Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joidenka vanhemmat ovat hyväkuntoisia ja asuvat alle 60 km säteellä teistä

Vierailija
21.01.2007 |

kuinka usien käyvät teillä? jos te ette kävisi sielläpäin, tulisivatko he teille ja kuinka useasti? haluaisivatko lapsianne hoitoon ja kuinka usein? tulisivatko teille hoitamaan vai pitäisikö teidän mennä heille? millaista vuorovaikutuksenne on äidin ja isänne kanssa, onko niissä eroja kumman kanssa puhutte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin käyvät meillä. Yleensä vain esim. lapsen syntymäpäivänä. Tulevat kyllä jos kutsutaan.

Me käymme heidän luonaan 2-4 kertaa viikossa.

Lapsen ottavat mielellään hoitoon aina kun tarvitaan.

Lapsi menee vanhempieni luokse. Mieluummin niin kuin että vanhempani tulisivat meille.

Äitini kanssa minulla on todella hyvät välit. Isäni kanssa tulen myös hyvin toimeen, mutta välimme eivät ole yhtä läheiset kuin äitini kanssa.

Vierailija
2/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikottain käydään/käyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari krt kuussa nähdään. Suurin piirtein vuorotellen kyläillään. Soitellaan muutaman kerran viikossa.

Vierailija
4/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni asuu samassa kerrostalossa kuin minä tyttöjeni kanssa. Näämme siis lähes päivittäin. Tyttöjä hoitaa paljon ja on aina hoitanut. Pyytää itse heitä kylään ja tytön pyytävät päästä hänen luokseen tai käyvät pyytämässä häntä meille. Isäni on eläkkeellä joten hänellä on paljon aikaa lapsille. Hän hoitaa lapsiani lähinnä muutamia tunteja silloin tällöin, kuskaa harrastuksiin tai on meillä esim. lasten mentyä nukkumaan jotta pääsen lenkille tai kaverin kanssa leffaan ym. Enemmänkin hoitaisi ja usein esim viikonloppuisin ehdottaa että voi olla illan meillä jos haluaisin mennä johonkin. Paljon ollaan myös yhdessä, isäni tulee meille syömään tai pelailemme lautapelejä tai kattelemme leffaa/telkkua kun lapset on jo menneet nukkumaan. Isän kanssa käyn myös leffassa, teatterissa, konserteissa, kirkossa. Isä on mulle todella läheinen.

Äitini ja isäpuoleni asuvat 3,5 kilsan päässä. Tulevat meille/me käymme heillä noin kerran viikossa. Isäpuoleni on myös eläkkeellä ja on ollut niin kauan kuin minulla on ollut lapsia. Kuskaa myös harratsuksiin isompaa ja käy isomman kanssa uimassa ym. Isompi oli yökylässä juuri nyt la-su, kun olin töissä. Pienempi oli isänsä luona. Molemmat yökyläilevät silloin tällöin tai mummi tulee meille hoitamaan muutamaksi tunniksi tai lapset menevät mummille ja ukille. Heidän kanssaan harvemmin nään ilman lapsia. Joskus käyn äitini kanssa ostoksilla tai konsertissa/teatterissa.

Vierailija
5/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka usien käyvät teillä? pari kertaa vuodessa.

jos te ette kävisi sielläpäin, tulisivatko he teille ja kuinka useasti? en tiedä tulisivatko siltikään useammin, vaikka emme kävisi heidän luonaan.

haluaisivatko lapsianne hoitoon ja kuinka usein? pari kertaa vuodessa lapsi on heidän luonaan yökylässä.

tulisivatko teille hoitamaan vai pitäisikö teidän mennä heille? lapsi menee heille, koska meidän asunto on niin pieni.

Vierailija
6/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottavat hoitoon ja tulevat kotiinkin hoitamaan. nähdään 1-2 kertaa viikossa ainakin. ovat sanoneet että apua saa heti jos tarvitaan. kaikilla kännykät. kiitos ihanat isovanhemmat ja muukin suku....

Vierailija
7/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään yleensä joka viikko ja ottavat lapsia hoitoon niin usein kun vaan tarvitsee ja joskus lapset on siellä muutenkin kun viihtyvät. Tosin yökylässä aika harvoin.

Meillä käyvät ehkä kerran kuussa tai ehkä harvemmin tällä hetkellä..tosin vauvojen ollessa ihan pieniä ovat kyllä useemmin käyneet kylässä.

Vierailija
8/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko tavataan ainakin joku isovanhemmista. Anoppi ja appi ovat huonoja kyläilemään, mutta käyvät ainakin synttäreillä, nimppareilla ja erikseen pyydettynä, eivät koskaan tuppaa kylään. Äitini käy miehensä kanssa useammin, isäni käy muutaman kerran vuodessa.

Miehen vanhemat asuvat kilometrin pääässä ja ovat eläkkeellä. He ottavat pojan hoitoon aina kun on tarvis, jopa hyvin lyhyellä varoitusajalla. Omat vanhempani ovat työelämässä, mutta molemmat ottavat silti pojan yökylään muutaman kerran vuodessa, yleensä poika itse kysyy kyläilymahdollisuutta.

Vierailija
9/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät meillä 2-10 kertaa viikossa. me käymme heillä 2-5 kertaa viikossa. haluavat lapsia hoitoon joka viikko useammankin kerran (mutta aina en anna ;)). Lapset nyttenkin viikonlopun olleet siellä. lapset yleensä menevät sinne, mutta kyllä joskus hoitavat meilläkin lapsia. isovanhemmat HALUAVAT lapsia hoitaa, koskaan ei ole tarvinut pakottaa. lastenlapsilla ja isovanhemmilla hyvin läheiset ja rakkaat välit.

oma äiti taas asuu ulkomailla, välit läheiset, mutta välimatkasta pitkä miinus,

Vierailija
10/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja kotieläimet kulkevat milloin missäkin. Iltaisin yleensä sovitaan kuka vie tai tuo tai tarvitsee mitäkin apua, kyytiä tms.

Vierailija
11/15 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy päivittäin.

Vierailija
12/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa ja olemme asuneet tässä 8 vuotta. Kahta ensimmäistä lasta on hoitanut kerran 10 vuotta sitten kaksi tuntia, kolmatta on nähnyt ehkä 4 kertaa (8v) ja neljättä kerran (2v). Kahden ensimmäisen lapsen kanssa kävimme useinkin kylässä, mutta into hiipui kun huomasimme, että häntä ei kerta kaikkiaan kiinnosta.

Vierailija
13/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni asuu n. 2 km päässä meistä. Näemme vähintään kerran viikossa ja soittelemme ainakin kerran viikossa. Isä on se, jolle soitan, jos olen kipeä (olen yh) ja tarttis käydä kaupassa tms. On myös kaitsenut lapsia, jos olen käynyt vaikka hammaslääkärissä tms.

Äiti asuu n. 15 km päässä. Hän on meillä tai me hänen luonaan yökylässä yleensä kerran viikossa (lasten päiväkoti on hänen vieressään ja siitä pääsee kätevästi niinä aamuina, jolloin on tosi aikainen lähtö, joskus lapset ovat mummin kanssa vapaapäivällä täällä kotona sinä aikaisena aamuna). Soittelemme tai juttelemme mesellä päivittäin noin yleensä. Äiti hoitaa lapsia paljon, vaikka molemmat isovanhemmat ovat yhä työelämässä.

En pärjäisi ilman vanhempiani.

Vierailija
14/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatetaan nähdä useammin. Riippuu hieman vanhempieni työvuoroista. Lapsi 1vee ei oo ollu vielä yöhoidossa, täällä meillä vanhempani on hoitaneet lasta noin 5 kertaa 1-3h kerrallaan, että ollaanpäästy miehen kanssa asioille/syömään. Yhden päivän (8.30-14.30) äitini on hoitanut lasta. Ollaan äiidnkanssa läheisiä ja isän kanssakin tullaan ohan hyvin juttuun. Mökkeillään koko porukalla, joskus käyn äitini kanssa ostoksilla.

Anoppila on 200km, päässä. Yritämme käydä siellä n kerran kuussa, itse käyvät ehkä kerran vuodessa. Hoitavat lasta meidän ollessa anoppilassa, mutta eivät tule meille lasta hoitamaan.

Vierailija
15/15 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani asuvat parin kilsan päässä meistä. Nähdään melkein päivittäin. Hoitavat poikaa useasti. Eilenkin kävivät hänen kanssaan hiihtämässä ja pulkkamäessä iltapäivällä. Itse ulkoilin lapsen kanssa aamulla. Äitini hakee vapaapäivinään poikaa aikaisemmin hoidosta ja tekee koko sakille päivällistä. Kuljettaa joskus myös minua, esim. töihin, jos aikataulumme sopivat yhteen.

Miehen vanhemmat asuvat 60 km:n päässä. Nähdään myös usein. Viikoittain tai parin viikon välein. Poika on siellä pari kertaa kuussa yökylässä. Anoppi on eläkkeellä, hänelle on ainoalle lapsenlapselleen paljon aikaa. Anoppi auttaa myös meitä paljon, tekee ihania ruokia pakasteeseen, leipoo jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän