Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Onko Helsingin Konala kauheaa aluetta?

Vierailija
12.04.2024 |

Onko Helsingin Konala kauheaa aluetta?

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellÀ ei ole mitÀÀn. Se mitÀ olen kÀynyt, jotain firmojen varastoja tms.

TĂ€h? Et huomannut esimerkiksi kauppakeskus Ristikkoa tai laajoja asuinalueita?

Se Ristikon lÀhiseutu sellaista teollisuus- ja varastoaluetta just onkin.

Vierailija
42/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean tylsÀÀ aluetta. Helsingin Kouvola. Ei ole oikein mitÀÀn. Asuinalueena varmaan rauhallinen.

MitÀ sellaista siellÀ erityisesti pitÀisi olla, joka nyt puuttuu?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kauhea, mutta ankea. Masentuisin iÀksi.

Vierailija
44/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellÀ ei ole mitÀÀn. Se mitÀ olen kÀynyt, jotain firmojen varastoja tms.

Asuintaloja ja liikeyrityksiÀ (liikuntapaikkoja, autokauppoja ja -huoltoja, katsastus, Motonet jne. jne.).

Vierailija
45/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konala on ihan. SiellÀ on paljon viiskytluvun taloja ja jonkin verran rintamamiestaloja. Loppu onkin sitten teollisuushalleja. YhdessÀ niissÀ kuvataan Salkkarit, ettÀ nÀyttelijöitÀ nÀkee paljon dösÀssÀ. ;D

Me asutaan PitÀjÀnmÀen (kokkokallio) puolella ja tykÀtÀÀn kÀydÀ Konalan, KannelmÀen puistoissa...

Kauppoja siellÀ ei oikein ole, vai onkohan se S-market Konala vai Malminkartanoa.. Pitskussa on palveluita.

Ei kauppoja? Kauppakeskus Ristikko, S-Market Konala? MissÀs on Pitskun kauppakeskus?

KyllÀ tuossa oli ihan aito pohtimista, etten ole varma, ettÀ onko Maltsua vaiko Konalaa. Aina noista rajoista tiedÀ. KÀvellen suhailen, ettei niin pitkÀllÀ siihen suuntaan lÀhde, kun "siellÀ ei ole mtÀÀn". ;) Iisisti nyt, ei ollut kisa. MÀ olen tyytyvÀinen Pitskun tarjontaan. En tarvitse kauppakeskuksia ollenkaan.2852

Vierailija
46/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöndet tulee KĂ„nalan ja pelĂ€styy kerrostaloja. 

Heille Konalassa on varsin viihtyisĂ€ omakotitaloalue lenkkipolkuineen. Ei suurin osa nĂ€istĂ€ kommentoijista tiedĂ€ selvĂ€stikÀÀn Konalasta mitÀÀn. Ja ei, en asu itse siellĂ€, mutta tuttu paikka on. 🙂

Vierailija
47/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VÀhÀn ihmettelen nÀitÀ, ettÀ Konalassa ei ole palveluita. MitÀ palveluita sieltÀ erityisesti mielestÀnne puuttuu?

YleensĂ€ tĂ€llaiseksi kriittiseksi puutteeksi ilmoitetaan joku sellainen, jossa kĂ€ydÀÀn max. kerran vuodessa jos silloinkaan. Verotoimisto, hammaslÀÀkĂ€ri tms.  Aina joutuu lĂ€htemÀÀn niin kauas, Ă€rsyttÀÀÄ!1

Vierailija
48/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Liikennemelu on kova, samoin ilmanlaatu huono, kun lÀhiympÀristössÀ pörrÀÀ kehÀ- ym. teillÀ kymmeniÀ tuhansia autoja.

Vierailija
49/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konala on ihan. SiellÀ on paljon viiskytluvun taloja ja jonkin verran rintamamiestaloja. Loppu onkin sitten teollisuushalleja. YhdessÀ niissÀ kuvataan Salkkarit, ettÀ nÀyttelijöitÀ nÀkee paljon dösÀssÀ. ;D

Me asutaan PitÀjÀnmÀen (kokkokallio) puolella ja tykÀtÀÀn kÀydÀ Konalan, KannelmÀen puistoissa...

Kauppoja siellÀ ei oikein ole, vai onkohan se S-market Konala vai Malminkartanoa.. Pitskussa on palveluita.

Ei kauppoja? Kauppakeskus Ristikko, S-Market Konala? MissÀs on Pitskun kauppakeskus?

KyllÀ tuossa oli ihan aito pohtimista, etten ole varma, ettÀ onko Maltsua vaiko Konalaa. Aina noista rajoista tiedÀ. KÀvellen suhailen, ettei niin pitkÀllÀ siihen suuntaan lÀhde, kun "siellÀ ei ole mtÀÀn". ;) Iisisti nyt, ei ollut kisa. MÀ olen tyytyvÀinen Pitskun tarjontaan. En tarvitse kau

Jep, no mun mielestĂ€ Pitskussa ei ole mitÀÀn, paitsi toimistoja. 🙂

Vierailija
50/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuintaloja ja liikeyrityksiÀ (liikuntapaikkoja, autokauppoja ja -huoltoja, katsastus, Motonet jne. jne.).

Jep. Tosi kaunista seutua.

Vierailija
51/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikennemelu on kova, samoin ilmanlaatu huono, kun lÀhiympÀristössÀ pörrÀÀ kehÀ- ym. teillÀ kymmeniÀ tuhansia autoja.

EhkÀ jos asuu Vihdintien vÀlittömÀssÀ lÀheisyydessÀ. Esimerkiksi Vanhan HÀmeenkylÀntien ympÀrillÀ olevilla pientaloalueilla ei todellakaan.

Vierailija
52/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt pÀÀttÀÀ haluatko lÀhellÀ olevia palveluita vai tosi kaunista seutua? Konalan pientaloalueet puistoalueineen ovat kyllÀ oikeasti varsin viihtyisiÀ ja luonnonlÀheisiÀ.

Vierailija
53/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt pÀÀttÀÀ haluatko lÀhellÀ olevia palveluita vai tosi kaunista seutua? Konalan pientaloalueet puistoalueineen ovat kyllÀ oikeasti varsin viihtyisiÀ ja luonnonlÀheisiÀ.

Taidat itse asua siellÀ kun noin kovasti jankkaat.

Vierailija
54/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Taidat itse asua siellÀ kun noin kovasti jankkaat."

En asu, mutta paskapuheitasi on hyvÀ silti hieman oikaista.

Vierailija
55/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Vanhat asuinalueet todella hiljaisia ja vehreitÀ.

Vierailija
56/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut kuin tuon viestin, johon kommentoit. Toisen viestin kommentoiminen paskapuheeksi kertoo ihan riittÀvÀsti sinusta itsestÀsi.

Vierailija
57/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hiljaisia ja vehreitÀ mitÀ?

Vierailija
58/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut kuin tuon viestin, johon kommentoit. Toisen viestin kommentoiminen paskapuheeksi kertoo ihan riittÀvÀsti sinusta itsestÀsi.

Paskapuhetta voi aivan hyvin sanoa paskapuheeksi.

Vierailija
59/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hiljaisia ja vehreitÀ mitÀ?

TĂ€h? đŸ€ŠđŸŒ

Vierailija
60/164 |
28.07.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö vaan itsellesi. Helsingin kaupungin meluselvityksen mukaan valtaosa Konalaa on yli 55 dB:n melualueella. Konalassa tieliikenteen melua aiheuttavat KehĂ€ I ja Vihdintie.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn neljÀ seitsemÀn