Perjantain tissuttelijat tänne! 😍
Ai että, kyllä tekee kalja hyvää! Ihan hirvee viikko töissä, tämä se on elämää kun saa rentoutua just niinku ite tykkää! Mies kattelee jääkiekkoa ja mä palstailen, kohta saunaan 🤓
Tässä perjantain ratoksi vähän mussiikkia! Varoitus, saattaa aiheuttaa tunnelman kohoamista 🥳
Kommentit (81)
PELICANS VOITTAA !!!!!! OU JEE BEIBI !!!!!
Neljäs pintti menossa. Ihan hirvee viikko töissä. Vielä ois pullo viinaa ja 6 pinttiä jäljellä. Ei tätä kestä selvin päin.
Lonkeroa juon ja itsetehtyä pitsaa 👍 Leffasuosittuksia kalsarikänneihin?
Seitsemäs kalja menos ja meno senkun paranee.
Vierailija kirjoitti:
Lonkeroa juon ja itsetehtyä pitsaa 👍 Leffasuosittuksia kalsarikänneihin?
Mad Max Fury road ja keittoa koneeseen!
Oon ollut kipeenä ja aattelin, että jos pari bisseä auttais tukkoisuuteen, mutta ei toi yksikään nyt oikein maistu. Olen siis selvästi TOSI kipeä. 😃 Nauttikaa te, terveet tissuttelijat munki puolesta somat, pikku kalsarikännit!
30 vuotta ryypännyt ja jatkuu,hyvää joulua vaan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Entäs se huominen karsee darra.
vedä handuun.
Vierailija kirjoitti:
Entäs se huominen karsee darra.
Pienestä tissuttelusta mitään darraa tule, hassu.
Otin Koskenkorva Valhallaa pienen hömpsyn raakana, kyseessä likööri. Sen enempää en yleensä juo, tulee halvaksi. Ja vain n. kerran kuukauteen tuonkin. Ruuan kanssa voi mennä punaviinilasi vielä kerran pari kuussa.
Aika hyvin on aisoissa, silti olo tulee vähän erilaiseksi positiivisella tavalla kun ei ole sietokykyä. M43
Työn alla kehittää täydellinen drinkki, vodkasta, inkiväärioluesta ja colasta. Lähellä olen, välillä olen kokeillut sekaan vähän sitruunamehuakin.
No, ainakin kokeileminen on kivaa. 😁👍
Mulle oli ennen kans kalja todella tärkeetä joka viikonloppu ja varsinkin saunakaljat mutta ei ole onneksi enää. Mukavampaa herätä virkeänä lauantain aamuun eikä veltostaa nuutuneena koko viikonloppua kaljapöhössä. Kyllä silloin tällöin maistuu mutta vähentämisen takia pari olutta tai lonkeroa jo riittää kun ennen piti juomalla juoda puolikas laatikko illassa.
Eikä mä luulin, että kyse oli tisuttelusta eli imettämisestä! Ehkä tässä on tullut liikaa äitiydyttyä..
Amatöörit kärsii darrasta ammattilaiset jatkaa koko viikon.
Kaivan aina kännissä aseeni esille,pitäis tehdä jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Työn alla kehittää täydellinen drinkki, vodkasta, inkiväärioluesta ja colasta. Lähellä olen, välillä olen kokeillut sekaan vähän sitruunamehuakin.
No, ainakin kokeileminen on kivaa. 😁👍
Laita sekaan appelsiinia.
Tulkaa! 🍻