Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatkalle sutinaa? Mutta miten?

Vierailija
12.04.2024 |

Tilanne on se, että liitto on pystyyn kuollut. Ilman draamaa ollaan ja elellään ihan asiallisesti. Ero on tulossa lopullisesti eri osoitteisiin, kunhan siihen asti päästään. 

Nyt olisi tulossa useamman päivän työmatka Helsinkiin. Missiona olisi saada sutinaa ilman sitoumuksia.

Mutta koskapa edellisen kerran olen miehen mukaani mistään napannut yli 20 vuotta sitten niin enhän minä oikein tiedä, mistä edes aloittaa. Olen siis nelikymppinen, pitkä, hoikka ja kaikin puolin nätiksikin usein kehuttu.

Tinderit jne. epäilyttää. Ei olisi moiseen lätinään aikaa ja kiinnostuista. Lisäksi livenä niin moni asia ratkaisee ja pian hoksii kiinnostaako toinen vai ei. Myönnettävä on, että katukuvaa katsoessa harva on sellainen, joka miellyttää. 

Eli naiset; Vinkkejä. Miten käydä kimppuun? Marssia luokse? Sanoa, että toinen on hyvännäköinen ja tilanne se, että nyt olisi tarjolla sutinaa, kelpaako? Läheisyyden kaipuu on sen verran kivistävä, ettei siinä edes kummoinen Casanova varmaan tarvi olla, että saa tällä kertaa tyydytettyä. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan nähdä Apn, tuon kondoorikotkan hyökkäämässä jonkun perheenisän kimppuun. Pitkät punaiset kynnet juuri iskemässä.😱

Vierailija
42/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tutkittu juttu, että kun naisen takavalot näkyy ja ero käytännössä selvä niin henkisesti nainen on käsitellyt eron jo aikaa sitten. Siinä vaiheessa mies vasta alkaa. Suomi on täynnä miehiä joiden "akka lähti ihan yllätäen". Ja usein tätä yllätystä pohjusti vuosien selkeät merkit, joita mies ei suostunut hyväksyy. 

Saman katon alla voidaan  olla taloudellisista syistä, lasten vuoksi. Tietäen ettei enää olla pari.  Voidaan olla ihan toimiva tiimi muuten. Kämppikset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tapana pitää ihan työpaikalla sellaista 10 miehen haaremia, joita voin tarpeen tullessa n*ssia. Miehet ovat ilmoittautuneet halukkaiksi sänkyyni ihan itse, suurimman osan halukkaista tyrmään täysin enkä päästä listalleni.

Kun haluttaa, lisään työasiointia jonkun haaremin miehistä kanssa ja asiat etenevät sitten luonnollisesti.

Hyi v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan