Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmat ja hirveimmät tuparilahjat?

Vierailija
13.04.2024 |

Laittakaa kaikki teidän parhaimmat ja hirveimmät tuparilahjat mitä olette saanut tai nähnyt jonkun muun antavan. Pitäisi nimittäin löytää tuparilahja 20v tytölle ensi viikonlopuksi.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis puinen leikkuulauta.

Ovimatto eteiseen.

Pussilakana setti.

Ruokaa, herkkukori erilaisia tuotteita.

Vierailija
22/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuparilahjaksi kerran rumat patalaput. Ne olivat vauvankakan väriset ja niin harvat, että olisin varmasti polttanut niillä itseni. Itse tykkään virkkaamisesta, joten mulla on niitä patalappuja ihan omasta takaa parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista mitään tuparilahjoja. 

Vierailija
24/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sille silitysrauta. Joka kotiin tulee käyttöä, kun verhot on ainakin laitettava.

Toinen on kunnon uunivuoka, mutta se olikin aiemmin jo mainittu.

Miten niin on verhot ainakin laitettava? Ei mulla ole sälekaihtimien lisäksi mitään verhoja yhdessäkään ikkunassa.

Sä olet siinä asiassa yksi kymmenestä tuhannesta. Silitysrauta on lähes koko elämän kestävä lahja ja sitä tarttee ainakin pari kertaa vuodessa NORMAALI ihminen.

Jos se silitysrauta on noin tärkeä, niin luultavasti sen haluaa valita itse, eikä saada jotain eimieluisaa lahjaksi. Itse olen myös yksi niistä monista, jotka ei tarvitse silitysrautaa yhtään mihinkään.

Vierailija
25/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patakintaat ja keittiöpyyhe. Nuo on edelleenkin käytössä 20 vuoden jälkeen. 

Vierailija
26/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovimatto eteiseen.

Pussilakana setti.

Mieluummin valitsen pussilakanani, ovimattoni ja leikkuulautani itse. Herkkukori on ainoa näistä, jossa on jotain järkeä.

Vierailija
27/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovimatto eteiseen.

Pussilakana setti.

Miksi puinen leikkuulauta?.Itsellä on muovinen ja pesen sen aina asiapesukoneessa, kun raakaa kalaa ja kanaa tulee käsiteltyä. 

Vierailija
28/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna sille silitysrauta. Joka kotiin tulee käyttöä, kun verhot on ainakin laitettava.

Toinen on kunnon uunivuoka, mutta se olikin aiemmin jo mainittu.

Miten niin on verhot ainakin laitettava? Ei mulla ole sälekaihtimien lisäksi mitään verhoja yhdessäkään ikkunassa.

Sä olet siinä asiassa yksi kymmenestä tuhannesta. Silitysrauta on lähes koko elämän kestävä lahja ja sitä tarttee ainakin pari kertaa vuodessa NORMAALI ihminen.

Mun täytyy olla sitten epänormaali ihminen, kun en ole silitysrautaa käyttänyt yli 30 vuoteen. 

Vierailija
29/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin varmaan laatikollisen peruskeittiökamaa esim. mittakannun, foliota, kelmua, leivinpaperia, puulastoja, kauhan ja juustohöylän. En uskaltaisi ostella mitään isompia ja kalliimpia härveleitä, jos vaikka olisi jo hankkinut sellaisia.

Vierailija
30/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi sammutuspeite? Hyödyllinen kapistus jota ei tule muuten edes ajatelleeksi, täydellinen tuparilahja. Eikä ole hinnalla pilattu.

Siihe kylkeen vielä vaahtosammutin. 

Vierailija
31/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin lahjakortin IKEAan, loppuisi ystävyys siihen. 

Mulla myös. En arvosta yhtään Ikeaa.

Vierailija
32/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin varmaan laatikollisen peruskeittiökamaa esim. mittakannun, foliota, kelmua, leivinpaperia, puulastoja, kauhan ja juustohöylän. En uskaltaisi ostella mitään isompia ja kalliimpia härveleitä, jos vaikka olisi jo hankkinut sellaisia.

Ja iso pakkaus vessapaperia ja talouspaperia. 

Vierailija
33/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paali vessapaperia. Kestokäyttötavaroissa on se huono puoli, että jos eivät olekaan mieluisia, niin niitä joutuu silti katselemaaan kodissaan vuositolkulla tai heittämään pois.

Vierailija
34/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovimatto eteiseen.

Pussilakana setti.

Miksi puinen leikkuulauta?.Itsellä on muovinen ja pesen sen aina asiapesukoneessa, kun raakaa kalaa ja kanaa tulee käsiteltyä. 

Minulla on upea puinen lauta yleensä esillä jolla leikkaan leipää ja pieniä paloitteluja. Tyyliin kurkkusiivuja leivän päällä.

Sen lisäksi kaapissa useita muovisia. Niitä käytän ruokaa laittaessa. Kun paloitteleen sipulia ja perkaan kalaa. Ne menee siitä suoraan tiskikoneeseen.

Vierailija
35/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon perustella valkkaat ystäväsi? Ei voi olla ystävä, jos tykkää eri asioista? 

Vierailija
36/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasara ja ruuvimeisseli. Tärkeitä olla olemassa ja niistä ei hyvin todennäköisesti vielä ole. Aina tulee jotain pientä tarvetta. Vaikkei mitään aikomusta ole nikkaroida. Saa vaikka sen yhden naulan taulua varten seinään.

Vierailija
37/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovimatto eteiseen.

Pussilakana setti.

Minulla on upea puinen lauta yleensä esillä jolla leikkaan leipää ja pieniä paloitteluja. Tyyliin kurkkusiivuja leivän päällä.

Sen lisäksi kaapissa useita muovisia. Niitä käytän ruokaa laittaessa. Kun paloitteleen sipulia ja perkaan kalaa. Ne menee siitä suoraan tiskikoneeseen.

Itse en halua puista laisinkaan, kun haluan, että leikkuulaudan voi pestä kunnolla astianpesukoneessa. 

Vierailija
38/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon perustella valkkaat ystäväsi? Ei voi olla ystävä, jos tykkää eri asioista? 

Ymmärrätkö yhtään, mistä tässä ketjussa keskustellaan?

Vierailija
39/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovimatto eteiseen.

Pussilakana setti.

Itse en halua puista laisinkaan, kun haluan, että leikkuulaudan voi pestä kunnolla astianpesukoneessa. 

Se on sinun henkilökohtainen ongelma. Jos on noin paha bakteerikammo ja hysteria käsin tiskattua leikkuulautaa kohtaan. Täysin perusteeton vielä kaiken lisäksi.

Vierailija
40/70 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Kuka haluaa tukea jotain lapsityövoimalla tuotettua lastulevysoopaa

Ikeastahan saa paljon muutakin kuin huonekaluja. Kankaita, ruokaa, viherkasveja... Yleensä jopa hyviä kasveja. Olen yllättänyt vuosikymmenten saatossa, että ovatkin laadukkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi