Onko Helsingin Konala kauheaa aluetta?
Kommentit (164)
Koko Helsingin alue on kauheaa aluetta.
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellÀ ei ole mitÀÀn. Se mitÀ olen kÀynyt, jotain firmojen varastoja tms.
SiellÀ asuu Konalan jauhelihamies
Konala asuinalueena on ehkÀ jÀÀnyt teollisuusalueen varjoon. Olen ymmÀrtÀnyt, ettÀ olisi Helsingin mittapuulla hinta-rauhallisuussuhteella ihan hyvÀ paikka asua. Toki viihtymiseen vaikuttaa myös se, ettÀ missÀ pÀin työpaikka sijaitsee, missÀ koulut, pÀivÀhoito, harrastukset...
ei gonala migÀÀn gauhea baigga ole, jos turguun vertaa.
Moottoriteiden ja kehÀteiden keskellÀ oleva teollisuusalueelle rakennettu ylihinnoiteltu sisÀmaankohde kuulostaa kerrassaan erinomaiselta asuinpaikalta.
Kontula on parempi. Halvempi ja metro lÀhellÀ. Metroasema juuri rempassa. Myös paljon uudistuotantoa: omakotitaloja, rivareita ja kerrostaloja. HyviÀ etnisiÀ ruokapaikkoja.
Miksi siihen ei lisÀtÀ yksi N kirjain lisÀÀ eli Konnala? Eikö se soinnu mukavasti.
Ei nyt mitenkÀÀn kauheaa, mutta ei tÀÀllÀ ole oikein mitÀÀn. LÀhinnÀ sellainen asutusaluemainen paikka, ei kovin paljoa ulkkiksia. Jos kaipaat esteettisyyttÀ, niin en sinuna muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellÀ ei ole mitÀÀn. Se mitÀ olen kÀynyt, jotain firmojen varastoja tms.
TĂ€h? Et huomannut esimerkiksi kauppakeskus Ristikkoa tai laajoja asuinalueita?
Ei.