Perjantain tissuttelijat tänne! 😍
Ai että, kyllä tekee kalja hyvää! Ihan hirvee viikko töissä, tämä se on elämää kun saa rentoutua just niinku ite tykkää! Mies kattelee jääkiekkoa ja mä palstailen, kohta saunaan 🤓
Tässä perjantain ratoksi vähän mussiikkia! Varoitus, saattaa aiheuttaa tunnelman kohoamista 🥳
Kommentit (81)
Juoko moni suomioluita? Kannattaa kokeilla belgialaisia, maistuvat paljon paremmilta.
Nyt kannattaa juoda varastoon ennen kuin nostavat alkoholin verotusta.
Jee ihanaa! 🥳😍 Ei tästä mitään darraa tuu, harjoitus tekee mestarin 🤓
Mitäs musaa muilla??
Ap
Saksasta tilaan 9-12 laatikkoa viiniä muutaman kerran vuodessa. n.10€/3L, sama Suomessa yli 30€/3L. Postit 30€ laatikko eli 12-13€/3l. Tilatkaa hyvät ihmiset Saksasta
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vapautunut alkoholin orjuudesta.
Olette alkoholisteja, kuten minäkin.
Mutta ei tee yhtään mieli 😉
T. Tipaton
Looseri! On elämä varmaan tyhjää
Viideskymmenes läsillinen viiintä, vois mennä nukkuu.
Varmaan puolet suomalaisista tissuttelee nyt joten siitä tämä kansa saa voimansa jatkaa vuodesta vuoteen tätä elämää.
Eukko on reissussa ja soittaa luultavasti videopuhelun klo 21 jälkeen. Ei ole helppo homma juoda kalsarikänniä ja koittaa esittää selvää.
Vierailija kirjoitti:
Saksasta tilaan 9-12 laatikkoa viiniä muutaman kerran vuodessa. n.10€/3L, sama Suomessa yli 30€/3L. Postit 30€ laatikko eli 12-13€/3l. Tilatkaa hyvät ihmiset Saksasta
Kysykää toki neuvoja miten säästää
Vierailija kirjoitti:
Eukko on reissussa ja soittaa luultavasti videopuhelun klo 21 jälkeen. Ei ole helppo homma juoda kalsarikänniä ja koittaa esittää selvää.
Tuttua velisini!! Stasi seuraa
Vierailija kirjoitti:
Lonkeroa juon ja itsetehtyä pitsaa 👍 Leffasuosittuksia kalsarikänneihin?
Pizza on weeteen perusruokaa.
Mun ukkoni ottaa kaverina, luulen että kohta pääsemme aviollisten puuhien pariin!
Darra on mystinen mielentila. Intiaanitkin juovat nimenomaan krapulaisen mielen vuoksi. Henkisiä kun ovat. Kippis!
Kolme lonkeroa, max. Sekin kihahtaa hattuun. Ei enempää. Riittää nollaamaan viikon. Halpaakin, kun mies merillä töissä ja saa sitä niiiin halvalla. Henkilökunta etuja nääs.
Kuiva valkoviini seurana, sivistyneesti koko pullo menee 😀
Itse olen vapautunut alkoholin orjuudesta.
Olette alkoholisteja, kuten minäkin.
Mutta ei tee yhtään mieli 😉
T. Tipaton