Tapaamani mies asuu yksin arvo-alueella 500 000 euron kolmiossa
Olemme kotoisin samalta alueelta, joka ei ole erityisen hieno, vaan perus keskiluokkainen.
Miehellä ei ole erityisen hyväpalkkainen työ. Mistä nämä ihmiset saavat nämä asunnot, design-esineet ja uudet autot. Vanhemmilta? Suvulta?
Minua ei raha kiinnosta, eikä siitä ollut etukäteen puhettakaan.
Kommentit (68)
Vanhemmat ovat sen ikäisiä, että ovat muuttaneet palvelutaloon ja omaisuus (alunperinkin peritty) lapsille? Halutaan pitää huoneistot ja kiinteistöt suvussa.
Raha ei kiinnosta, mutta kuitenkin kiinnostaa mistä tämä häiskä on omaisuutensa saanut. Jahas. Sepä siinä onkin, kun monet ihmiset kuvittelevat tietävänsä muiden varallisuuden ja kaikki muutkin asiat, vaikka tosiasiassa eivät tiedä niistä mitään. Omatkin vanhemmat elävät vaatimattomasti ja keskiluokkaisesti, mutta heillä on iso omaisuus. He eivät vain tykkää näyttää sitä muille. Olen perinyt saman mentaliteetin.
Sellainenkin voi olla mahdollista, että joku vanhus on muuttanut palvelutaloon ja hänen asuntoaan ei voi myydä, kun ei ole kuollut vielä, joten se vuokrataan esimerkiksi tuttavalle edullisesti. Ystäväni lapsi sai asua tuollaisessa asunnossa maksamalla vain yhtiövastikkeen ja muut kulut. Työkaveri ei halunnut vuokrata tuntemattomalle, kun siellä oli edelleen vanhan äidin tavaroista osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa niin varmaan kannattaa kysyä asiaa häneltä itseltään eikä vierailta ihmisiltä täällä, joilla ei ole aavistustakaan miehestä ja tämän tilanteesta? Mutta tosiaan taustalla voi olla perintöä tai fiksumpaa sijoittamista ja säästämistä, etenkin jos mies ei ole niin nuori ja on ehtinyt huonommallakin palkalla kerätä varallisuutta ajan kuluessa. Ei 500 k asunto edes ole niin älyttömän hulppea kuitenkaan.
En todellakaan ala kyselemään, minun standardien mukaan se ei ole kohteliasta.
No ei tämä aloituksesikaan sitä ole, myöntäisit vaan että olet kateellinen, eli raha todellakin kiinnostaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko suunnitelmissasi tehdä tapailumiehestä provider/sokeri-isukki? Varallisuuttahan tuolla näyttää riittävän vietäväksi.
Eihän AP:ta raha kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa niin varmaan kannattaa kysyä asiaa häneltä itseltään eikä vierailta ihmisiltä täällä, joilla ei ole aavistustakaan miehestä ja tämän tilanteesta? Mutta tosiaan taustalla voi olla perintöä tai fiksumpaa sijoittamista ja säästämistä, etenkin jos mies ei ole niin nuori ja on ehtinyt huonommallakin palkalla kerätä varallisuutta ajan kuluessa. Ei 500 k asunto edes ole niin älyttömän hulppea kuitenkaan.
En todellakaan ala kyselemään, minun standardien mukaan se ei ole kohteliasta.
No ei tämä aloituksesikaan sitä ole, myöntäisit vaan että olet kateellinen, eli raha todellakin kiinnostaa sua.
Kommentti kertoo ihan vaan sinusta itsestäsi.
Minä en ole koskaan kenellekään kateellinen. Olen onnellinen, eikä se tule materiasta.
Ap
Ja säännölliset ja hyvät tulot esim. 500k lainaan