Onko Helsingin Konala kauheaa aluetta?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Kauhean tylsää aluetta. Helsingin Kouvola. Ei ole oikein mitään. Asuinalueena varmaan rauhallinen.
Mitä sellaista siellä erityisesti pitäisi olla, joka nyt puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellä ei ole mitään. Se mitä olen käynyt, jotain firmojen varastoja tms.
Täh? Et huomannut esimerkiksi kauppakeskus Ristikkoa tai laajoja asuinalueita?
Se Ristikon lähiseutu sellaista teollisuus- ja varastoaluetta just onkin.
Asuintaloja ja liikeyrityksiä (liikuntapaikkoja, autokauppoja ja -huoltoja, katsastus, Motonet jne. jne.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konala on ihan. Siellä on paljon viiskytluvun taloja ja jonkin verran rintamamiestaloja. Loppu onkin sitten teollisuushalleja. Yhdessä niissä kuvataan Salkkarit, että näyttelijöitä näkee paljon dösässä. ;D
Me asutaan Pitäjänmäen (kokkokallio) puolella ja tykätään käydä Konalan, Kannelmäen puistoissa...
Kauppoja siellä ei oikein ole, vai onkohan se S-market Konala vai Malminkartanoa.. Pitskussa on palveluita.
Ei kauppoja? Kauppakeskus Ristikko, S-Market Konala? Missäs on Pitskun kauppakeskus?
Kyllä tuossa oli ihan aito pohtimista, etten ole varma, että onko Maltsua vaiko Konalaa. Aina noista rajoista tiedä. Kävellen suhailen, ettei niin pitkällä siihen suuntaan lähde, kun "siellä ei ole mtään". ;) Iisisti nyt, ei ollut kisa. Mä olen tyytyväinen Pitskun tarjontaan. En tarvitse kauppakeskuksia ollenkaan.2852
Vierailija kirjoitti:
Pöndet tulee Kånalan ja pelästyy kerrostaloja.
Heille Konalassa on varsin viihtyisä omakotitaloalue lenkkipolkuineen. Ei suurin osa näistä kommentoijista tiedä selvästikään Konalasta mitään. Ja ei, en asu itse siellä, mutta tuttu paikka on. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelen näitä, että Konalassa ei ole palveluita. Mitä palveluita sieltä erityisesti mielestänne puuttuu?
Yleensä tällaiseksi kriittiseksi puutteeksi ilmoitetaan joku sellainen, jossa käydään max. kerran vuodessa jos silloinkaan. Verotoimisto, hammaslääkäri tms. Aina joutuu lähtemään niin kauas, ärsyttääÄ!1
Liikennemelu on kova, samoin ilmanlaatu huono, kun lähiympäristössä pörrää kehä- ym. teillä kymmeniä tuhansia autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konala on ihan. Siellä on paljon viiskytluvun taloja ja jonkin verran rintamamiestaloja. Loppu onkin sitten teollisuushalleja. Yhdessä niissä kuvataan Salkkarit, että näyttelijöitä näkee paljon dösässä. ;D
Me asutaan Pitäjänmäen (kokkokallio) puolella ja tykätään käydä Konalan, Kannelmäen puistoissa...
Kauppoja siellä ei oikein ole, vai onkohan se S-market Konala vai Malminkartanoa.. Pitskussa on palveluita.
Ei kauppoja? Kauppakeskus Ristikko, S-Market Konala? Missäs on Pitskun kauppakeskus?
Kyllä tuossa oli ihan aito pohtimista, etten ole varma, että onko Maltsua vaiko Konalaa. Aina noista rajoista tiedä. Kävellen suhailen, ettei niin pitkällä siihen suuntaan lähde, kun "siellä ei ole mtään". ;) Iisisti nyt, ei ollut kisa. Mä olen tyytyväinen Pitskun tarjontaan. En tarvitse kau
Jep, no mun mielestä Pitskussa ei ole mitään, paitsi toimistoja. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellä ei ole mitään. Se mitä olen käynyt, jotain firmojen varastoja tms.
Asuintaloja ja liikeyrityksiä (liikuntapaikkoja, autokauppoja ja -huoltoja, katsastus, Motonet jne. jne.).
Jep. Tosi kaunista seutua.
Vierailija kirjoitti:
Liikennemelu on kova, samoin ilmanlaatu huono, kun lähiympäristössä pörrää kehä- ym. teillä kymmeniä tuhansia autoja.
Ehkä jos asuu Vihdintien välittömässä läheisyydessä. Esimerkiksi Vanhan Hämeenkyläntien ympärillä olevilla pientaloalueilla ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt päättää haluatko lähellä olevia palveluita vai tosi kaunista seutua? Konalan pientaloalueet puistoalueineen ovat kyllä oikeasti varsin viihtyisiä ja luonnonläheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt päättää haluatko lähellä olevia palveluita vai tosi kaunista seutua? Konalan pientaloalueet puistoalueineen ovat kyllä oikeasti varsin viihtyisiä ja luonnonläheisiä.
Taidat itse asua siellä kun noin kovasti jankkaat.
"Taidat itse asua siellä kun noin kovasti jankkaat."
En asu, mutta paskapuheitasi on hyvä silti hieman oikaista.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Vanhat asuinalueet todella hiljaisia ja vehreitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut kuin tuon viestin, johon kommentoit. Toisen viestin kommentoiminen paskapuheeksi kertoo ihan riittävästi sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hiljaisia ja vehreitä mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoittanut kuin tuon viestin, johon kommentoit. Toisen viestin kommentoiminen paskapuheeksi kertoo ihan riittävästi sinusta itsestäsi.
Paskapuhetta voi aivan hyvin sanoa paskapuheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella hiljaisia ja vehreitä mitä?
Täh? 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö vaan itsellesi. Helsingin kaupungin meluselvityksen mukaan valtaosa Konalaa on yli 55 dB:n melualueella. Konalassa tieliikenteen melua aiheuttavat Kehä I ja Vihdintie.