Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tämä olla jo raskausoire???

Vierailija
21.01.2007 |

Menkkojen pitäisi alkaa tiistaina. Vasenta rintaa (ehkä hiukan oikeaakin) pakottaa ja se on vähän kosketusarkakin. Koskaan en ole kipuillut/tuntenut mitään ennen menkkojen alkua... Syön pillereitä ja tämän liuskan aikana unohdin ottaa yhden. Raskaus olisi niin ihana yllätys!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ennen menkkoja -oireet voivat aina hitusen vaihdella. Ennen mulla oli kovat kivut, eipä enää, nykyään nousee pieni kuume.

Miksi syöt pillereitä, jos haluat tulla raskaaksi?

Vierailija
2/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin odottamaan esikoista oli rintani aivan järjettömän kipeät juuri tosi aikaisessa vaiheessa. Muistan kuinka pelkäsin sen jatkuvan kuukausia (sen kivun)!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee ihan mitä oireita vain. Itse olen toivonut raskautta usemman kuukauden ja kyllä mahaa nippailee, rintoja pakottaa, kuvottaa ja väsyttää, jos oikein itseään tarkkailee. Tosi asiassa kun odotin esikoista, e huomannut yhtään mitään oireita, kun en tarkkaillut itseäni. Tuskin olet raskaana, jos yhden pillerin olet " unohtanut" .

Vierailija
4/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt elättelee toiveita...

Vierailija
5/5 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pillereitä koska en " uskalla" jättää niitä pois. Toinen lapsi olisi tervetullut miehenkin mielestä, mutta itse olen sellainen jossittelija! Täytyy vaan toivoa edelleen että sattuisi onnekas vahinko. Mietityttää nyt vaan tuo rintakipu kun ennen ei todellakaan ole ollut mitään vastaavia menkkaoireita.

Ap :)