Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät pysty sanomaan yhtään naista jota ihailevat?

Vierailija
10.04.2024 |

Äitiä ja mummua ei lasketa.

Kommentit (306)

Vierailija
201/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mie ainakii voin sannoo, et ihailen Räsäsen Päivii, hänel on arvot kohillaan! Eikä oo mikkää turhake.👍

Vierailija
202/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Vappu Pimiä on ihanan aikaansaava.

Behm on taas jumalaisen kaunis.

Janna on muuten vaan upea.

Jumalaisen kaunis? :D Vertaapa joihinkin vanhanajan Hollywood-tähtiin, niin heissä näet jumalaista kauneutta. 

Rita Hayworth! Sen kauniimpaa naista ei ole ollut eikä tule! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
204/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D%3D

Vierailija
205/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi! Heti tiedä sanoa pari:

Sini Merikallio - eläinlääkäri ja avaruustutkija

Seela Sella - näyttelijä

Tarja Halonen - poliitikko, ja Suomen tasavallan 11. presidentti

Elisabeth Rehn - Suomen ja Euroopan ensimmäinen ensimmäinen naispuolinen puolustusministeri, YK:n ihmisoikeustarkkailija

Leena Peltonen-Palotie - akateemikko, geenitutkimuksen uranuurtaja

Eleanor Roosevelt - poliitikko ja ihmisoikeuksien puolestapuhuja

Maria Curie - fyysikko ja kemisti (Nobelin palkinto fysiikasta ja kemiasta, löytänyt pari alkuainetta sekä kehittänyt röntgenkuvausta)

Nää nyt tuli näin äkilleen mieleen, joiden taustoja vähän vielä tarkistelin, että muistin ansiot oikein, mm. Curie.

Osaat sanoa vai osasit kopioida wikipediasta :D

Vierailija
206/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin listalle mahtuisi ilman sukupuolikiintiöpaikkaa?

Ja mitä sitten, jos mahtuisi? Poikkeus, joka vahvistaa säännönkö on se kaikkien naisten esikuva? Ei minun ainakaan, koska minä olen oikeasti tyytyväinen siihen, että olen nainen.

Käypä vähän kouluja lisää tai lue vaikka wikipediaa alkuun niin loppuu tuollainen kiintiöpaikkahöpinä. 

Marie Curie on sinusta parasta mitä naissukupuolella on annettavaa? 

Mistä sä revit noita päätelmiäsi? Aika syvältä peräsuolesta kaikesta päätellen. Kukaan ei ole sanonut mitään tuollaista. Keksit tuon ihan omasta päästäsi. 

Uskoo ken haluaa. 

Vierailija
207/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä sitten, jos mahtuisi? Poikkeus, joka vahvistaa säännönkö on se kaikkien naisten esikuva? Ei minun ainakaan, koska minä olen oikeasti tyytyväinen siihen, että olen nainen.

Käypä vähän kouluja lisää tai lue vaikka wikipediaa alkuun niin loppuu tuollainen kiintiöpaikkahöpinä. 

Mistä sä revit noita päätelmiäsi? Aika syvältä peräsuolesta kaikesta päätellen. Kukaan ei ole sanonut mitään tuollaista. Keksit tuon ihan omasta päästäsi. 

Uskoo ken haluaa. 

Eipä tässä uskosta ole kyse. Ihan voi lukea mitä on kirjoitettu ja mitä ei. Jos siis osaa lukea. 

Vierailija
208/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ja Teemu Selänne on parasta mitä miessukupuolella on annettavaa.

Ei huono. Teemu ei ole huono. Kuuluu meidän maamme parhaimpien urheilijoiden joukkoon omana elinaikanani. Ja maailman tunnetuimpiin suomalaisiin urheilijoihin. 

Vierailija
209/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari Essayah

Vierailija
210/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seela Sella - näyttelijä

Elisabeth Rehn - Suomen ja Euroopan ensimmäinen ensimmäinen naispuolinen puolustusministeri, YK:n ihmisoikeustarkkailija

Maria Curie - fyysikko ja kemisti (Nobelin palkinto fysiikasta ja kemiasta, löytänyt pari alkuainetta sekä kehittänyt röntgenkuvausta)

Nää nyt tuli näin äkilleen mieleen, joiden taustoja vähän vielä tarkistelin, että muistin ansiot oikein, mm. Curie.

No just näin. Hämmästelen, miksi haluatte todistaa aloittajan epäilyt tosiksi, näin typerillä vastauksilla. 

Vierailija
211/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono. Teemu ei ole huono. Kuuluu meidän maamme parhaimpien urheilijoiden joukkoon omana elinaikanani. Ja maailman tunnetuimpiin suomalaisiin urheilijoihin. 

Mutta olisi todella huolestuttavaa, jos hän olisi parasta mitä miessukupuolella on annettavaa. Silloin miehillä menisi TODELLA huonosti. 

Vierailija
212/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seela Sella - näyttelijä

No just näin.

Kyllä jokainen osaa nimetä ihailemiaan naisia ilman wikipediaakin. Tänne vain on turha kirjoittaa jotain Mirja Möttösiä tai muita sukulaisia, kun ei ne sano kenellekään mitään. Siksi pitäydytään tunnetummissa nimissä, jotta sinua lukuun ottamatta kaikki ymmärtäisivät, miksi heitä ihaillaan. 

Vierailija
213/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jotain tiedenaisia mainita?. Todella noloa ja myötähäpeä. 

Naisia on sellaisiakin, jotka pesee kaikki miehet koko maailmassa omalla alallaan. Ja jos mennään kotiin, niin nainen on korvaamaton. 

Häh? Mitä vikaa on tiedenaisissa?

Koska ne on poikkeuksia. Miksi juuri poikkeuksia pitää nostaa, jotka ei meidän sukupuolta yleisesti mitenkään kuvasta eikä nosta esiin, sitä mitä annettavaa meillä ihan yleisesti on. 

Eivät naiset ole tiedemaailmassa mitään poikkeuksia. Et vissiin ole kauhean perillä asiasta?

Vierailija
214/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken haluaa. 

Uskot kaiken mitä joku kirjoittaa? Oletko se sama, jonka mielestä mun pitäisi mennä kouluun, että ymmärtäisin oikein tämän asian? 

Vierailija
215/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seela Sella - näyttelijä

Helena Ranta, oikeushammaslääkäri. Tehnyt kansainvälisesti paljon hyvää työtä Balkanilla sekä Estonian ja vuoden 2004 tsunamin jälkeen. 

https://100tekijaa.fi/helena-ranta

Vierailija
216/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jotain tiedenaisia mainita?. Todella noloa ja myötähäpeä. 

Naisia on sellaisiakin, jotka pesee kaikki miehet koko maailmassa omalla alallaan. Ja jos mennään kotiin, niin nainen on korvaamaton. 

Häh? Mitä vikaa on tiedenaisissa?

Koska ne on poikkeuksia. Miksi juuri poikkeuksia pitää nostaa, jotka ei meidän sukupuolta yleisesti mitenkään kuvasta eikä nosta esiin, sitä mitä annettavaa meillä ihan yleisesti on. 

Eivät naiset ole tiedemaailmassa mitään poikkeuksia. Et vissiin ole kauhean perillä asiasta?

12-vuotias ei vielä voi tietää paljoa näistä asioista. Yritetään me aikuiste ymmärtää. 

Vierailija
217/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskot kaiken mitä joku kirjoittaa? Oletko se sama, jonka mielestä mun pitäisi mennä kouluun, että ymmärtäisin oikein tämän asian? 

Miksi olet keskustelupalstalla kun et osaa edes lukea? 

Vierailija
218/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono. Teemu ei ole huono. Kuuluu meidän maamme parhaimpien urheilijoiden joukkoon omana elinaikanani. Ja maailman tunnetuimpiin suomalaisiin urheil

No ei mulla ole valittamista. Toivon, että useammat suomalaiset miehet olisi kuten Teemu Selänne. Ei tarvi urheilija olla, mutta hyvä siinä mitä tekee ja miehekäs. 

Vierailija
219/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Elisabet. Siinä oli kova luu.

Vierailija
220/306 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole valittamista. Toivon, että useammat suomalaiset miehet olisi kuten Teemu Selänne. Ei tarvi urheilija olla, mutta hyvä siinä mitä tekee ja miehekäs. 

Toivot, että useammat suomalaiset miehet olisivat sivitymättömiä moukkia, jotka kiekkouran jälkeen vain trollaavat somessa? Ok.