Onko Helsingin Konala kauheaa aluetta?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Kauhean tylsÀÀ aluetta. Helsingin Kouvola. Ei ole oikein mitÀÀn. Asuinalueena varmaan rauhallinen.
MitÀ sellaista siellÀ erityisesti pitÀisi olla, joka nyt puuttuu?
Ei kauhea, mutta ankea. Masentuisin iÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellÀ ei ole mitÀÀn. Se mitÀ olen kÀynyt, jotain firmojen varastoja tms.
TĂ€h? Et huomannut esimerkiksi kauppakeskus Ristikkoa tai laajoja asuinalueita?
Se Ristikon lÀhiseutu sellaista teollisuus- ja varastoaluetta just onkin.
Asuintaloja ja liikeyrityksiÀ (liikuntapaikkoja, autokauppoja ja -huoltoja, katsastus, Motonet jne. jne.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konala on ihan. SiellÀ on paljon viiskytluvun taloja ja jonkin verran rintamamiestaloja. Loppu onkin sitten teollisuushalleja. YhdessÀ niissÀ kuvataan Salkkarit, ettÀ nÀyttelijöitÀ nÀkee paljon dösÀssÀ. ;D
Me asutaan PitÀjÀnmÀen (kokkokallio) puolella ja tykÀtÀÀn kÀydÀ Konalan, KannelmÀen puistoissa...
Kauppoja siellÀ ei oikein ole, vai onkohan se S-market Konala vai Malminkartanoa.. Pitskussa on palveluita.
Ei kauppoja? Kauppakeskus Ristikko, S-Market Konala? MissÀs on Pitskun kauppakeskus?
KyllÀ tuossa oli ihan aito pohtimista, etten ole varma, ettÀ onko Maltsua vaiko Konalaa. Aina noista rajoista tiedÀ. KÀvellen suhailen, ettei niin pitkÀllÀ siihen suuntaan lÀhde, kun "siellÀ ei ole mtÀÀn". ;) Iisisti nyt, ei ollut kisa. MÀ olen tyytyvÀinen Pitskun tarjontaan. En tarvitse kauppakeskuksia ollenkaan.2852
Vierailija kirjoitti:
Pöndet tulee KÄnalan ja pelÀstyy kerrostaloja.
Heille Konalassa on varsin viihtyisĂ€ omakotitaloalue lenkkipolkuineen. Ei suurin osa nĂ€istĂ€ kommentoijista tiedĂ€ selvĂ€stikÀÀn Konalasta mitÀÀn. Ja ei, en asu itse siellĂ€, mutta tuttu paikka on. đ
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn ihmettelen nÀitÀ, ettÀ Konalassa ei ole palveluita. MitÀ palveluita sieltÀ erityisesti mielestÀnne puuttuu?
YleensĂ€ tĂ€llaiseksi kriittiseksi puutteeksi ilmoitetaan joku sellainen, jossa kĂ€ydÀÀn max. kerran vuodessa jos silloinkaan. Verotoimisto, hammaslÀÀkĂ€ri tms. Aina joutuu lĂ€htemÀÀn niin kauas, Ă€rsyttÀÀĂ!1
Liikennemelu on kova, samoin ilmanlaatu huono, kun lÀhiympÀristössÀ pörrÀÀ kehÀ- ym. teillÀ kymmeniÀ tuhansia autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konala on ihan. SiellÀ on paljon viiskytluvun taloja ja jonkin verran rintamamiestaloja. Loppu onkin sitten teollisuushalleja. YhdessÀ niissÀ kuvataan Salkkarit, ettÀ nÀyttelijöitÀ nÀkee paljon dösÀssÀ. ;D
Me asutaan PitÀjÀnmÀen (kokkokallio) puolella ja tykÀtÀÀn kÀydÀ Konalan, KannelmÀen puistoissa...
Kauppoja siellÀ ei oikein ole, vai onkohan se S-market Konala vai Malminkartanoa.. Pitskussa on palveluita.
Ei kauppoja? Kauppakeskus Ristikko, S-Market Konala? MissÀs on Pitskun kauppakeskus?
KyllÀ tuossa oli ihan aito pohtimista, etten ole varma, ettÀ onko Maltsua vaiko Konalaa. Aina noista rajoista tiedÀ. KÀvellen suhailen, ettei niin pitkÀllÀ siihen suuntaan lÀhde, kun "siellÀ ei ole mtÀÀn". ;) Iisisti nyt, ei ollut kisa. MÀ olen tyytyvÀinen Pitskun tarjontaan. En tarvitse kau
Jep, no mun mielestĂ€ Pitskussa ei ole mitÀÀn, paitsi toimistoja. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellÀ ei ole mitÀÀn. Se mitÀ olen kÀynyt, jotain firmojen varastoja tms.
Asuintaloja ja liikeyrityksiÀ (liikuntapaikkoja, autokauppoja ja -huoltoja, katsastus, Motonet jne. jne.).
Jep. Tosi kaunista seutua.
Vierailija kirjoitti:
Liikennemelu on kova, samoin ilmanlaatu huono, kun lÀhiympÀristössÀ pörrÀÀ kehÀ- ym. teillÀ kymmeniÀ tuhansia autoja.
EhkÀ jos asuu Vihdintien vÀlittömÀssÀ lÀheisyydessÀ. Esimerkiksi Vanhan HÀmeenkylÀntien ympÀrillÀ olevilla pientaloalueilla ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt pÀÀttÀÀ haluatko lÀhellÀ olevia palveluita vai tosi kaunista seutua? Konalan pientaloalueet puistoalueineen ovat kyllÀ oikeasti varsin viihtyisiÀ ja luonnonlÀheisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt pÀÀttÀÀ haluatko lÀhellÀ olevia palveluita vai tosi kaunista seutua? Konalan pientaloalueet puistoalueineen ovat kyllÀ oikeasti varsin viihtyisiÀ ja luonnonlÀheisiÀ.
Taidat itse asua siellÀ kun noin kovasti jankkaat.
"Taidat itse asua siellÀ kun noin kovasti jankkaat."
En asu, mutta paskapuheitasi on hyvÀ silti hieman oikaista.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Vanhat asuinalueet todella hiljaisia ja vehreitÀ.
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut kuin tuon viestin, johon kommentoit. Toisen viestin kommentoiminen paskapuheeksi kertoo ihan riittÀvÀsti sinusta itsestÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hiljaisia ja vehreitÀ mitÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut kuin tuon viestin, johon kommentoit. Toisen viestin kommentoiminen paskapuheeksi kertoo ihan riittÀvÀsti sinusta itsestÀsi.
Paskapuhetta voi aivan hyvin sanoa paskapuheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hiljaisia ja vehreitÀ mitÀ?
TĂ€h? đ€ŠđŒ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö vaan itsellesi. Helsingin kaupungin meluselvityksen mukaan valtaosa Konalaa on yli 55 dB:n melualueella. Konalassa tieliikenteen melua aiheuttavat KehÀ I ja Vihdintie.