Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te yksinasujat uskallatte katsoa kauhuleffoja?

Vierailija
10.04.2024 |

Olen yksin kotona ja aloin katsomaan netflixistä From- sarjaa ja olen ihan paskat housussa täällä, piti lopettaa kesken eikä tämä ole edes mitään varsinaista kauhua🥶 Jatkan sitten joskus kun en ole yksin. Kammottava ilmakin, tuuli humisee talonnurkissa. 

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kauhusta. Asun myös maalla tosi syrjässä yli 100vuotiaassa isossa hirsitalossa, niin  mikäpä sen parempaa kun pimeällä laittaa kauhua pyöriin ja kun ois vielä syksy ja pimeää ja tuuli humisee ja puut natisee tuulessa niin saa kunnolla tunnelmaa 😍

Vierailija
22/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinister.

Vierailija
24/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa onkin, että katsellessa ei edes pelota, mutta sitten, kun lopettaa katselun ja laittaa valot pois, ja yrittää mennä nukkumaan...

Rakastan kauhuleffoja. Asun miehen kanssa, mutta jos en asuisi, pelkäisin kyllä. Nimenomaan yöllä ja nukkumaan mennessä, en katselun aikana.

Toivottavasti en joudu asumaan enää yksin, koska sitten en tiedä, miten kauhuleffaharrastuksen käy :(

Vierailija
25/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. 

Jos haluan pelätä, katson jonkun höttö romcom leffan. Ja jos haluan pelätä enemmän, katson salkkareita. Myös hallituksen toilailut menee kauhusta. Kuka moista saippuaoopperaa haluaakin seurata.

Vierailija
26/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kerrostalossa, korvessa pelottais. 

Vierailija
27/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne uutisista poikkea mitenkään.

Vierailija
28/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä uskalla, vaikka en ole yksin eläjäkään :D

Vierailija
29/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa onkin, että katsellessa ei edes pelota, mutta sitten, kun lopettaa katselun ja laittaa valot pois, ja yrittää mennä nukkumaan...

Rakastan kauhuleffoja. Asun miehen kanssa, mutta jos en asuisi, pelkäisin kyllä. Nimenomaan yöllä ja nukkumaan mennessä, en katselun aikana.

Toivottavasti en joudu asumaan enää yksin, koska sitten en tiedä, miten kauhuleffaharrastuksen käy :(

Mun ex alkoi esittää toiveita etten enää katsoisi kauhuelokuvia, kun heräsin usein öisin kirkumaan ja hänellä meni sellaisen herätyksen jälkeen yöunet. 

Vierailija
30/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex alkoi esittää toiveita etten enää katsoisi kauhuelokuvia, kun heräsin usein öisin kirkumaan ja hänellä meni sellaisen herätyksen jälkeen yöunet. 

Hah, kirjoitin tuon aiemman viestin ja mieheni on myös kuullut, kuinka huudan yöllä. :D Joskus itsekin olen havahtunut tähän.

Vierailija
31/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se from oli fantasia sarja eikä kauhua. Mutta tykkäsin.

Vierailija
32/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan kauhua.

Mutta se ei sovi kaikille, jos sellainen ahdistaa tai pelottaa niin ei kannata katsoa ollenkaan. On paljon muutakin lajeja.

Vierailija
33/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Moska ei kiinnosta.

Vierailija
34/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä uskalla, vaikka en ole yksin eläjäkään :D

Tai no. Uskallan katsoa, mutta sitten en uskalla olla ja elää yöllä :D Liian hyvä mielikuvitus. Kuvittelen, että yöllä, kun käyn vessassa on terassilla ikkunan takana joku sekopää tai sitten peilistä katsoo hullu nainen: D

Vierailija
35/74 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskallakaan. Teininä ne houkuttivat, mutta lopulta tajusin, etteivät ne kertakaikkiaan sovi minulle. En uskaltanut nukkua viikkoon, kun olin katsonut sellaisen. Nyt jätän ne suosiolla väliin, vaikka periaatteessa jotkin niistä kiinnostavatkin.

Ai niin, ja mä en edes asu yksin!

Vierailija
36/74 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pelota. Olen 8-vuotiaasta asti katsonut kauhuelokuvia ja sarjoja (vanhempani ei välittäneet mitä katsoin, eivätkä myöskään kaveripiirini vanhemmat välittäneet mitä he katsoivat joten usein katsottiin vaikka mitä kauhua kavereiden kesken). Ei ole tullut enää vastaan yhtäkään kauhuelokuvaa tai sarjaa joka pelottaisi.

Vierailija
37/74 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombi pelit on melkein ainoa mikä tuntuu nykyään enää missää.

Sitä vaan lasketaan ammuksia kylmän viilleesti.

Vierailija
38/74 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä uskallakaan. Olen ihan nössö. True crimea kyllä seuraan.

Vierailija
39/74 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen katsonut kauhuleffoja lapsesta asti. Lisäksi olen asunut talossa jossa tapahtui todella paljon erilaisia paranormaaleja ilmiöitä. Näin jälkeenpäin kun mietin tuota yksin asumista siinä mestassa.. En tajua miten uskalsin olla siellä niin kauan.

Siellä ei tarvinnut paljon pelottavia leffoja katsoa kun talo tarjosi ihan real life kokemuksia

Vierailija
40/74 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut koko aikuisikäni yksin - mutta ei kauhuleffat pelota yhtään. Tai siis vielä en ole nähnyt sellaista joka olisi vaikuttanut yöuniin. Yliluonnolliset ei pelota koska ne on usein ihan vaan huonoja, ja hyvistäkin tietää että sellaista ei oikeasti ole olemassa. Eli laitan vaan silmät kiinni ja nukahdan :D. 

Teininä näin ekan Screamin kun se julkaistiin ja se pelotti silloin vähän. Saw oli myös todella järisyttävä katselukokemus, mutta ei sekään yöunia vienyt. Hereditary oli häiritsevä mutta ei pelottava sekään. Sinister on joidenkin mielestä kamalin kauhuleffa ikinä mutta mun oli vaikea katsoa sitä loppuun asti koska se oli niin tylsä :D. Eli en nyt yhtäkkiä keksi sellaista leffaa joka olisi ihan kunnolla pelottanut. Varmaan olen joku hullu sitten! 🙈