Onko Helsingin Konala kauheaa aluetta?
Kommentit (158)
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellä ei ole mitään. Se mitä olen käynyt, jotain firmojen varastoja tms.
Konala asuinalueena on ehkä jäänyt teollisuusalueen varjoon. Olen ymmärtänyt, että olisi Helsingin mittapuulla hinta-rauhallisuussuhteella ihan hyvä paikka asua. Toki viihtymiseen vaikuttaa myös se, että missä päin työpaikka sijaitsee, missä koulut, päivähoito, harrastukset...
Moottoriteiden ja kehäteiden keskellä oleva teollisuusalueelle rakennettu ylihinnoiteltu sisämaankohde kuulostaa kerrassaan erinomaiselta asuinpaikalta.
Kontula on parempi. Halvempi ja metro lähellä. Metroasema juuri rempassa. Myös paljon uudistuotantoa: omakotitaloja, rivareita ja kerrostaloja. Hyviä etnisiä ruokapaikkoja.
Miksi siihen ei lisätä yksi N kirjain lisää eli Konnala? Eikö se soinnu mukavasti.
Ei nyt mitenkään kauheaa, mutta ei täällä ole oikein mitään. Lähinnä sellainen asutusaluemainen paikka, ei kovin paljoa ulkkiksia. Jos kaipaat esteettisyyttä, niin en sinuna muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai ksuheaa. Mutta kun siellä ei ole mitään. Se mitä olen käynyt, jotain firmojen varastoja tms.
Täh? Et huomannut esimerkiksi kauppakeskus Ristikkoa tai laajoja asuinalueita?
Ei.