Voiko muutaman kuukauden ikäisen vauvan pukea läheisen hautajaisiin tavallisiin vaatteisiin?
Onko tavalliset vaatteet ok vai pitäisikö olla vauvojen juhlavaatteita? Onko niitä edes kietaisumallisina? Kaupoissa oli lähinnä sellaisia kauluspaitabodeja, mutta en ostanut kun ei ollut kietaisumallia.
Kommentit (18)
Valkoisia ja vaaleita bodyja pienillä kuvioilla löytyy kyllä. Ehkä sitten sellainen?
Itse vein ihan tavallisissa puhtaissa vaatteissa
Totta kai voi kuten pienen lapsenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä alle 2veen mutta kyllä sen jälkeen pitää jo olla mustaa juhlavaatetta pojilla ja tytöillä.
Ei kai vauvan vaatteilla niin paljon merkitystä ole kunhan ovat vain puhtaat. No tietysti tilaisuuden aikana saattaa puklata kuitenkin.
Kuka sut päästi kotilomalle, vai karkasitko osastolta?
Musta body pääkalloprintillä
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä alle 2veen mutta kyllä sen jälkeen pitää jo olla mustaa juhlavaatetta pojilla ja tytöillä.
Ei pidä. Muutenkin lapsilla tumma vaate on sopiva, vaikka sininen, ei tarvitse olla mustaa.
Voi, muttei kannata ihan räikeimpiä värejä valita.
Kyllä voi. Vauvan vaatteilla ei ole niin väliä.
Meidän vauva oli turvakaukalossa ja nukkui lähes koko tilaisuuden ajan joten vauvan vaatteet ei edes näkyneet.
Mun tytöllä oli ton ikäsenä hautajaisissa valkonen body, valkoset sukkikset ja tumma viinin punainen samettimekko. Jos ois ollu poika oisin varmaan pukenu vaan valkoseen bodyyn ja valkosiin potkuhousuihin
Voit vuokrata smokin aika helposti.
Voi. Toki itse suosisin hautajaisissa hillittyjä kuoseja ja värejä, jos on vaihtoehtoja. Niin ja jos on ns. parempia vaatteita ja huonompia, niin parempaa päälle. Vauvan ei tarvitse niin tiukasti (kuten ei myöskään pienten lasten) etikettiä, mutta silti pyrkiä kunnioittamaan tilaisuuden luonnetta olemassa olevilla vaihtoehdoilla.