Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat ja hirveimmät tuparilahjat?

Vierailija
13.04.2024 |

Laittakaa kaikki teidän parhaimmat ja hirveimmät tuparilahjat mitä olette saanut tai nähnyt jonkun muun antavan. Pitäisi nimittäin löytää tuparilahja 20v tytölle ensi viikonlopuksi.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasara ja ruuvimeisseli. Tärkeitä olla olemassa ja niistä ei hyvin todennäköisesti vielä ole. Aina tulee jotain pientä tarvetta. Vaikkei mitään aikomusta ole nikkaroida. Saa vaikka sen yhden naulan taulua varten seinään.

Lisäisin tuohon vielä taskulampun ja mattoveitsen. Itse käytän mattoveitseä laatikoiden avaamiseen ja sillä saa pahvilaatikot leikattua pieniin osiin. 

Vierailija
42/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasara ja ruuvimeisseli. Tärkeitä olla olemassa ja niistä ei hyvin todennäköisesti vielä ole. Aina tulee jotain pientä tarvetta. Vaikkei mitään aikomusta ole nikkaroida. Saa vaikka sen yhden naulan taulua varten seinään.

Tämähän riippuu täysin ihmisestä. Itselläni oli pakillinen työkaluja jo paljon ennen yhtäkään pussilakanasettiä. Kokonaista astiastoa tai silitysrautaa ei ole vieläkään, kun en ole tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin lahjakortin IKEAan, loppuisi ystävyys siihen. 

Sama! Kuka haluaa tukea jotain lapsityövoimalla tuotettua lastulevysoopaa

Ikeastahan saa paljon muutakin kuin huonekaluja. Kankaita, ruokaa, viherkasveja... Yleensä jopa hyviä kasveja. Olen yllättänyt vuosikymmenten saatossa, että ovatkin laadukkaita.

Mulla on Ikean joku palmu, joka oli alussa pieni, mutta nyt se yltää kohta kattoon asti. Ostin joskus 15 vuotta sitten. 

Vierailija
44/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sille silitysrauta. Joka kotiin tulee käyttöä, kun verhot on ainakin laitettava.

Toinen on kunnon uunivuoka, mutta se olikin aiemmin jo mainittu.

Miten niin on verhot ainakin laitettava? Ei mulla ole sälekaihtimien lisäksi mitään verhoja yhdessäkään ikkunassa.

Sä olet siinä asiassa yksi kymmenestä tuhannesta. Silitysrauta on lähes koko elämän kestävä lahja ja sitä tarttee ainakin pari kertaa vuodessa NORMAALI ihminen.

Mulla on tässä muutaman vuoden sisään muuttanut kolme nuorta omilleen ja heidän kavereitaan jne. Paljon olen ollut muutoissa apuna, kun mulla on hyvä auto sitä varten. Sanotaanko, että 20 nuorta olen nyt muuttanut ja kellään ei ole ollut verhoja. Eikä kuulemma tule.

Pieni otantahan tuo on, mutta mitä silmäilee sisustuksia, niin aika yleistä alkaa olla verhottomuus. Ensin tuli matottomuus ja nyt ei verhoja. Siinä on keski-ikäisellä naisella kestämistä, mutta mä pärjään. Heidän kotejaanhan ne ovat.

Joo, mäkin sain tuparilahjaksi silitysraudan ja sitä on tosiaan tarvittu 30 vuoden aikana kerran vuodessa, kun joulupöytään liinaa silittää. ;)

Vierailija
45/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikeastahan saa paljon muutakin kuin huonekaluja. Kankaita, ruokaa, viherkasveja... Yleensä jopa hyviä kasveja. Olen yllättänyt vuosikymmenten saatossa, että ovatkin laadukkaita.

Kaikki eivät halua kotiinsa ikeasta ostettuja tavaroita. Ajatus lienee, että lahja on SAAJALLE mieluinen.  Mieluummin vaikka prisman lahjakortti, jos aikoo ostaa kodin pikku tarvikkeita.

Vierailija
46/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortit ovat yleensä hyviä.

Lahjakortit on perseestä. Kuin rahaa, mutta käy vain yhteen kauppaan ja mennessään vanhaksi menettää arvonsa.

Miten suppee elämä teillä nurisijoilla oikein on?

K-ryhmän tai S-ryhmän lahjakortti käyvät helvetin moneen paikkaan.

Vierailija
47/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suola- ja pippurimyllyt. Mielellään kunnon laadukkaat esim Peugeot merkkiset. Paketti merisuolaa ja mustapippuria niihin.

Vierailija
48/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortit on perseestä. Kuin rahaa, mutta käy vain yhteen kauppaan ja mennessään vanhaksi menettää arvonsa.

50 € seteli käy vielä useampaan, eikä ole viimeistä käyttöpäivää. Lahjakortti ei ole miltään ominaisuudeltaan parempi.

Vierailija
49/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis puinen leikkuulauta.

Ovimatto eteiseen.

Pussilakana setti.

Ruokaa, herkkukori erilaisia tuotteita.

Miksi puinen leikkuulauta?.Itsellä on muovinen ja pesen sen aina asiapesukoneessa, kun raakaa kalaa ja kanaa tulee käsiteltyä. 

Kanalle on hyväkin olla olemassa oma leikkuulautansa.

Vierailija
50/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 € seteli käy vielä useampaan, eikä ole viimeistä käyttöpäivää. Lahjakortti ei ole miltään ominaisuudeltaan parempi.

Me annetaan työkaverille nyt lahjakortti puutarhaliikkeeseen, kun tiedetään hänen olevan viherpeukalo. Ihan varmasti tulee käyttöä näin ennen kesää. Meitä on 30 lahjoittajaa ja helpompi näin kuin annetaan raha käteisenä. Itse siirsin nyt 10 euroa puhelimella lahjakassaan. 

Vierailija
51/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja on sellainen, jolle tulee käyttöä. Eli kannattaa ehkä pysyä herkkukorissa (jos tietää ruokarajoitteet).

Vierailija
52/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon veitsisarja. 

Vierailija
53/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme Ikean lähellä ja ollaan ostettu kaikki aluslakanat Ikeasta. Pari v sitten oli Marimekko - Ikea kampanja. Hain monta tuotetta ja ovat ahkerassa käytössä.

En tykkää lahjakorteista. Esim Iittalan, samat tuotteet saat muualta halvemmalla

Vierailija
54/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsi-imuri. 

Vierailija
55/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiliina, keittiöpyyhkeet ja patalaput. 

Vierailija
56/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippusiteitä, jesaria, taskulamppu ja jatkojohto

Vierailija
57/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua kotiinsa ikeasta ostettuja tavaroita. Ajatus lienee, että lahja on SAAJALLE mieluinen.  Mieluummin vaikka prisman lahjakortti, jos aikoo ostaa kodin pikku tarvikkeita.

Jep! Prisman lahjakortilla voi ostaa vaikka ruokaa, jos ei tarvitse muuta. Eli ei mene hukkaan tuo lahjakortti. 

Vierailija
58/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sille silitysrauta. Joka kotiin tulee käyttöä, kun verhot on ainakin laitettava.

Toinen on kunnon uunivuoka, mutta se olikin aiemmin jo mainittu.

Miten niin on verhot ainakin laitettava? Ei mulla ole sälekaihtimien lisäksi mitään verhoja yhdessäkään ikkunassa.

Sä olet siinä asiassa yksi kymmenestä tuhannesta. Silitysrauta on lähes koko elämän kestävä lahja ja sitä tarttee ainakin pari kertaa vuodessa NORMAALI ihminen.

Onhan mulla toki silitysrauta, jopa höyryprässikin. Mutta verhoja ei. Siitä huolimatta olen NORMAALI ihminen. Sinä kirjoitit ikään kuin verhot olisivat pakolliset. 

Vierailija
59/70 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsi-imuri. 

Ihmettelen varsi-imuri saamia alapeukkuja (vaikken olekaan se joka sitä ehdotti).

Hyvä varsi-imuri on loistava keksintö, paino sanalla hyvä. Itselläni on ollut Electrolux, joka oli ihan kelvoton, ja sen jälkeen Dyson, joka edelleen, yli 10 v ikäisenä toimii erinomaisesti.

Nuoren ihmisen ensi-asunto on yleensä pieni, ja silloin varsi-imuri riittää ainoaksi imuriksi. Myöhemmin elämässä, isommassa asunnossa varsi-imuri on kätevä esim. keittiössä lattian pöivittäiseen imurointiin.

Vierailija
60/70 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyer pro oli paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan