Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kaikki tavalliset miehet?

Vierailija
12.04.2024 |

Perhe olisi kiva mutta eka tarttis kivan miehen. Kuitenkin täällä Helsingissä kivat miehet ovat yhtä harvinaisia kuin pelikaanit. 15 treffit nyt takana ja tasan yksi normaali, mukava mies tullut kohdalle. Muilla oli enemmän tai vähemmän vakavia elämänhallinan ongelmia tai sitten alle 180cm jota en vain 166cm pitkänä naisena mitenkään hyväksyä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta afrikkaan ja leiki siellä norsujen kanssa jos tykkää isoista elikoista.

Vierailija
42/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon tuiki tavallinen mies kainuusta joten voi olla, että vapaat kunnon miehet ei siellä hesassa majaile. Kannattaa suunnata katse maaseudulle ja pikku pitäjiin esim paltamo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kertoa koska emme tiedä miten määrittelet tavallisen miehen. 

Johan sen sanoin. Mies joka ei ole moniaddiktoitunut (pelit, huumeet, lääkkeet, äitiinsä) ja joka on katseenkestävä ja yli 180cm pitkä. Ja ei, tästä en rimaani laske, vaikka kuinka miehet sitä haluaisi.

Sinussa itsessäsi on pelkkää plussaa? (enkä tarkoita kokoa)

Vierailija
44/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana tavallinen mies, mutta tapailua varten. 

2 eronnutta ei tahdo mitään uusperhettä. Kummallakin on omat kuviot. 

Vierailija
45/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä tavallinen mies?

Vierailija
46/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon tuiki tavallinen mies kainuusta joten voi olla, että vapaat kunnon miehet ei siellä hesassa majaile. Kannattaa suunnata katse maaseudulle ja pikku pitäjiin esim paltamo.

Todennäköisesti olisin sukua kaikille. T. 1/4 pohjois-karjalainen.

Vierailija
47/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan heti tulisi mieleen asua Helsingissä. Eikä tapailla itsestään liikoja kuvittelevaa ap:tä.

Vierailija
48/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä tavallinen mies?

Käy työssä tai yrittää työllistyä, hoitaa itsensä ja asiansa, osaa suhtautua fiksusti ihmisiin, on henkisesti terve. Isommat luonneviat puuttuvat. On kiinnostunut asioista, muttei palvo tai öyhötä mikään puolesta tai vastaan. 

Vierailija
49/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175cm pitkä mies ja minulla on ollut nuorempana ylitarjontaa 167-175cm pitkistä naisista. Minun tapauksessa pituus ei vaikuttanut lainkaan naisten kiinnostukseen.

Vierailija
50/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 175cm pitkä mies ja minulla on ollut nuorempana ylitarjontaa 167-175cm pitkistä naisista. Minun tapauksessa pituus ei vaikuttanut lainkaan naisten kiinnostukseen.

Yleensä tuon pituiset ja lyhyemmät miehet haluaa kuitenkin jonkun max 160cm taskuvenuksen.

Vierailija
51/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuon pituiset ja lyhyemmät miehet haluaa kuitenkin jonkun max 160cm taskuvenuksen.

Pidän eniten 167-170cm pitkistä naisista, mutta lähes yhtä hyvin sopii tuota lyhempi tai pidempi nainen.

Vierailija
53/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä suunnilla kaivattais tavista myös, mut saa olla myös alle 180 cm. 😊 Itse oon 165 cm, joten jos kolahtaa niin kyllä se 170 senttinenkin menee 👍

Vierailija
54/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki hyvät ja fiksut miehet olemme naimisissa joten joudut tyytymään toiseksi parhaisiin.😭

Vierailija
55/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat liian vaativalta. Jos pituus pitää olla 180cm, on pakostakin muita kovia vaatimuksia mieheltä, jolloin juuri kukaan ei kelpaa.

Vierailija
56/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kaikki hyvät ja fiksut miehet olemme naimisissa joten joudut tyytymään toiseksi parhaisiin.😭

Oh no, kaikkiko? 😯

-sivusta, N32

Vierailija
57/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä alotuksessahan se ongelma aika näppärästi olikin, minä olen 175 senttinen, olen tavannut minua pitempiä miehiä suomessa 40 vuoden aikana vähemmän kertoja kun mulla on sormia ja en ensimmäistään jolla ois ollu myös oma elämä hanskassa.

Epäilen tosin et aloitus on lyhyen miehen itseinhoava ja itsesäälissä vellova provo.

Tässähän se totuus, minä olen mitä ap etsii, minä olen se mitä ihan kaikki naiset etsii, pitkä, komea ja pärjään.

Minä en tule ikinä tyytymään johonkin itseriittoiseen seiskaan kun samalla mä voisin saada kaikki naiset koko sen spektriltä.

Etkö sä sitten ole löytänyt tarpeeksi tasokkaita vai miksi olet edelleen sinkku?

Vierailija
58/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat jo vakaassa parisuhteessa.

Tai eivät etsi uutta. 

Niin koska tietävät että useimmat hameväestä ovat luonnevikaisia.

Usea miehistä kaappihomo tai kaappibii. Ainakin tilaisuus tekee varkaan.

Ei kerta homoks tee ja kymmenen kertaakin on  vasta harjoittelua.

Kaapissa olevat miehet ovat usein epäluotettavia ja epärehellisiä sekä valheellisia.

Vierailija
59/78 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten pelkäsinkin, ei tule apuja tästä ketjusta :( Toistan vielä että mies kelpaa kun tulee omillaan toimeen, ei hakkaa ensimmäistä vastaantulijaa eikä tykitä heroiinia suoneen. Paljoa en siis vaadi. Kivannäköisen ja sopivan pituinen ovat ainoat ulkoiset vaatimukseni. Ehkä on sitten luovutettava lopullisesti ja hankittava kissa :(

Vierailija
60/78 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on rima enkä sitä aio laskea. Miesten pitää yrittää enemmän kelvatakseen meille naisille. Emme halua tuurijuoppoja.

N30