Mistä löydän sen, joka on TALOUDELLISESSA AHDINGOSSA ja joutuu myymään järvenrantamökkinsä HALVALLA minulle?
Mistä löydän tämän ahdinkoon joutuneen henkilön?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Lähdet kolkuttelemaan mökkien ovia ja kyselemään ihmisiltä ovatko he epätoivoisia köyhiä. Onnea matkaan vaan.
Tollo.
AP
Myytävänä järvenrantamökki 12000 euroa. Minä myyn.
Katsele kiinteistönvälittäjien sivuja.
Varmaan ovat samassa paikassa kuin ne jotka myyvät kuulemma nyt epätoivoissaan arvoasuntonsa halvalla.
Olet itse siis TALOUDELLISESSA AHDINGOSSA jos et voi ostaa muuten kuin HALVALLA.
parin vuoden sisällä tulee myyntiin merenrantahuvila, viittä vaille valmis kaikin mahdollisin herkuin. Ei talousvaikeuksien takia vaan tuli tauti joka vie.Hintaan 1 500 000e
Vierailija kirjoitti:
parin vuoden sisällä tulee myyntiin merenrantahuvila, viittä vaille valmis kaikin mahdollisin herkuin. Ei talousvaikeuksien takia vaan tuli tauti joka vie.Hintaan 1 500 000e
Otan osaa näin etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Myytävänä järvenrantamökki 12000 euroa. Minä myyn.
Mistä tiedän, kuka olet? Tollo.
AP
Vierailija kirjoitti:
Katsele kiinteistönvälittäjien sivuja.
Ei. Haluan, että vain minä olen ostaja.
AP
älä hötkyile vuoden päästä jotkut vuokratontilla olevat jopa maksavat kun otat nimiisi muuten kyhäelmät pitäisi purkaa ja tontti ennallistaa. kiinteistö huijarit välistä vetäjät tietenkin hekumoivat että kaikki viedään käsistä. mitenkähän kaisalla ja jetrolla vankilassa menee kaupustelevatkohan sätkiä vai mitä. olet kuitenkin oikeassa välittäjiin ei kukaan terve järkinen luota laita haluamasi alueen sanoma lehtiin fc sivuille osto ilmoitus. meidän talosta myytiin 110 neliön asunto yhdellä pikku ilmoituksella paikallis lehdessä 310e sanoimme ei todella mene toinen kun kävi katsomassa sopi kaupat heti. hävisin vedonlyönnissä kossu litran en uskonut pikku ilmoitukseen
Kuivanmaan tönöjä saa halavalla jos Sulo Vileniä heittomerkillä aiot seurata?
Kannattaa se om datsa hankkia vähän äkkiä, ensi vuonna alkaa rytinät suomen kaupungeissa vain korpiasujat selviävät tulevasta sodasta.
Muuttotappiopaikkakunnilta kaukana kaupungeista, joissa on työpaikkoja eli vähän kysyntää.Purkukuntoinen mökki. Siirtilapuutarha mökki oli myyty halvemmalla, kun sen päälle oli kaatunut puu, kun mökkiläiset eivät itse voineet kunnostaa.
Miksi kukaan myisi alle käyvän arvon ahdingossakaan? Hinta laskee, jos ei ole kysyntää.
Minä olen kovassa taloudellisessa ahdingossa. Voi Ap auttaa? Myyn järvenranta mökin alennuksella. Saat 5 miljoonan mökin vain 3 miljoonalla. Säästät 2 miljoonaa. Halavalla lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa näin etukäteen.
Onhan se ikävää, juuri puolivuotta aiemmin kuoli vaimo
Meiltäkin saisi ostaa 400 000 eurolla talviasuttavan mökin kaikilla herkuilla, puhdasveteinen, iso järvi, hyvä ranta, iso tontti. Ei vaan nappaa mökkeily enää
Etuovi.com, tai jos tahdot olla ainoa ostaja, niin laita paikalliseen lehteen ilmoitus halutaan ostaa mökki hp 12 000 ja katso vastaako kukaan sinulle. Saat ehkä siirtolapuutarha mökin tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Meiltäkin saisi ostaa 400 000 eurolla talviasuttavan mökin kaikilla herkuilla, puhdasveteinen, iso järvi, hyvä ranta, iso tontti. Ei vaan nappaa mökkeily enää
Meillä on samanlainen myynnissä! Nythän tässä alkaa ap:lle olla jo valinnanvaraa!
Lähdet kolkuttelemaan mökkien ovia ja kyselemään ihmisiltä ovatko he epätoivoisia köyhiä. Onnea matkaan vaan.