjoitus.

Vierailija
69/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan hienoa, että Ismo on vanhoilla päivillään löytänyt loppuelämälleen tarkoituksen. Panna niin paljon kuin ehtii, ennen kuin kuolema korjaa.

Vierailija
70/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuvassa olevat ovat muuten ladyboita.

Ei noi kaikki ole, mutta joo jokunen sellainenkin. Mutta ei nuo kyllä ole kovin nuoriakaan kaikki.

Kyllä ovat kaikki ladyboyta, ei ne silarit kenestäkään naista tee.

Varmasti monelle känniääliö suomireiskalle on erehdyksiä käynyt,  mutta eihän niistä puhuta...

Varokaa vaan,  niinhän se vanha sanontakin kuuluu,  Thaimaan kauneimmat naiset ovat miehiä!

Vierailija
71/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuret häpyhuulet,luomi pakaroissa,en kyllä halua sinua nainen vaikka kuinka vonkaat.

Vierailija
72/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa ismon nauttia niistä vuosista, mitä vielä on jäljellä. Mikäs sen mukavampaa ajannvietettä kuin seksi?

Kulttuuri, luonto, läheiset ja ystävät, liikunta, kirjallisuus, hyvä ruoka, uuden asian opiskelu.

Jos eläkeukkeli panee tunnin pari päivässä maksullisia, niin jäähän siinä vielä 10-12 tuntia hereillä oloaikaa nauttia noista muista huveistä. Musta kyllä seksi on noita kaikkea parempaa. Ja ainakaan mun läheiset ja ystävät eivät vaadi valitsemaan heidän ja seksin välillä.

Vierailija
73/95 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän näyttää siltä. Tota sceneä paikan päällä tutkinut, mutta toi paikka ei kyllä näytä tutulta. Tunnistaako joku?

Vierailija
74/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän näyttää siltä. Tota sceneä paikan päällä tutkinut, mutta toi paikka ei kyllä näytä tutulta. Tunnistaako joku?

Joo, Siinä Kovalevyn vasemassa kansiossa, jonka nimi on StableDiffusion/Templates/Pattaya_Models. Puusilmät ei erota aitoa ja tekoälyllä tehtyjä kuvia. Hilpeetä.

Vierailija
75/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäs olevan Fantasy Lounge Soi Buakhaolla,ittekin siellä luuhannu mutta parempiakin mestoja löytyy.

Vierailija
76/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Siinä Kovalevyn vasemassa kansiossa, jonka nimi on StableDiffusion/Templates/Pattaya_Models. Puusilmät ei erota aitoa ja tekoälyllä tehtyjä kuvia. Hilpeetä.

Eki-Herra Itte 51 vuotta Keskivartalo Suur I

Häh? Kovalevyn vasemassa kansiossa? Ja ettäkö "StableDiffusion/Templates/Pattaya_Models"? Ja ettäkö tekoälyllä tehty kuva?

Onko tuo siis joku Windowsin tai muun käyttiksen mukana tuleva galleriakuva, ja vieläpä joko kokonaan koneellisesti keinotekoinen tai ainakin aidosta kuvasta erittäin manipuloitu malli?

Eli olinko oikeassa tuossa aikaisemmassa kirjoituksessani 13.04.2024 klo 12:40, jossa spekuloin kuvan epäaitoutta ja pyörittelin mm. piirroskuvan taikka maalauksen mahdollisuutta, sekä "tietokoneanimaatiota tai -grafiikkaa"?

Kirjoitin siis tuossa edellisessä näin (lainaan siis tähän seuraavaksi eilistä itseäni):

"Onko tuo Ilta-Sanomissa oleva kuva yleensäkään aito (valokuva)? Minun mielestäni se näyttää joistain kohdin joko piirretyltä tai muuten epätodelliselta, esim. joltain tietokoneanimaatiolta tai -grafiikalta.

Esim. tuon jonkun tummanpunaisen tötsän takana seisovan naisen / naismiehen / ns. molotytön / henkilön (toinen vas, hieman kauempana etualalla olevista) naama (vai selittyykö se sillä että kun kamera tarkentaa lähelle, kauempana olevat kohteet näkyvät sumuisempina?), tuossa kuvassa katsojasta nähtynä ihan kaikkein vasemmanpuolimmaisen valonpuoleinen poski - ihan kuin maalattu, tuon oikealla olevan keltakenkäisen naamasta heijastuva valo, ainakin näin amatöörinä vilkaistuna.

Onko kukaan muu samaa mieltä? Vai pitäisikö minun vain hankkia vahvemmat okulaarit?"

Edellä kirjoittanut, joka kirjoitit että on hassua kun ihmiset eivät erota aitoa kuvaa tekoälyllä tehdystä, olinko siis oikeassa ja huomasinko ainoana eilen jotain epätodellista tuossa kuvassa?

Oliko minulla siis tarkat ögat ja menikö fiilikseni nappiin?

Jos näin on, niin ai että kun olen ylpeä! En turhaa vaivaa nähnyt kirjoittaessani epäilyksistäni.

Onneksi olkoon Minä Itte! Olenpa sutki kaiffari!

Vierailija
77/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäs olevan Fantasy Lounge Soi Buakhaolla,ittekin siellä luuhannu mutta parempiakin mestoja löytyy.

No näinpä onkin, googlemapsissa ei voi erehtyä. Tietäjät tietää vai miten se menikään. Noi hinnat, jotka IL:n kuvituskuvassa jää henkilöiden taakse ovat "Taxi Service" hintoja, ilmeisesti lenkokentälle tai Bangkokiin. Tai sitten jollekin muulle kyydille. Standin yläosassa on ton kioskin nimi myös.

Vierailija
78/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tai huonoa tuossa on?  Nainen saa elätettyään itsensä, lapsensa ehkä sukuakin, hyvään tarkoitukseeen rahat menevät loppujen lopuksi.  Kyllä se rakkaus lentää suomalisissakin parisuhteissa ulos kun mieheltä varat loppuu, ja käy kyllä toisinkin päin. Tarviiko sitä tuomita jos saa pienellä rahalla hyvää itselle ja toiselle?

Vierailija
79/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on sekstaillut, jos vain yli 100 naisen kanssa. Taitaa tuo ikä tehdä hänelle sen, ettei päivässä jaksa kuin kerran touhuta. Kyllä normaalisti seksimatkoilla touhutaan se +3 kertaa päivässä. 

Vierailija
80/95 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa tai huonoa tuossa on?  Nainen saa elätettyään itsensä, lapsensa ehkä sukuakin, hyvään tarkoitukseeen rahat menevät loppujen lopuksi.  Kyllä se rakkaus lentää suomalisissakin parisuhteissa ulos kun mieheltä varat loppuu, ja käy kyllä toisinkin päin. Tarviiko sitä tuomita jos saa pienellä rahalla hyvää itselle ja toiselle?

Ai mitä huonoa ihmiskaupassa on?