Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän sen, joka on TALOUDELLISESSA AHDINGOSSA ja joutuu myymään järvenrantamökkinsä HALVALLA minulle?

Vierailija
12.04.2024 |

Mistä löydän tämän ahdinkoon joutuneen henkilön?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet kolkuttelemaan mökkien ovia ja kyselemään ihmisiltä ovatko he epätoivoisia köyhiä. Onnea matkaan vaan.

Vierailija
2/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet kolkuttelemaan mökkien ovia ja kyselemään ihmisiltä ovatko he epätoivoisia köyhiä. Onnea matkaan vaan.

Tollo.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytävänä järvenrantamökki 12000 euroa. Minä myyn.

Vierailija
4/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele kiinteistönvälittäjien sivuja.

Vierailija
5/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ovat samassa paikassa kuin ne jotka myyvät kuulemma nyt epätoivoissaan arvoasuntonsa halvalla. 

Vierailija
6/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse siis TALOUDELLISESSA AHDINGOSSA jos et voi ostaa muuten kuin HALVALLA.

Vierailija
7/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin vuoden sisällä tulee myyntiin merenrantahuvila, viittä vaille valmis kaikin mahdollisin herkuin. Ei talousvaikeuksien takia vaan tuli tauti joka vie.Hintaan  1 500 000e

Vierailija
8/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parin vuoden sisällä tulee myyntiin merenrantahuvila, viittä vaille valmis kaikin mahdollisin herkuin. Ei talousvaikeuksien takia vaan tuli tauti joka vie.Hintaan  1 500 000e

Otan osaa näin etukäteen.

Vierailija
9/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytävänä järvenrantamökki 12000 euroa. Minä myyn.

Mistä tiedän, kuka olet? Tollo.

AP

Vierailija
10/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsele kiinteistönvälittäjien sivuja.

Ei. Haluan, että vain minä olen ostaja.

AP

Vierailija
11/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hötkyile vuoden päästä jotkut vuokratontilla olevat jopa maksavat kun otat nimiisi muuten kyhäelmät pitäisi purkaa ja tontti ennallistaa. kiinteistö huijarit välistä vetäjät tietenkin hekumoivat että kaikki viedään käsistä. mitenkähän kaisalla ja jetrolla vankilassa menee  kaupustelevatkohan sätkiä vai mitä. olet kuitenkin oikeassa välittäjiin ei kukaan terve järkinen luota laita haluamasi alueen sanoma lehtiin fc sivuille osto ilmoitus. meidän talosta myytiin 110 neliön asunto yhdellä pikku ilmoituksella paikallis lehdessä  310e sanoimme ei todella mene toinen kun kävi katsomassa sopi kaupat heti. hävisin vedonlyönnissä kossu litran en uskonut pikku ilmoitukseen

Vierailija
12/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivanmaan tönöjä saa halavalla jos Sulo Vileniä heittomerkillä aiot seurata?

Vierailija
13/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se om datsa hankkia vähän äkkiä, ensi vuonna alkaa rytinät suomen kaupungeissa vain korpiasujat selviävät tulevasta sodasta.

Vierailija
14/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttotappiopaikkakunnilta kaukana kaupungeista, joissa on työpaikkoja eli vähän kysyntää.Purkukuntoinen mökki. Siirtilapuutarha mökki oli myyty  halvemmalla, kun sen   päälle oli kaatunut puu, kun mökkiläiset eivät itse voineet kunnostaa.

Miksi kukaan myisi alle käyvän arvon ahdingossakaan? Hinta laskee, jos ei ole kysyntää.

Vierailija
15/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä saa halvemmalla.

Vierailija
16/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kovassa taloudellisessa ahdingossa. Voi Ap auttaa? Myyn järvenranta mökin alennuksella. Saat 5 miljoonan mökin vain 3 miljoonalla. Säästät 2 miljoonaa. Halavalla lähtee.

Vierailija
17/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa näin etukäteen.

Onhan se ikävää, juuri puolivuotta aiemmin kuoli vaimo

Vierailija
18/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin saisi ostaa 400 000 eurolla talviasuttavan mökin kaikilla herkuilla, puhdasveteinen, iso järvi, hyvä ranta, iso tontti. Ei vaan nappaa mökkeily enää

Vierailija
19/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuovi.com, tai jos tahdot olla ainoa ostaja, niin laita paikalliseen lehteen ilmoitus halutaan ostaa mökki hp 12 000  ja katso vastaako kukaan sinulle. Saat ehkä siirtolapuutarha mökin tuolla hinnalla.

Vierailija
20/22 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiltäkin saisi ostaa 400 000 eurolla talviasuttavan mökin kaikilla herkuilla, puhdasveteinen, iso järvi, hyvä ranta, iso tontti. Ei vaan nappaa mökkeily enää

Meillä on samanlainen myynnissä! Nythän tässä alkaa ap:lle olla jo valinnanvaraa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan