Ismo 70v on harrastanut Thaimaassa seksiä yli 100 naisen kanssa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010353626.html
Mahtavaa olla mies kun saa aina halutessaan seksiä pikkurahalla nuorita hoikilta naisilta.
Kommentit (95)
Mahtavaa olla nainen, kun saa seksiä juuri sen kanssa kenen haluaa, ja vielä ihan ilmaiseksi.
Älä höpötä,haluat minut,mutta minä en halua sinua joten lässyn läässyn.
Vierailija kirjoitti:
Antaa ismon nauttia niistä vuosista, mitä vielä on jäljellä. Mikäs sen mukavampaa ajannvietettä kuin seksi?
Kulttuuri, luonto, läheiset ja ystävät, liikunta, kirjallisuus, hyvä ruoka, uuden asian opiskelu.
Vierailija kirjoitti:Onko säälittävää että mies on luotu haluaamaan naisia? Mielestäni on säälittäävää että naiset ovat reppanoita runkkareita jotka ostavat kaapit täyteen suristimia kun eivät osaa edes mast
Luotu haluamaan? Ja nainenko ei ole?
Mun kaapista ei löydy suristinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Onko säälittävää että mies on luotu haluaamaan naisia? Mielestäni on säälittäävää että naiset ovat reppanoita runkkareita jotka ostavat kaapit täyteen suristimia kun eivät osaa edes mast
Luotu haluamaan? Ja nainenko ei ole?
Mun kaapista ei löydy suristinta.
Ei av mammat ainakaan miehiä halua. Olet eksynyt väärälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa olla nainen, kun saa seksiä juuri sen kanssa kenen haluaa, ja vielä ihan ilmaiseksi.
Älä höpötä,haluat minut,mutta minä en halua sinua joten lässyn läässyn.
En missään nimessä halua miestä, joka ei tiedä, että pilkun jälkeen tulee sananväli. Joten hukkaan meni lällätykseksi.
Ismo living the life. Naiset olivat varmaan keskimäärin iältään 15-20 v. Siinä vanhan papankin pippeli herää taas uuteen nuoruuteen.
En missään nimessä halua miestä, joka ei tiedä, että pilkun jälkeen tulee sananväli. Joten hukkaan meni lällätykseksi.
No niin nyt se nähtiin se on pilkusta kiinni,olet melko tyhjänpäiväinen,suutuit kun et minua saa.Väitit että saat miehen jonka haluat,totuus on et saa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,rääähhh.
Vierailija kirjoitti:
No niin nyt se nähtiin se on pilkusta kiinni,olet melko tyhjänpäiväinen,suutuit kun et minua saa.Väitit että saat miehen jonka haluat,totuus on et saa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,rääähhh.
Ei tuo nyt kyllä ollut millään mittarilla suuttumista.
Yritä nyt tulla toimeen näiden parin asian kanssa:
a) Olen saanut sen miehen, jonka olen halunnut, ja se et ole sinä.
b) Sinun kannattaisi lällättelyn sijaan mennä kertaamaan ala-asteen äidinkielen oppimäärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvassa olevat ovat muuten ladyboita.
Ei noi kaikki ole, mutta joo jokunen sellainenkin. Mutta ei nuo kyllä ole kovin nuoriakaan kaikki.
Eki-Herra Itte 51 vuotta Keskivartalo Suur I
Onko tuo Ilta-Sanomissa oleva kuva yleensäkään aito (valokuva)? Minun mielestäni se näyttää joistain kohdin joko piirretyltä tai muuten epätodelliselta, esim. joltain tietokoneanimaatiolta tai -grafiikalta.
Esim. tuon jonkun tummanpunaisen tötsän takana seisovan naisen / naismiehen / ns. molotytön / henkilön (toinen vas, hieman kauempana etualalla olevista) naama (vai selittyykö se sillä että kun kamera tarkentaa lähelle, kauempana olevat kohteet näkyvät sumuisempina?), tuossa kuvassa katsojasta nähtynä ihan kaikkein vasemmanpuolimmaisen valonpuoleinen poski - ihan kuin maalattu, tuon oikealla olevan keltakenkäisen naamasta heijastuva valo, ainakin näin amatöörinä vilkaistuna.
Onko kukaan muu samaa mieltä? Vai pitäisikö minun vain hankkia vahvemmat okulaarit?
Tuosta itse aiheesta en osaa oikein muuta lausuntoa antaa kuin että on siinä asiat maksimaalisen huonosti jos wanha äijä ei saa naisia edes rahallakaan, eikä edes Pattayalta, niin että pitää noihin boy'ihin tyytyä, surkeisiin ja epäkurantteihin korvikkeisiin, ja vielä jopa niistäkin maksaa: transxxuihin (sick!).
Oxennus.
Noistakin puolet varmaan alaikäisiä.
Eipä miespuolisten pedojen retkiä hehkuteta.
Nainen et saa minua vaikka haluat,kehuit että tosta vaan saan kenet haluan,jos sulla on tarpeeksi rahaa voin olla hetkeksi sinun,parin työnnön hetken.
Vierailija kirjoitti:
Yök, mikähän on tautitilanne?
Sama mullakin tuli mieleen. Saattaa Ismon vehje kohta tippua..
Vierailija kirjoitti:
Ja sanan eteen ei tule pilkkua.
Joskus tulee, joskus ei. Riippuu siitä, onko rinnastetuissa lauseissa yhteisiä lauseenjäseniä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Nainen et saa minua vaikka haluat,kehuit että tosta vaan saan kenet haluan,jos sulla on tarpeeksi rahaa voin olla hetkeksi sinun,parin työnnön hetken.
Ei kiitos. Usko jo.
Ja kuinkahan monen sadan (tuhannen) miehen kanssa ne hänen kumppaninsa ovat harrastaneet? Ei ketään kiinnosta, ei edes Ismoa.