Missä kaikki tavalliset miehet?
Perhe olisi kiva mutta eka tarttis kivan miehen. Kuitenkin täällä Helsingissä kivat miehet ovat yhtä harvinaisia kuin pelikaanit. 15 treffit nyt takana ja tasan yksi normaali, mukava mies tullut kohdalle. Muilla oli enemmän tai vähemmän vakavia elämänhallinan ongelmia tai sitten alle 180cm jota en vain 166cm pitkänä naisena mitenkään hyväksyä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat jo vakaassa parisuhteessa.
Tai eivät etsi uutta.
Niin koska tietävät että useimmat hameväestä ovat luonnevikaisia.
Tavalliset miehet ovat töissä, harrastuksissaan ja kotonaan.
Jenkeissä 60% alle 35 vuotiaista miehistä on sinkkuja, eivätkä he edes ole etsimässä parisuhdetta. Riskit siihen että kaikki menee naisen vuoksi on liian suuri. Naiset ovat toiminnallaan osoittaneet etteivät ole miehen luottamuksen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kertoa koska emme tiedä miten määrittelet tavallisen miehen.
Johan sen sanoin. Mies joka ei ole moniaddiktoitunut (pelit, huumeet, lääkkeet, äitiinsä) ja joka on katseenkestävä ja yli 180cm pitkä. Ja ei, tästä en rimaani laske, vaikka kuinka miehet sitä haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tavallinen? Viimeksi, kun mies on esitellyt minut itselleen sanoin Ihan Tavallinen Suomalainen Mies, kohtasin elämäni vaikeimman ihmissuhteen: kiusaavan demonin, sieluttoman elukan.
huomasit miehen kuitenkin olevan jännä, kun sen valitsit. et sinä sitä olisi muuten huolinut, jos se olisi oikeasti ollut ihan tavallinen.
Hän ei ollut millään tavalla jännä, vaan aivan helvetin _hullu_. Addiktoitunut kaikkeen äidistä aasialaisiin maksullisiin - siltikään ei millään tasolla _jännä_. Enkä todellakaan _valinnut_ häntä.
Tavallinen ei tarkoita mitä luulet sen tarkoittavan. Jos et tapaa "tavallisia", niin sitten sinun tavallisesi on epätavallinen. Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tunkee Helsinkiin ja ihmettelee missä miehet on. Miehet on siellä mistä lähditte.
Niinpä. Ja jos hieman pitemmälle ajattelee niin helsingissä asuminen on jumalattoman kallista ja jos perhettä ajattelit perustaa ja vielä rakentaa vaikka okt niin mieleen tulee niin hurjat kustannusluvut ettei hesalaisneidot paljon kiinnostele.
Kotona. Ihan kuten tavalliset naisetkin.
Kaikki yksin.
Nirsous on naisten ongelma. Sen takia syntyvyys laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat jo vakaassa parisuhteessa.
Tai eivät etsi uutta.
Niin koska tietävät että useimmat hameväestä ovat luonnevikaisia.
Usea miehistä kaappihomo tai kaappibii. Ainakin tilaisuus tekee varkaan.
Ei kerta homoks tee ja kymmenen kertaakin on vasta harjoittelua.
Homolandia maailmankartalle oikein markkinoitu.
Joskus on myös hyvä katsoa peiliin ja miettiä miksi houkuttelee tällaisia tapauksia. Rikkinäiset ihmiset houkuttelee rikkinäisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ole sitten ilman.
Just näin! Mikä pakko?
No siinä alotuksessahan se ongelma aika näppärästi olikin, minä olen 175 senttinen, olen tavannut minua pitempiä miehiä suomessa 40 vuoden aikana vähemmän kertoja kun mulla on sormia ja en ensimmäistään jolla ois ollu myös oma elämä hanskassa.
Epäilen tosin et aloitus on lyhyen miehen itseinhoava ja itsesäälissä vellova provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mut mulla just peräsuoli laskeutui eteisen lattialle.
MITÄ?? Oletko perskaimani?
Minullakin tätä peräsuolenlaskeumavaivaa.
Niin.
🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kertoa koska emme tiedä miten määrittelet tavallisen miehen.
Johan sen sanoin. Mies joka ei ole moniaddiktoitunut (pelit, huumeet, lääkkeet, äitiinsä) ja joka on katseenkestävä ja yli 180cm pitkä. Ja ei, tästä en rimaani laske, vaikka kuinka miehet sitä haluaisi.
Jos sun vaatimuksilla ei tärppää, ne ei sillon ole realistiset sun omassa painoluokassa, toisin kun naiset tykkää toisilleen valehdella niin sinä tuskin olet ysin tai kympin nainen mutta kelpuutat vain ysin tai kympin mieheltä.
Se on sitä hypergamiaa beibe, te naiset sekoatte ja kärsitte siitä ihan missä miehetkin.
Yliarvostettua koko kumppanin etsintä, seurustelu ja liitot yleensä.
Vierailija kirjoitti:
No siinä alotuksessahan se ongelma aika näppärästi olikin, minä olen 175 senttinen, olen tavannut minua pitempiä miehiä suomessa 40 vuoden aikana vähemmän kertoja kun mulla on sormia ja en ensimmäistään jolla ois ollu myös oma elämä hanskassa.
Epäilen tosin et aloitus on lyhyen miehen itseinhoava ja itsesäälissä vellova provo.
Tässähän se totuus, minä olen mitä ap etsii, minä olen se mitä ihan kaikki naiset etsii, pitkä, komea ja pärjään.
Minä en tule ikinä tyytymään johonkin itseriittoiseen seiskaan kun samalla mä voisin saada kaikki naiset koko sen spektriltä.
Naiset tunkee Helsinkiin ja ihmettelee missä miehet on. Miehet on siellä mistä lähditte.