Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan nyt tullut aika lopettaa seksisuhde varatun miehen kanssa

Vierailija
12.04.2024 |

Miehen kanssa eilen viestiteltiin ennen tapaamista. Mies sitten kysyi pitäisinkö sitomisesta. Vastasin, että en koska mua ahdistaa ajatuskin. En voi mitään sille, mutta ahdistaa ajatus, että olen sidottuna. Toki en ole kokeillut, mutta ajatuksena ahdistaa. 

No sitten mies kysyi pitäisinkö kimppakivasta. Vastasin, että en. Mies siihen, että ei ole hänelläkään kokemusta. Vastasin, että mulle riittää yksi mies kerralla. Mies tähän, että kaksi naista olisi kyllä kokemus. Vastasin vain, että aha.

Tuli oikeasti itku. Olen mieheen toivottoman ihastunut, mutta olen miehelle vain pelkkä pano. Suhde jatkunut melkein 9kk. Mies on siis varattu. Juttu alkoi minunkin osalta vain seksin merkeissä, mutta tyhmänä ihastuin mieheen. En ole kertonut miehelle tunteistani enkä kerro. Ei hän mua huolisi parisuhteeseen. En vain osaa lopettaa suhdetta ja tukahduttaa tunteitani. 

Parin tunnin ajan tuskailin oloani ja kun olisi pitänyt jo olla matkalla miehen luo, niin laitoin viestin, että en jaksakaan tulla. Mies sai mut kuitenkin maaniteltua luokseen ja olihan se seksi taas hyvää. Mies kun huolehtii myös mun nautinnosta eikä vain omastaan. 

Olen kuitenkin pettynyt ja surullinen. Ehkä nyt olisi aika lopettaa tuo suhde. Olo on niin monta kertaa ollut paska tuon miehen vuoksi kun en saa vastakaikua tunteilleni. Ja vaikka mies jostain ihmeen syystä mut huolisi, niin miten mä voisin häneen luottaa?!? Miehellä toki ikää reilusti enemmän kuin mulla, että pian alkaa jo ikäkin tehdä tehtävänsä.

Ei tavatessa puhuttu mitään noista miehen kyselemistä jutuista. En tiedä olisiko mies oikeasti edes valmis toteuttamaan tuota. Mistä tuota tietää, josko on vain fantasiaa. Kuten se kun olisi halunnut kuvata sperman valumista mun pillusta, mutta ei sitten kuvannutkaan vaan sanoi sen olevan sellainen fantasia. 

Mutta mä en kestäisi sitä, että näkisin ihastukseni kohteen toisen naisen kimpussa kun joudun nyt blokkaamaan mielestä ajatukset siitä, että mies on oman puolisonsa kanssa. Tuolla blokkaamisella yritän säästää itseäni. 

Kyllä, olen tyhmä, että aloitin suhteen varatun kanssa. Haukkuja teiltä varmasti tulee, mutta aivan sama. En voi mitään tunteilleni. Haluaisin turruttaa mieleni ja unohtaa koko miehen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuaa ehkä sopivasti aihetta: 

Vierailija
42/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää tuo tunne juttu: "Minulla on tunteita häntä kohtaan." Se ei auta mitään, jos tunteiden kohde ei ajattele samoin sinusta. Yksipuoliset tunteet vain syö tuntijaansa. Aikuisena luulisi pystyvän tunteitakin käsittelemään järkevästi. Eihän se helppoa ole, mutta joskus välttämätöntä. Muuten pilaa vain oman elämänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni onkos tuolla miehellä lapsia vai miksi on varma ettet häntä saa? Mikä 'sitoo' hänet nykykumppaniin niin vahvasti? Miten pysyy salassa jos vierailet hänen luonaan sekstaamassa? Mistä tiedät ettei hällä ole tunteita? Viestittelettekö myös kun hänen puoliso kotona? Minkä ikäinen hän on jos 'ikä tekee tehtävänsä'? Tuskin tuo pelkkää seksiä hänellekään on.

Vierailija
44/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes haluaisi suhteeseen kyseisen miehen kanssa. Kuvitellaan että hän eroaisi ja muuttaisitte yhteen asumaan. Tulisi varmasti usein mieleen onko hänellä taas joku toinen nainen jota käy panemassa ihan samalla tavalla.

Jos paljastutte huomaat kuinka tärkeä hänelle olet. Mies tekisi kaikkensa ettei oma vaimo jättäisi ja perhe hajoaisi. Et kuulisi hänestä mitään. Olisit kuin roska joka heitetään pois.

Entä mietitkö omaa itseäsi ajatellessa koskaan hänen lapsia. Kuinka ison riskin otat heidän perheen hajoamisesta. Miltä heistä tuntuisi kun vanhemmat eroaisi. Miten voit edes surkutella ja ajatella vain itseäsi.

Vierailija
45/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni onkos tuolla miehellä lapsia vai miksi on varma ettet häntä saa? Mikä 'sitoo' hänet nykykumppaniin niin vahvasti? Miten pysyy salassa jos vierailet hänen luonaan sekstaamassa? Mistä tiedät ettei hällä ole tunteita? Viestittelettekö myös kun hänen puoliso kotona? Minkä ikäinen hän on jos 'ikä tekee tehtävänsä'? Tuskin tuo pelkkää seksiä hänellekään on.

Miehellä on aikuisia lapsia exänsä kanssa kuten puolisollaan on aikuisia lapsia oman exänsä kanssa. Yhteisiä lapsia heillä ei ole eikä tuolla ikää enää tulekaan. Molemmat ovat 60+.

Ei miehellä ole muita tunteita mua kohtaan kuin himo. Jos hänellä olisi muita tunteita, niin kyllä hän pitäisi muhun muutenkin yhteyttä kuin vain silloin kun haluaa seksiä. Kerran viestitteli kun puolisonsa oli kotona ja mies itse oli pihahommissa. Silloinkin viestitteli sen vuoksi, että puolisonsa oli lähdössä yöksi pois ja mies halusi tavata mut. Puoliso siis kotona vain yleensä viikonloput ja lomat kun asuu töiden vuoksi muualla. Siksi meidän on mahdollista tavata arkisin. Miehen luona yleensä sen vuoksi, että mä olen aika harvoin illalla yksin kotona. 

Me peitetään kyllä jälkemme miehen luona ja esim. sängyssä pyyhe alla ettei tule mitään jälkiä. Välillä toki seksiä muuallakin kuin sängyssä. 

Kyllä tämä on miehelle pelkkää seksiä. Mä tiedän sen. 

Ap

Vierailija
46/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan edes haluaisi suhteeseen kyseisen miehen kanssa. Kuvitellaan että hän eroaisi ja muuttaisitte yhteen asumaan. Tulisi varmasti usein mieleen onko hänellä taas joku toinen nainen jota käy panemassa ihan samalla tavalla.

Jos paljastutte huomaat kuinka tärkeä hänelle olet. Mies tekisi kaikkensa ettei oma vaimo jättäisi ja perhe hajoaisi. Et kuulisi hänestä mitään. Olisit kuin roska joka heitetään pois.

Entä mietitkö omaa itseäsi ajatellessa koskaan hänen lapsia. Kuinka ison riskin otat heidän perheen hajoamisesta. Miltä heistä tuntuisi kun vanhemmat eroaisi. Miten voit edes surkutella ja ajatella vain itseäsi.

Miehellä on aikuiset lapset exänsä kanssa, ei yhteisiä lapsia nykyisen puolison kanssa eikä enää tuolla ikää tulekaan kun molemmat 60+. 

Kyllä, olen itsekäs ja ajattelen itseäni. Se on asia jonka päätän itse etkä sä. 

Ap

Vierailija
47/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on aikuiset lapset exänsä kanssa, ei yhteisiä lapsia nykyisen puolison kanssa eikä enää tuolla ikää tulekaan kun molemmat 60+. 

Kyllä, olen itsekäs ja ajattelen itseäni. Se on asia jonka päätän itse etkä sä.&

Voi kun päättäisitkin etkä täällä kyselisi. Aikuinen ihminen eikä pysty tekemään päätöksiä. Voi luoja sentään.

Vierailija
48/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen itsekäs ja ajattelen i

Väkyväky. Opettele sä ymmärtämään lukemasi. Mä tarkoitin, että mä päätin ihan itse olenko itsekäs ja mitä tunnen. 

Mä en teidän mielipiteiden mukaan tee päätöksiä elämässäni vaan päätän asioista ihan itse. Se mitä päätin minkäkin asian suhteen ei vaikuta teidän elämään mitenkään. Jos mun aloitus häiritsee mua, niin älä tollo lue tätä ketjua. Ihme vikinää tuntemattoman ihmisen tekemisistä kun voisit vain jättää lukematta.

Sitten jäämmekin odottamaan sun seuraavaa ulinaa. 🤣

Ap

Vierailija
49/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kirjoitat tänne jos et siedä vastauksia. Vinkuu ja valittaa eikä tee asialle mitään muuta.

Vierailija
50/53 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti niin kauan kuin voit! Toihan on ihanaa, se haluaa sua vielä. Se voi myös itse kadota tai selittää jotain soopaa joku päivä. Sua sattuu joka tapauksessa, teet miten vaan :(

Vierailija
51/53 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on aikuiset lapset exänsä kanssa, ei yhteisiä lapsia nykyisen puolison kanssa eikä enää tuolla ikää tulekaan kun molemmat 60+.&

Sulle on jotenkin kauhean vaikeaa ottaa vastaan kritiikkiä. Kiukuttelet kun pikkulapsi, jos joku on kanssasi eri mieltä. Haukut jokaisen, joka on kanssasi eri mieltä. Keskustelu sujuu, jos vastaaja on kanssasi samaan mieltä.

Vaikeaa, hyvin vaikeaa sun kanssa tää kyllä on. Mutta noin joskus sitten käy kun lähtee panemaan naimisissa olevan kanssa. Sitten vielä ihastuu ihmiseen, joka pettää puolisoaan. Siinä sulle hyvä kumppani.

Vierailija
52/53 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaihda miestä. Täällä olisi kulissiliitossa elävä 51v pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
53/53 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvaamassa asetelmassa mies on kumppaninsa kanssa viikonloppuisin ja lomilla joten eivät ehkä ennätä urautua kovin pahasti tai mistäpä sen tietää jos kovin pitkään ovat olleet yhdessä. Arkena miehellä on aikaa nauttia ja tuottaa nautintoja AP:lle tavoilla joissa ei ole jumiuduttu tiettyihin kuvioihin.

Saman katon alla asuminen tuo arjen väistämättä ennemmin tai myöhemmin. : (

Nyt mies pystyy toteuttamaan erilaisia ajatuksiaan tai jopa kokeilemaan fantasioitaan joina ilmenee esimerkiksi mainitsemasi sitominen ja kimppa. Eikä ne välttämättä ole pelkkiä hänen itsekkäitä ajatuksia. Olen käsittänyt mm. tätä palstaa lukemalla että sidottuna oleminen voi olla hyvinkin kiihottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi