Miten umpisuolen tulehdus ilmoittelee itsestään?
Luulen, että kyseessä on kuitenkin tavallinen ovulaatio, mutta kun tätä kipua vaan jatkuu ja jatkuu. :(
Kommentit (8)
Lisäksi tulee paha olo ja kuumetta.
enkä olisi niillä oireilla älynnyt. Epäilivät kohdunulkoista raskautta ja kun oli ihan normaali alkuraskaus, jatkettiin tutkimuksia. Tulehdusarvojen nousu ja kuume antoivet viitteitä. Lääkäri oli epävarma aina leikkaukseen asti.
kipu oli ennen sitä niin selvästi erilaista kuin mikään muu vatsakipu, että tiedettiin kyllä aamulla lähteä päivystykseen. Yöllä unenkin läpi valitteli ja käveli koukussa kun piti käydä vessassa. Vähän lämpöä oli ja tulehdusarvot nousi kohisten. Leikattiin samana iltana kun päästiin aamupäivällä keskussairaalaan. Lääkäri sanoi ettei voitu odottaa aamuun asti.
kipu hyppimisestä kun tulehdusta epäiltiin
En muista nousiko lämpö mutta sitä edellisinä kuukausina mulla oli pari kolme " väärää hälytystä" . Ja tällä vikalla kerralla umppari todella oli tulehtunut. Olin aika pieni ja luulin että ne on ekat menkkakivut :)
Vierailija:
kohta puhkeen...auta....
Onko kosketusarkuutta, pahoinvointia? Umpisuolentulehdus on vaikea diagnosoitava, siitä on moni kokenutkin lääkäri erehtynyt.