Lue keskustelun säännöt.
Öö? Tämä hirvittävä äärioikeiston nousu mitä hesarissa kauhistellaan, sehän sisältää aivan normaaleja ja hyvänä pidettäviä asioita kuten
10.04.2024 |
-itsenäisen valtion rajojen puolustus
-suomalaisen kulttuurin vaaliminen
-sivistysvaltion toimintojen ylläpitäminen
miten tämä voi olla joillekin niin kauheaa ja hirvittävää kysyn vaan.
Kommentit (241)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki, jotka ovat olleet ja tietävät muodista ja trendeistä tietää, että tuo trans ym. on tämän hetkinen trendi, joka katoaa siinä missä tatuoinnit, sitä mukaa kun uusia sukupolvia syntyy.
Tämä on tietysti heille itselleen aivan mahdottoman vaikeaa myöntää, koska jokainen kokee olevansa yksilö, eikä trendien johdateltavissa. He ajattelevat, että minusta vaan tuntuu, minä pidän ihan oikeasti ja minä olen synytynyt tällaiseksi, vaikka kyseessä on ympäristön aivopesua. Se näkyy juuri monesti määrätyissä koulutuksissa. Jotta voisi näyttää luovalta, pitää erottua ja nyt se tehdään sukupuolisäheltämisellä. Ne kaikkien lahjakkaimmat eivät sinisissä hiuksissa kävele, eikä sekoile sukupuoli leikkausten kanssa. Kun joku asia pienessä ajassa lisääntyy 200% tai enemmän se on trendi. Mikä ei tarkoita etteikö joukossa ole aitojakin tapauksia, mutta suurin osa, on vain lähtenyt trendiin mukaan.
Minusta on hyvä, että joku sanoo ääneen ja kyseenalaistaa tuonkin. Koska heidän itsensä ei sitä kuulu tehdä. He ovat aivan liian aivopestyjä siihen,
Muutamana parikymppisen aktivistin, ei kuulu painostaa päättäjiä tekemään lakeja, jossa lapsia aletaan silpomaan, koska he ovat nähneet tiktokvideoita ja ihailevat jotain tubettajaa ja haluavat olla samanlaisia.
Jos tiedä haluaa tutkia jotain, sen pitäisi alkaa tutkimaan, miksi nämä nuoret ovat alkaneet haluat sukupuolen vaihtamista ja varsinkin nuoret naiset ja todennäköisesti esille tulee, että kyseessä on ihan vaan trendi, siinä missä ihminen kokee tarvitsevansa iPhonen huomatakseen ehkä muutaman vuoden päästä, haluavansa luopua kokonaan puhelimesta.