Missä kaikki tavalliset miehet?
Perhe olisi kiva mutta eka tarttis kivan miehen. Kuitenkin täällä Helsingissä kivat miehet ovat yhtä harvinaisia kuin pelikaanit. 15 treffit nyt takana ja tasan yksi normaali, mukava mies tullut kohdalle. Muilla oli enemmän tai vähemmän vakavia elämänhallinan ongelmia tai sitten alle 180cm jota en vain 166cm pitkänä naisena mitenkään hyväksyä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kuten pelkäsinkin, ei tule apuja tästä ketjusta :( Toistan vielä että mies kelpaa kun tulee omillaan toimeen, ei hakkaa ensimmäistä vastaantulijaa eikä tykitä heroiinia suoneen. Paljoa en siis vaadi. Kivannäköisen ja sopivan pituinen ovat ainoat ulkoiset vaatimukseni. Ehkä on sitten luovutettava lopullisesti ja hankittava kissa :(
No mitä sinulla on tarjota noille miehille?
Suurin osa miehistä on vapaaehtoisesti sinkkuja nykyään, eivät hae edes seksisuhdetta, puhumattakaan parisuhteesta. Sellaisen miehen houkuttelu on aika kovan työn takana. Miehet ovat ymmärtäneet että riski sille että sä otat ja muutat kriteerejäsi lasten saamisen jälkeen ovat kovin suuret.
Ne hyvät miehet jotka hakee parisuhdetta saavat sellaisen sinua parempien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm pitkä mies ja minulla on ollut nuorempana ylitarjontaa 167-175cm pitkistä naisista. Minun tapauksessa pituus ei vaikuttanut lainkaan naisten kiinnostukseen.
Mä en naisena ymmärrä, miten pituus liittyy mihinkään. Enemmän katsoisin yleistä habitusta ja kuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen paljon pidempi (168cm) kuin sinä. Löysin ihanan Aasiasta kotoisin olevan kumppanin (156cm) ja nyt ollaan naimisissa. Rakkaus ei kuule katso pituutta.
Onko sulla joku kääpiöfetissi vai? :D
Vierailija kirjoitti:
Kuten pelkäsinkin, ei tule apuja tästä ketjusta :( Toistan vielä että mies kelpaa kun tulee omillaan toimeen, ei hakkaa ensimmäistä vastaantulijaa eikä tykitä heroiinia suoneen. Paljoa en siis vaadi. Kivannäköisen ja sopivan pituinen ovat ainoat ulkoiset vaatimukseni. Ehkä on sitten luovutettava lopullisesti ja hankittava kissa :(
185 cm top 20% komea mies, jolla palkka 6000 €/kk, siis hakusessa. Asia selvä.
Mutta ethän sinä hae tavallista miestä! Haluat akateemisen urheilullisen, pitkän komean miehen. Hänen pitäisi olla remonttireiska ja it-tuki, muttei saisi olla nörtti eikä työväenluokkainen.
Pitäisi huolehtia ulkonäöstä ja olla tanssitaitoinen sekä romanttinen, muttei tippaakaan feminiininen. Pitäisi olla paksut tuuheat hiukset vielä keski-ikäisenä. Isot lihakset, mutta ei saa viihtyä salilla vaan sohvalla sinun kanssa.
Paljon rahaa, muttei saa tehdä ylitöitä eikä saa olla työorientoitunut kun pitäisi rakentaa sitä yhteistä pesää sinun kanssa.
Ihan näin tavallisena naisena sanon, että oot kutonen joka haluaisi kympin tasoa. Ne jotka kiinnostuu sinusta, on sinun tasoasi.
Vierailija kirjoitti:
Me kaikki hyvät ja fiksut miehet olemme naimisissa joten joudut tyytymään toiseksi parhaisiin.😭
Höpö höpö, naimisissa olevat miehet ne pervoja vasta ovatkin.
Omahyväisiä, pettäviä paskaisia. Luulevat olevansa parhaita vaan koska ovat naimisissa...
Vierailija kirjoitti:
Olen 175cm pitkä mies ja minulla on ollut nuorempana ylitarjontaa 167-175cm pitkistä naisista. Minun tapauksessa pituus ei vaikuttanut lainkaan naisten kiinnostukseen.
Jos olisit 155 cm, niin olisiko ollut yhtä paljon tarjontaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus - check
naiset ovat pokanneet yökerhossa hensingin yössä eli ulkonäkö - check
6k liksa mennyt rikki ajat sitten eli sekin... check
Ainoa ongelma lienee että minut poistettiin vapailta parisuhdemarkkinoilta alle 25 vuotiaana. Tästäkin naiset ovat humalassa avautuneet duunipaikan pikkujouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kertoa koska emme tiedä miten määrittelet tavallisen miehen.
Johan sen sanoin. Mies joka ei ole moniaddiktoitunut (pelit, huumeet, lääkkeet, äitiinsä) ja joka on katseenkestävä ja yli 180cm pitkä. Ja ei, tästä en rimaani laske, vaikka kuinka miehet sitä haluaisi.
Mikä noista ei yleensä täyty?
Mitä SULLE tuo katseenkestävä tarkoittaa?
mitä toi ap sekoilee? sanoo että olen vain 166cm pygmi ja silti pitää miehen olla vähintään 180cm?????????? miksi ei kelpaa vaikka 10cm pitempi mies? haloo!!
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vielä vastannut että missä ovat kaikki ihanat, katseenkestävät miehet? En suostu laskemaan rimaani moniaddiktien tasolle koska en itsekään ole sellainen.
Ap
Niillä on jo ihanat naiset kainalossa eikä ne laske rimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vielä vastannut että missä ovat kaikki ihanat, katseenkestävät miehet? En suostu laskemaan rimaani moniaddiktien tasolle koska en itsekään ole sellainen.
Ap
Niillä on jo ihanat naiset kainalossa eikä ne laske rimaansa.
Tämähän se yleensä. Hyvillä miehillä on valinnan varaa.
Oletko ap ajatellut kehittää itseäsi jotta kelpaisit?
Vierailija kirjoitti:
mitä toi ap sekoilee? sanoo että olen vain 166cm pygmi ja silti pitää miehen olla vähintään 180cm?????????? miksi ei kelpaa vaikka 10cm pitempi mies? haloo!!
No tuskinpa löytyisi miestä sen helpommin. Olen 167 ja mulle riittää kun mies on pituiseni, mutta mahdotonta siltikään löytää ketään. Ihan sama siis paljonko se pituusraja on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sinä hae tavallista miestä! Haluat akateemisen urheilullisen, pitkän komean miehen. Hänen pitäisi olla remonttireiska ja it-tuki, muttei saisi olla nörtti eikä työväenluokkainen.
Pitäisi huolehtia ulkonäöstä ja olla tanssitaitoinen sekä romanttinen, muttei tippaakaan feminiininen. Pitäisi olla paksut tuuheat hiukset vielä keski-ikäisenä. Isot lihakset, mutta ei saa viihtyä salilla vaan sohvalla sinun kanssa.
Paljon rahaa, muttei saa tehdä ylitöitä eikä saa olla työorientoitunut kun pitäisi rakentaa sitä yhteistä pesää sinun kanssa.
Ihan näin tavallisena naisena sanon, että oot kutonen joka haluaisi kympin tasoa. Ne jotka kiinnostuu sinusta, on sinun tasoasi.
No jaa, sivusta, olen itse akateeminen, mutten mitenkään erityisen urheilullinen eli laiha. On mukavaa harrastaa vaikka punttisalia tai pientä laittoa, mutta harva pitää fanaattisesta harrastajasta. En erityisesti välitä rahasta, tienaan itse 5500 €/kk, mutta työ on sinänsä tärkeä asia. Ulkonäöstä pitää huolehtia käymällä suihkussa ja parturissa niin ettei partaansa kompastu, ja vaatteiden pitää olla tilanteiden mukaiset. Tanssitaito on hyvä ominaisuus, sen sijaan isot lihakset tai pituus taitaa viehättää enemmän toisia miehiä. Jos tavallinen mies ei kuulosta hyvältä, niin miten olisi tavallisen hyvä mies?
Eikös parisuhteessa kuuluisi ennen muuta olla rakkautta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus - check
naiset ovat pokanneet yökerhossa hensingin yössä eli ulkonäkö - check
6k liksa mennyt rikki ajat sitten eli sekin... check
Ainoa ongelma lienee että minut poistettiin vapailta parisuhdemarkkinoilta alle 25 vuotiaana. Tästäkin naiset ovat humalassa avautuneet duunipaikan pikkujouluissa.
Ja tulit tämän kertomaan tänne koska.... tästä omahyväisyydestä on paljon apua Ap.lle.
Ei vain ole mitään asiaa Helsinkiin. Tampereella käydessäni, joskus harvoin, naiset luovat pitkiä katseita, mutta eivät tee aloitetta. Ryhdikäs ja siististi pukeutunut 190 senttinen mies kai kiinnostaa, mutta ei tarpeeksi, että näkisi edes vähän vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vain ole mitään asiaa Helsinkiin. Tampereella käydessäni, joskus harvoin, naiset luovat pitkiä katseita, mutta eivät tee aloitetta. Ryhdikäs ja siististi pukeutunut 190 senttinen mies kai kiinnostaa, mutta ei tarpeeksi, että näkisi edes vähän vaivaa.
Ja syy miksi sinä et voi nähdä vähän vaivaa ja lähestyä naista on?
Ja miehet ovat..?😖😖😖😂😂😂