Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gen Z pelaa paljon online ja konsolipelejä mutta miksi pelaaminen ei kiinnosta millenniaaleja?

Vierailija
10.04.2024 |

Onko siitä videopelaamisessa jotain sellaista että se ei vain kiinosta millenniaaleja eli Y-sukupolvea?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pelaaminen edes onnistuu jos millenniaalit ovat vaihtaneet televisionkin gramofoniin todistaakseen olevansa todellisia hipstereitä?

Vierailija
42/47 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupolvistereotypiat eivät ole vastanneet enää vuosiin sukupolvien sisäistä kokemusta. Se mikä nyt nähdään stereotyyppisenä milleniaaalina oli aikaisemmin stereotyyppinen X-sukupolvelainen. Mutta todellisuudessa sukupolvet eivät toimi tällä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupolvistereotypiat eivät ole vastanneet enää vuosiin sukupolvien sisäistä kokemusta. Se mikä nyt nähdään stereotyyppisenä milleniaaalina oli aikaisemmin stereotyyppinen X-sukupolvelainen. Mutta todellisuudessa sukupolvet eivät toimi tällä tavalla.

Juuri näin. Aikuisena harrastetaan paljolti niitä samoja harrastuksia, joita oli jo lapsena ja teininä. Emme me tämän päivän keski-ikäiset ala yhtäkkiä elää niin kuin omat vanhempamme elivät silloin kun me olimme lapsia. Aivan kuten hekään eivät eläneet omien vanhempiensa tavoin.

Vierailija
44/47 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 91 syntynyt nainen ja pelaan joka päivä. Suuri osa samanikäisistä kavereistanikin pelaa. Ihme provo.

Vierailija
45/47 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? Wikipedian mukaan millenniaaleja ovat vuosina 1981-1996 syntyneet. Juuri nämä sukupolvet varmaankin pelaavat kaikista eniten. Ovat pelanneet lapsesta asti ja pelaavat edelleen aikuisina.

Itse olen syntynyt 1983 ja pelaan lähes joka päivä. PC:llä, en konsolilla, mutta sillä nyt tuskin on mitään merkitystä.

Tästä on ollutkin juttua viime vuonna enemmänkin, ja pikaisen Googletuksen mukaan löysin alla olevat. Eli kyllä, millenniaalit pelaa enemmän kuin Gen-Z. Itsehän en pelaa kuin satunnaisesti lautapelejä ja pasianssia niin olen lähempänä aiempia sukupolvia, mutta noin yleisesti pelaaminen (selain, konsolit) on nimenomaan yleisintä omassa sukupolvessani:

https://variety.com/2023/gaming/news/millennials-video-games-gen-z-stud…

https://www.expressvpn.com/blog/who-spends-the-most-time-gaming/

Vierailija
46/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitåisi kiinnostaa? Täyttä ajanhukkaa. Menkää mieluummin vaikka lenkille tai salille.

Vierailija
47/47 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on se tosiaan harmillista että nuo ovat toisensa pois sulkevia ajanviettotapoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän