Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatkalle sutinaa? Mutta miten?

Vierailija
12.04.2024 |

Tilanne on se, että liitto on pystyyn kuollut. Ilman draamaa ollaan ja elellään ihan asiallisesti. Ero on tulossa lopullisesti eri osoitteisiin, kunhan siihen asti päästään. 

Nyt olisi tulossa useamman päivän työmatka Helsinkiin. Missiona olisi saada sutinaa ilman sitoumuksia.

Mutta koskapa edellisen kerran olen miehen mukaani mistään napannut yli 20 vuotta sitten niin enhän minä oikein tiedä, mistä edes aloittaa. Olen siis nelikymppinen, pitkä, hoikka ja kaikin puolin nätiksikin usein kehuttu.

Tinderit jne. epäilyttää. Ei olisi moiseen lätinään aikaa ja kiinnostuista. Lisäksi livenä niin moni asia ratkaisee ja pian hoksii kiinnostaako toinen vai ei. Myönnettävä on, että katukuvaa katsoessa harva on sellainen, joka miellyttää. 

Eli naiset; Vinkkejä. Miten käydä kimppuun? Marssia luokse? Sanoa, että toinen on hyvännäköinen ja tilanne se, että nyt olisi tarjolla sutinaa, kelpaako? Läheisyyden kaipuu on sen verran kivistävä, ettei siinä edes kummoinen Casanova varmaan tarvi olla, että saa tällä kertaa tyydytettyä. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ota naimisissa olevaa. Kiitos.

Vierailija
2/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit? 

Vierailija
4/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taudit? 

Onko sitä pakko antaa paljaalla?

Vierailija
5/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taudit? 

Ei ole tilattu. 🤪

Vierailija
6/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tapana pitää ihan työpaikalla sellaista 10 miehen haaremia, joita voin tarpeen tullessa n*ssia. Miehet ovat ilmoittautuneet halukkaiksi sänkyyni ihan itse, suurimman osan halukkaista tyrmään täysin enkä päästä listalleni.

Kun haluttaa, lisään työasiointia jonkun haaremin miehistä kanssa ja asiat etenevät sitten luonnollisesti.

Vierailija
7/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisen tuntuinen aloitus. Minäkin ollut 30v saman miehen lakanoissa, onneksi ei ole tarvetta vaihtaa, mutta: jos pitäis tuonne iskumarkkinoille lähteä, en tosiaankaan osaisi...

Samaa mieltä ap:n kanssa:'iskuetäisyydelle' pitäis varmaan päästä, livenä tavata. En ehkä ainakaan aluksi turvautuisi mihinkään tinderkinderiin.

Mutta. Ehkä myös odottaisin eron olevan selvä, ennenkuin mihinkään petipuuhiin ryhtyisin. Voisin kyllä humputella ja tanssia ym

'Petipuuhiin' kuunnelkaas mun kielenkäyttöä? Ihan kalkkis oon, mut pointti tuli kai selväksi? Pettäminen on aina pettämistä

Vierailija
8/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te olette puolisosi kanssa sopineet, että on lupa tehdä noin? Jos olette, alat vain jollekin mielenkiintoisen näköiselle puhua mitä tahansa. Baarit ja ravintolat on yleensä aika hyviä paikkoja, mutta voihan sitä yrittää missä tahansa muuallakin. Ja ihan sen mukaan mitä itse haet, menet joko suoraan asiaan tai annat jutun kehittyä itsekseen siinä keskustellessa.

Vierailija
9/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita selkään Post it lappu: Pillua annetaan nopeimmalle isomulkkuiselle ja hyvätuloiselle miehelle"

Vierailija
10/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita selkään Post it lappu: Pillua annetaan nopeimmalle isomulkkuiselle ja hyvätuloiselle miehelle"

Kukaan tässä ei ole rahaa vailla, vaan ap hakee hauskaa seuraa ja tyydyttävää seksiä. Kiinnittele sinä niitä lappuja itseesi muille varoitukseksi.

Vierailija
11/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämäpä. En tiedä mille alkaisin ja olo on, että taannun änkyttäväksi epävarmaksi teiniksi. Vaikka muuten olen ihan keskustelutaitoinen, fiksu ja kohtuullisen urankin luonut helposti lähestyttävä sanavalmis tyyppi. 

Pettämistä kai tämä jossain määrin on. Vaikka ero on todellakin selvä ja kämppikseni (joka ennen puolison tittelillä kulki) on tietoinen missä mennään. Hänellekin olen sanonut, että todellakin saa läheisyydet ja petipuuhat hankkia muualta. Nuoria oltiin, kun yhdessä alettiin olemaan. Että hänellekin nyt toivoisin oikeasti positiivisia uusia kokemuksia. Naisia. 

Ja tottakai; Taudit tiedostan. Ei tietenkään ilman kumea mitään. Lisäksi hirvittää (vaikka järki sanoo suuren osan miehiä olevan ihan perus tyyppejä) että kohdalle osuu se joku totaalisesti hullu ja pahimmillaan pääsen hengestäni. Tämä siis siitä huolimatta, että kuunnellut juttuja sinkuilta kavereilta heidän sutinoistaan, joissa ollut ihan tavallisia Perttejä aina miehet.

Vierailija
12/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä. En tiedä mille alkaisin ja olo on, että taannun änkyttäväksi epävarmaksi teiniksi. Vaikka muuten olen ihan keskustelutaitoinen, fiksu ja kohtuullisen urankin luonut helposti lähestyttävä sanavalmis tyyppi. 

Pettämistä kai tämä jossain määrin on. Vaikka ero on todellakin selvä ja kämppikseni (joka ennen puolison tittelillä kulki) on tietoinen missä mennään. Hänellekin olen sanonut, että todellakin saa läheisyydet ja petipuuhat hankkia muualta. Nuoria oltiin, kun yhdessä alettiin olemaan. Että hänellekin nyt toivoisin oikeasti positiivisia uusia kokemuksia. Naisia. 

Ja tottakai; Taudit tiedostan. Ei tietenkään ilman kumea mitään. Lisäksi hirvittää (vaikka järki sanoo suuren osan miehiä olevan ihan perus tyyppejä) että kohdalle osuu se joku totaalisesti hullu ja pahimmillaan pääsen hengestäni. Tämä siis siitä huolimatta, että kuunnellut juttuja sinkuilta kavereilta heidän sutinoistaan, joissa ollu

Onko ero vireillä jo? Olisi selkeämpi tilanne

Vierailija
13/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tässä ei ole rahaa vailla, vaan ap hakee hauskaa seuraa ja tyydyttävää seksiä. Kiinnittele sinä niitä lappuja itseesi muille varoitukseksi.

Se hauskan, huomaavaisen ja tyydyttävää seksiä tarjoavan seuran löytäminen on kyllä naiselle vaikeaa. Yhdenillanjuttuja harrastavissa miehissä on lähinnä liikaa juovia, niitä jotka eivät halua käyttää kumia, naista runkkausalustana käyttäviä, muuten surkeita mitä seksinharrastamiseen tulee. Ap ei tajua tätä koska ei selvästikään ole nuorena niitä yhdenillanjuttuja kokenut joten käsitykset on otettu jostain elokuvista.

Vierailija
14/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hauskan, huomaavaisen ja tyydyttävää seksiä tarjoavan seuran löytäminen on kyllä naiselle vaikeaa. Yhdenillanjuttuja harrastavissa miehissä on lähinnä liikaa juovia, niitä jotka eivät halua käyttää kumia, naista runkkausalustana käyttäviä, muuten surkeita mitä seksinharrastamiseen tulee. Ap ei tajua tätä koska ei selvästikään ole nuorena niitä yhdenillanjuttuja kokenut joten käsitykset on otettu jostain elokuvista.

Kannattaisi siis suosia jotain kivaa entuudestaan tuttua työkaveria, jos sellainen reissulle mukaan lähtee.

Vierailija
15/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on ero selvillä jo ja asutte kuitenkin jostain käytännön syystä yhdessä, niin puhukaa suoraan niille puolisoilleni. Tuolla tavalla vain loukkaa. Kyllä mä ainakin antaisin erotilanteessa siunauksen tapailla muita, mutta olisin loukkaantunut, jos sen tekee selän takana. Saatte pian helposta erosta ihan huimasti vaikeamman, kun loukkaatte puolisoitanne.

Vierailija
16/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli parikymppisenä tyydytty ja nyt vihdoin ero. Nuoruus jäänyt elämättä ja joudut nelikymppisenä oppimaan kantapään kautta sen minkä suurin osa oppi viimeistään 30v mennessä 

Vierailija
17/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuoruudessaan olen yhden illan juttuja harrastellut. Hyviä ja huonoja. Ainoastaan pari on sellaisia, että jälkikäteen ajatellen olisi voinut uudestaankin tehdä. Loput enempi vähempi samantekeviä. Totaalisen surkeita pari. Että sen puoleen ei ole ruusuiset kuvitelmat. Toki toiveissa on, että kun tässä iässä ei enää ole tuollaista nuorten aikuisten sähläämistä niin voisi olla ainekset parempaan. Tai ei. 

Lappu selkään vinkki itseasiassa hymyilytti. Kiitos vinkistä :)

Ap.

Vierailija
18/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä ne isot ansiotulot ms varallisuus kuuluu asiayhteyteen, henkilö haluaisi ilman sitoumuksia,joten avioliittokumppania ei ilm olla hakemassa. ja vaikka olisi prostituoitu,niin vähempi varainenkin voi saada palkkarahan neidolle kasaan vaikka säästämällä tai ihan vaan normipalkasta

Vierailija
19/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni erityisen kauniina, mutta aina on flaksi käynyt kun sitä olen halunnut. Hymyily tehoaa miehiin. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta ihan tosi on. Ei psykopaattinen tuijotus, mutta aavistuksen normaalia pidempi katse ja hymy. Selkeä vinkki miehelle lähestyä sua jos häntäkin kiinnostaa. 

Vierailija
20/43 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt opettelisit ihan rauhassa itsenäistymään ja olemaan hetken yksin? Jotenkin tosi epätoivoiselta kuullostat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän