Ylelle tuli roima korotus - jo lähes 600 miljoonaa euroa määrärahaa
Ylen määräraha nousi viime vuonna 19 miljoonalla eurolla 576 miljoonaan euroon. Tänä vuonna Ylelle on jo luvassa 595 miljoonan euron rahoitus. (Talouselämä)
Kommentit (51)
Lehmänkaupat jo tehty sdp:n ja ps:n välillä Purra ei hiiskukaan enää yle leikkauksista
Vierailija kirjoitti:
Mihin se kaikki menee?
https://yle.fi/aihe/s/ylen-talous-ja-rahank%C3%A4ytt%C3%B6
Maan hallitus ei voi yksin puuttua kuin ylen indeksikorotukseen, jonka se voi jäädyttää halutessaan. Ylen budjetista leikkaamiseen tarvitaan kaikkien eduskuntapuolueiden hyväksyntä.
Eikös persujen pitänyt leikata rahoitusta? Nyt leikataankin eläkkeitä.. vähän olen pettynyt tähän.
Vierailija kirjoitti:
Eikös persujen pitänyt leikata rahoitusta? Nyt leikataankin eläkkeitä.. vähän olen pettynyt tähän.
Persut ei voi yksin leikata sitä rahoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö muut siis suostu leikkaamaan? Miksi? Miksi Ylestä ei leikata, mutta eläkkeistä kyllä? Onko tämä hallituksen arvopohja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö muut siis suostu leikkaamaan? Miksi? Miksi Ylestä ei leikata, mutta eläkkeistä kyllä? Onko tämä hallituksen arvopohja?
Hallituksen arvopohjalla ei ole asian kanssa tekemistä. Kuten tuolla aiemmissa viesteissä kirjoitettiin, niin ylestä ja sen rahoituksesta päättää kaikki eduskuntapuolueet. Leikkaksille pitää saada koko eduskunnan puolto.
Yle on tärkeä sivistävä media kaiken roskamedian keskellä.
Hallitusneuvotteluissa päätettiin että työryhmä tarkastelee Ylen rahoitusta syksyllä, asia on siis kesken.
Lisää venäjänkielistä ja ruotsinkielistä ohjelmoo tänne savvoonkin kerta rahaa on!
Parlamentaarinen työryhmä arvioimaan Ylen tehtävää ja rahoitusta
https://valtioneuvosto.fi/-//1410829/parlamentaarinen-tyoryhma-arvioima…
Vierailija kirjoitti:
Yle on tärkeä sivistävä media kaiken roskamedian keskellä.
Kohta ainoa, mistä saa tietoa ilman maksumuuria köyhä kansakin.
Ylen budjettia syytetään liian suureksi selvisi, että se on samaa luokkaa Norjan kanssa
Yleisradion rahoitukseen on ehdotettu isoja leikkauksia ja sen budjettia on moitittu liian suureksi. HS vertasi Ylen budjettia kolmeen Pohjoismaahan ja Viroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyvät kuitenkin nostamaan pensan hintaa.
Ja ohjelmatarjonnan taso edelleen laskee. Areenassa vuodesta toiseen samat jutut, Kaurismäen leffat ja Silja nuorena nukkunut.
Yle on tärkeä meille, jotka emme katso roskakanavien höttöä. Vaikka ohjelmat ovat kovasti viime aikoina keventyneet=tyhmistyneet, Radio yle1 ja Teema sekä uutiset ovat pitäneet pintansa.
Indeksikorotus joka on määritelty jo aiemmin.
Parlamentaarinen työryhmä ei ole antanut vielä raporttiaan. Asiaan tullaan palaamaan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Yle on tärkeä meille, jotka emme katso roskakanavien höttöä. Vaikka ohjelmat ovat kovasti viime aikoina keventyneet=tyhmistyneet, Radio yle1 ja Teema sekä uutiset ovat pitäneet pintansa.
Jos se on teille tärkeää, voitte itse maksaa siitä. Älkää maksattako viihdettänne muilla.
Maksakoon köyhät ja eläkeläiset, ylelle kyllä piisaa rahaa loputtomasta sammiosta. Tovottavasti ylä-Anttilan palkkaa on myös korjattu ylöspäin että riittää särvintä.
Mihin se kaikki menee?