Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan nyt tullut aika lopettaa seksisuhde varatun miehen kanssa

Vierailija
12.04.2024 |

Miehen kanssa eilen viestiteltiin ennen tapaamista. Mies sitten kysyi pitäisinkö sitomisesta. Vastasin, että en koska mua ahdistaa ajatuskin. En voi mitään sille, mutta ahdistaa ajatus, että olen sidottuna. Toki en ole kokeillut, mutta ajatuksena ahdistaa. 

No sitten mies kysyi pitäisinkö kimppakivasta. Vastasin, että en. Mies siihen, että ei ole hänelläkään kokemusta. Vastasin, että mulle riittää yksi mies kerralla. Mies tähän, että kaksi naista olisi kyllä kokemus. Vastasin vain, että aha.

Tuli oikeasti itku. Olen mieheen toivottoman ihastunut, mutta olen miehelle vain pelkkä pano. Suhde jatkunut melkein 9kk. Mies on siis varattu. Juttu alkoi minunkin osalta vain seksin merkeissä, mutta tyhmänä ihastuin mieheen. En ole kertonut miehelle tunteistani enkä kerro. Ei hän mua huolisi parisuhteeseen. En vain osaa lopettaa suhdetta ja tukahduttaa tunteitani. 

Parin tunnin ajan tuskailin oloani ja kun olisi pitänyt jo olla matkalla miehen luo, niin laitoin viestin, että en jaksakaan tulla. Mies sai mut kuitenkin maaniteltua luokseen ja olihan se seksi taas hyvää. Mies kun huolehtii myös mun nautinnosta eikä vain omastaan. 

Olen kuitenkin pettynyt ja surullinen. Ehkä nyt olisi aika lopettaa tuo suhde. Olo on niin monta kertaa ollut paska tuon miehen vuoksi kun en saa vastakaikua tunteilleni. Ja vaikka mies jostain ihmeen syystä mut huolisi, niin miten mä voisin häneen luottaa?!? Miehellä toki ikää reilusti enemmän kuin mulla, että pian alkaa jo ikäkin tehdä tehtävänsä.

Ei tavatessa puhuttu mitään noista miehen kyselemistä jutuista. En tiedä olisiko mies oikeasti edes valmis toteuttamaan tuota. Mistä tuota tietää, josko on vain fantasiaa. Kuten se kun olisi halunnut kuvata sperman valumista mun pillusta, mutta ei sitten kuvannutkaan vaan sanoi sen olevan sellainen fantasia. 

Mutta mä en kestäisi sitä, että näkisin ihastukseni kohteen toisen naisen kimpussa kun joudun nyt blokkaamaan mielestä ajatukset siitä, että mies on oman puolisonsa kanssa. Tuolla blokkaamisella yritän säästää itseäni. 

Kyllä, olen tyhmä, että aloitin suhteen varatun kanssa. Haukkuja teiltä varmasti tulee, mutta aivan sama. En voi mitään tunteilleni. Haluaisin turruttaa mieleni ja unohtaa koko miehen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle olet vain pano vaihteluna arkeen. Haluaisikin ottaa kaiken hyödyn irti ja ehdotti sellaista mitä ei halua puolison kanssa tehdä.

Lopeta yhteydenpito häneen niin alat näkeen paremmin ympärillesi. Et löydä ketään kun vertaat heitä kyseiseen mieheen jo ennenkuin edes tutustut.

Olet oikeassa. Olen niin ihastunut, että en osaa kuvitella ketään muuta miestä koskemaan muhun. Seksi vielä niin hyvää, että pelkään ettei se kenenkään muun kanssa tunnut enää samalta. Seksi ei ole kenenkään muun kanssa tuntunut näin hyvältä vaikka olen sentään ollut naimisissa ja rakastunut silloiseen aviomieheen. 

Ap

Niin, voihan siinä ihan hyvin käydä niin että kukaan ei enää yllä samalle tasolle. Mut onko realistinen vaihtoehto se, että jatkat tuota? Sun tunne menee vaan päivä päivältä pahemmaksi, siitä ei mihinkään pääse. 

Vierailija
22/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aloituksesta. Mulla on juuri mahdollisuus lipsahtaa tällaiseen suhteeseen, ja kyllä mä järjellä ymmärrän että olisin pian 100% aloittajan tilanteessa. Että tunteita tulee, ihastuu, ja sokeutuu kaikille muille miehille, kun se yksi vie paikan sydämessä. Sitä on sitten haluamattaan typerästi uskollinen jollekulle, jolle ei ole mitään järkeä olla. Jospa tämä keskustelu nyt vähän potkii mulle järkeä päähän.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon, että älä lähde siihen. Säästä itseäsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävä tilanne jos toivot ap että miehen vielä saisit. Jos riittää seksi niin sittenhän tuo menee.

Mulla ollut yli vuoden kans seksiä jne miehen kanssa joka on tiukasti naimisissa. En ole yhtään mustasukkainen hänen vaimostaan. Enkä tiedä miltä näyttää tai millaista seksiä heillä on. Olen miehelle vaihtelua, boostia, ei hän minusta oikeasti ihmisenä välitä vaikka minä olen myöntänyt tunteet. Hän haaveilee kimpasta ja minulle se olisi ok. Ajattelen että hän haluaa vain vaihtelua ja niin kauan kuin se riittää minulle niin ok. 

Jos haluat oikean uskollisen välittävän miehen niin tuo ei se ole! Pitkität tuskaasi jos niin toivot. Tuo ei uskolliseksi muutu, kuten ei mies minunkaan tapauksessa. Vaihtelua hakevat.

Vierailija
24/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämmöstäki kysyä muilta?

Vierailija
25/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laske ulkonäkörimaa niin löytyy parisuhdemies

Älä nyt oikeasti jaksa jauhaa tätä lapsellista sontaa. Mä en etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan mulle kelpaa erittäin hyvin tavallainen suomalainen mies. Ihan on kuule teidän kitisijämiesten korvien välissä se vika ja luulette naisista ties mitä. Mua oikeasti niin tympii tuollaiset kitinät naiset sitä, tätä ja tuota. Monessa ketjussa olen täällä kertonut, että mulle kelpaa erittäin hyvin tavallinen suomalainen duunarimies. Mutta ei sitä ilmeisesti uskota vaan harhoissanne te jotkut luulette, että vain komeilla, rikkailla ja korkeasti koulutetuilla miehillä on naiset. Menkää vaikka Prismaan katsomaan minkälaisia pariskuntia siellä on, niin saatatte yllättyä.

Menee hermot tuohon teidän jankutukseen.

Ap

Muakin tympii tollaset

Oletko noin yksinkertainen?? En mä sille mitään voi, että tunteita alkoi tulla! En mä ole mikään tunteeton robotti joka voi noin vain laittaa tunteet pois päältä. Jos et tällaista tajua, niin olet todella tunnekylmä ihminen. 

Ja mitä hittoa sua mun tunteet ja tekemiset tympii koska en mä sun kanssa ole suhteessa?!?

Ap

Vierailija
26/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet on inhimillisiä.

Osin tunteiden takia seksi tuntuu entistä upeammalle ja jää enemmän koukkuun.

Vierailija
27/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hakee selvästi jännitystä. Siitä kertoo nuo fantasiajutut. Haluatko sinä kuvattavaksi ja toisen naisen kanssa miehen otettavaksi? 

Vierailija
28/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteet on inhimillisiä.

Osin tunteiden takia seksi tuntuu entistä upeammalle ja jää enemmän koukkuun.

No seksi oli hyvää jo ennen kuin menin ihastumaan mieheen. Olen ollut naimisissa ja tuohon silloiseen aviomieheen rakastunut ja vaikka hänenkin kanssaan oli hyvää seksiä, niin ei se ollut yhtä hyvää kuin tämän miehen kanssa. 

Ap

Vierailija
29/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hakee selvästi jännitystä. Siitä kertoo nuo fantasiajutut. Haluatko sinä kuvattavaksi ja toisen naisen kanssa miehen otettavaksi? 

En todellakaan halua mitään toista naista siihen! Eikö tuo nyt tullut jo aloituksesta selväksi. Mies voi mun pillua kyllä kuvata, mutta ei niin, että mun kasvot tai muuta tunnistettavaa näkyy. 

Ap

Vierailija
30/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä seksistä tekee erityisen hyvää. Suuri varustusko.

Eikö yhtään harmita että samanlaista seksiä saa iltaisin myös hänen vaimo. Olet aina se joka jää kakkoseksi ja saat huomiosi vain jos hänellä ei ole vaimonsa kanssa muuta menoa.

Vierailija
31/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yhtään harmita että samanlaista seksiä saa iltaisin myös hänen vaimo. Olet aina se joka jää kakkoseksi ja saat huomiosi vain jos hänellä ei ole vaimonsa kanssa muuta menoa.

Penis on keskivertoa isompi ja jotenkin vain tuntuu, että me sovitaan hyvin yhteen seksin suhteen. Tiedä sitten mitä mies ajattelee. Mutta ei se ole vain se penis vaan mitä mies tekee sormillaan ja kielellään. 

Miten niin iltaisin vaimon kanssa? Mies on viikot yksin ja mä käyn miehen luona arkisin. Joskus olemme tavanneet viikonloppunakin jos mies on silloinkin yksin. Mähän kirjoitin hyvin selvästi aloitukseen, että yritän blokata mielestäni sen, että mies on puolisonsa kanssa. 

Miksi sä haluat mulle vielä paskemman mielialan? Onko kiva lyödä lyötyä? Tunnetko itsesi nyt paremmaksi ihmiseksi kuin mä?

Ap

Vierailija
32/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi . .

Vierailija
33/53 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi . .

Mitä miksi? Mikä pointti sun viestissä oikein oli? Ei yhtään mikään.

Ap

Vierailija
34/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo muuten tietä, että ap saa munaa ja haluaisi kimppaseksiä.

Vierailija
35/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä varmasti tiedät itse mitä sinun kuuluisi tehdä ja kuinka hukkaat elämääsi nykyisessä tilanteessa. Tällä menolla et koskaan pääse parisuhteeseen ja perustaan perhettä.

Vierailija
36/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo muuten tietä, että ap saa munaa ja haluaisi kimppaseksiä.

Ei tiedä vaan suhde pidetään visusti salassa.

Ap

Vierailija
37/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on nyt vain kaksi vaihtoehtoa; muutos tai sopeuminen. Ja näillä tarkoitan et joko muutat tilannetta (ja sä kyllä pystyt siihen JOS oikeesti haluat) tai sit sopeudut eli hyväksyt tilanteen. Valittaminen ja vatvominen ei auta mitään, tuo vain turhaan paskan olon sulle. 

Tai no onhan kolmaskin vaihtoehto, ettet tee mitään, mut silloin et myöskään voi valittaa. Tai tietenkin voit valittaa, mut se on jo tyhmää...

Että mua ärsyttää ihmiset joka valittaa asioista, mut mitään ei asialle/ asioille tehdä. Ei se valitus mitään muuta! Vai haetaanko sillä valittamisella sääliä ja huomiota? 

Vierailija
38/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sinä varmasti tiedät itse mitä sinun kuuluisi tehdä ja kuinka hukkaat elämääsi nykyisessä tilanteessa. Tällä menolla et koskaan pääse parisuhteeseen ja perustaan perhettä.

En mä mitään perhettä ole perustamassa. Mä olen jo äiti. 

Ap

Vierailija
39/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuin kakkos auto. Sitä ajetaan vain jos ykkösellä ei pysty. Muun ajan saa olla missä vain kunhan ei ole haittana.

Vierailija
40/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle et sulla tunteita, niin se päättää suhteen eikä sun tartte enää miettiä asiaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän