Parhaimmat ja hirveimmät tuparilahjat?
Laittakaa kaikki teidän parhaimmat ja hirveimmät tuparilahjat mitä olette saanut tai nähnyt jonkun muun antavan. Pitäisi nimittäin löytää tuparilahja 20v tytölle ensi viikonlopuksi.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Usein palstoilla joku vie (kauhistuttavia) kahvipaketteja ja tarjouspullia. Olen mökitön, mutten juo kahvia tai välitä hiivapullasta.
Mökitön? Mitä tekemistä sillä on sinun tupaantuliaislahjavinkkisi kanssa?
Mauttomin ja typerin lahja jonka olen saanut on puutarhatonttu mökilleni. Muutti heti vieraiden lähdettyä huussin nurkkaan.
Parhaimmat ovat sellaisia joista huomaa että lahjan antaja tuntee lahjan saajan. Esimerkiksi meille voi tuoda hiustenhoitotuotteita, kukkia ja viherkasveja oikeastaan aina.
Hirveimmät lahjat ovat olleet alkoholia. En puutu muiden juomiseen mutta en haluaisi säilyttää alkoholia kauheasti kotona, ja koen sen vähän epäkunnioittavana tuparilahjana sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit ovat yleensä hyviä.
Lahjakortit on perseestä. Kuin rahaa, mutta käy vain yhteen kauppaan ja mennessään vanhaksi menettää arvonsa.
Kun ostaa vaikka S-lahjakortin, niin käy aika moneen kauppaan ympäri Suomea.
Lasitavarat, kuten esim shampanjalasit, jos on ilmoitettu, ettei mitään laseja tarvita.
Paras lahja oli, kun kerroin suoraan minkä kodinhoitotuotteen tarvitsen, ja kaverit osti sen.
Hirvein oli taas nojatuoli, mikä ei edes kunnolla mahtunut kotiini.
Itselleni kelpaisivat kyllä lahjakortit, kuten myös viherkasvit ja vessapaperit.
Huonoimmat ovat olleet alkoholi (en käytä!), kaameat koriste-esineet, astiat, petivaatteet jne mitkä ei ole omaa tyyliä. Yksi noloimpia näkemiäni lahjan antotilanteita oli juhlat joissa näyttävästi annettiin grilli. Sellaisille ihmisille jotka eivät koskaan grillaa, eivät ole koskaan grillanneet eivätkä koskaan tule grillaamaan. Suhteellisen kallis lahja, joten tarkempi taustatyö olisi ehkä ollut hyödyllistä.
Kamalimpia ollut ne iänikuiset oudot ja rumat astiat mitä ei koskaan käytä, esim samppanjalasit, kirjavat lasikulhot, maljakot jne
Kivoin mitä saanut niin paketti erilaisia hyödykkeitä kuten taulukoukkuja, huopatassuja huonekaluille, vessapaperia, verhonipsuja, mikrokuituliina ja käsisaippuaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna sille silitysrauta. Joka kotiin tulee käyttöä, kun verhot on ainakin laitettava.
Toinen on kunnon uunivuoka, mutta se olikin aiemmin jo mainittu.
Miten niin on verhot ainakin laitettava? Ei mulla ole sälekaihtimien lisäksi mitään verhoja yhdessäkään ikkunassa.
Sä olet siinä asiassa yksi kymmenestä tuhannesta. Silitysrauta on lähes koko elämän kestävä lahja ja sitä tarttee ainakin pari kertaa vuodessa NORMAALI ihminen.
Minulla on jo neljäs silitysrauta menossa.
Usein palstoilla joku vie (kauhistuttavia) kahvipaketteja ja tarjouspullia. Olen mökitön, mutten juo kahvia tai välitä hiivapullasta.