Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nopeusrajoitusten mukaisesti ajaminen BMW:llä kielletty jossain säännöissä?

Vierailija
12.04.2024 |

Tuleeko BMW:n mukana omat säännöt?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tampereella köröttelevät sitä samaa 10-15 km/h alle rajoituksen kuin kaikki muutkin. Ja lähtevät 8 sekunnin reaktioajan jälkeen tyhjäkäynnillä liikkeelle vaikka olisi mikä turbokone konepellin alla

Liikennevaloista siis

Vierailija
42/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se normi BMW edes olisi kallis auto ilman autoveroa. Ei niissä olisi mitään vikaa ilman sitä virallista BMW-kulttuuria jonka mukaan liikennesäänöt ei koske kaikkia ja kaikki muu on paskaa paitsi BMW. Tai Audi. Tai Mersu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa motarilla aina samat autot menee mun BMWstä ohi kun ajan rajoituksen mukaan. Nuo autot on transporter, hiace ja avensis. Kun ajan kakkosautolla joka ford niin ei kukaan mene ohi vaikka vauhti on sama.

Saman huomannut, varsinkin eri firmojen pakut ajaa aina lujaa.

Vierailija
44/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän muutkin autoilijat tee samoin ? Ainakin taksit ajaa selvää ylinopeutta koko ajan. Mikä kiire ihmisillä nyt on ? Palaako jossakin ? Että pitää ajaa tuhatta ja sataa ? Autoissa on tietääkseni valvontakamerat. Niiden pitäisi kuvata sekä mittaria että myös kuskia ! 

Kahdelle taksikuskille olen potkut hommannut.  Mulla tuulilasikamera näyttää todellisen nopeuden.  Ohittaneet sulku viivan kohdalla reilua ylinopeutta. Laitoin vaan filmin pätkät taksifirman johtajalle , kiitti tiedoista.

Vierailija
45/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyotan mukana tulee ymmärtämättömyys käyttää takavaloja. Tai sitten ne takavalot ovat niin kallis lisävaruste, ettei Cöröllä-miehellö ollut enää varaa niihin. 

Mutta jatkakaan vaan itkemistä niiden riisikippojenne kanssa - kyllä muakin vtuttais niin huonoilla autoilla ajaa.

Audikuskia rupes hiertään, heh.

Vierailija
46/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toyotan mukana tulee ymmärtämättömyys käyttää takavaloja. Tai sitten ne takavalot ovat niin kallis lisävaruste, ettei Cöröllä-miehellö ollut enää varaa niihin. 

Mutta jatkakaan vaan itkemistä niiden riisikippojenne kanssa - kyllä muakin vtuttais niin huonoilla autoilla ajaa.

Audikuskia rupes hiertään, heh.

Myös bemarikuskia.

Vierailija
47/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on BMW, ajan aina ylinopeutta ja nautin siitä häpeilemättä.

On minulla toisen merkkinenkin auto pihalla -silläkin ajan aina ylinopeutta.

Vuosien mittaan on ollut myös Volvoja, Mersuja, VW jne. Myös niillä olen ajanut ylinopeutta.

Vierailija
48/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosien mittaan on ollut myös Volvoja, Mersuja, VW jne. Myös niillä olen ajanut ylinopeutta.

Ladalla et varmasti ajanu koskaan ylinopeutta

Vierailija
49/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ladalla et varmasti ajanu koskaan ylinopeutta

Olet oikeassa.

Armeijassa ajoin Ladoilla pari kertaa mutta ei niillä paskoilla tarvinnut mennä edes ylinopeuden puolelle vauhdin hurmaa kokeakseen.

Vierailija
50/50 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän juntein kommentti-palkinto jaettu tälle kommentille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan