Nyt pyydän oikeasti apua elämäni ensimmäisen kerran
OLEN SAANUT ULOSOTTOKIRJEEN! Ja tämä on aito ei mikään huijaus. Kirje on kuolleen isäni nimellä ja perijä on Suomen valtio. Minulla ei ole mitään hajua mitä lasku koskee. Se on ensinnäkin aivan mitättömän pieni alunperin 5 euroa ja nytkin vain 21,25 euroa. Tässä lukee, että peruste on tuomilauselmasaatavat. Isäni on kuollut. Hän oli täysi hullu. Vihaan häntä nyt ja aina. Luovuin perinnöstä. Minulla ei pitäisi olla tuon ihmisen kanssa mitään tekemistä. Enkä ole saanut mitään maksuvaatimusta aikaisemmin. Ulosottoperusteena lukee 10.3.2020. Isäni kuoli heinäkuussa. Soitan totta kai huomenna tuohon numeroon ja poliisille ja kaikkialle. Mutta minulla on nyt ulosottomerkintä. Koko elämäni on pilalla! En yhtään ihmettelisi, jos se **** on suunnitellut tämän kaiken näin. Miten se voi tulla vielä haudan takaa elämäni pilaamaan?!!
Kommentit (66)
Vaikka olisi ulosottomerkintä jo ehtinyt tulemaan (epäilen vahvasti), niin maksat sen pois ja luottotiedot ovat kuukauden kuluttua puhtaat.
Vierailija kirjoitti:
Huijauskirje
Ei ole. En ole oikeasti tyhmä. Kyllä tästä näkee, ettei ole.
Ap
Jos se on isäsi nimellä, sun luottotiedot on ennallaan. Jäikö jotain perittävää?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi ulosottomerkintä jo ehtinyt tulemaan (epäilen vahvasti), niin maksat sen pois ja luottotiedot ovat kuukauden kuluttua puhtaat.
Etkö ymmärrä, että tuollainen merkintä estää tiettyihin virkoihin pääsemisen? Ja ajoin juuri kolarin. Minun pitää ostaa uusi auto. MILLÄ SAAAN SELLAISEN ULOSOTTOMERKINNÄLLÄ?!
Vierailija kirjoitti:
Se on isäsi kirje, ei sinun.
Tässä on minun nimeni ja minun osoitteeni myös. Tätä peritään minulta. En kestä edes nähdä nimiämme samalla paperilla!
Ei koske sinua millään lailla. Huomenna soitat siihen nroon ja tarkistat, että heillä on tieto isäsi kuolemasta.
Velat eivät periydy. Ole rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijauskirje
Ei ole. En ole oikeasti tyhmä. Kyllä tästä näkee, ettei ole.
Ap
Velat ei periydy. Ja ei tuo ennen kuulumatonta ole. Kannattaa soittaa että henkilö on kuollut. Sinua koko asia ei koske.
Jos ei ole sinulle osoitettu niin paiskaa roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on isäsi nimellä, sun luottotiedot on ennallaan. Jäikö jotain perittävää?
En tiedä. Luovuin perinnöstä. Ei kiinnosta paskaakaan nämä asiat, vaikka olisi jäänyt kymppitonnien velat ja varmaan siltä jäikin. Ei ole minun asiani hänen tekonsa.
Ap
No ei hätää. Ei koske sinua vaan kuolinpesää. Merkintää ei tule. Soita tosiaan sinne ja kerro asia. Jos vaikeaksi menee niin maksa pois. Tuo ei ole syy käyttää enempää aikaa kuin summa vaatii.
T: Juristi
Selvitä mikä se todellisuudessa on ja ole yhteydessä ulosottovirastoon ja jos se on ihan todellinen niin saat varmasti parhaimmat neuvot sieltä ja jos sinun tulee maksaa se niin maksat pois ja se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole sinulle osoitettu niin paiskaa roskiin.
TÄSSÄ ON MINUN NIMENI, MINUN
Ap
Kannattaisko rauhoittua, eihän tuo koske sua mitenkään.
Velka on isäsi aiheuttama. Onko kuolinpesä hoitanut sen maksun? Tai perukirjassa todennut kuolinpesän varattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että tuollainen merkintä estää tiettyihin virkoihin pääsemisen? Ja ajoin juuri kolarin. Minun pitää ostaa uusi auto. MILLÄ SAAAN SELLAISEN ULOSOTTOMERKINNÄLLÄ?!
Osta käytetty kun ilmeisesti vika oli sinun eikä vakuutusyhtiö korvaa, käteisellä saa ostaa autoja edelleen.
Vierailija kirjoitti:
No ei hätää. Ei koske sinua vaan kuolinpesää. Merkintää ei tule. Soita tosiaan sinne ja kerro asia. Jos vaikeaksi menee niin maksa pois. Tuo ei ole syy käyttää enempää aikaa kuin summa vaatii.
T: Juristi
En todellakaan suostu vastaanottamaan mitään ulosottomerkintää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko rauhoittua, eihän tuo koske sua mitenkään.
Ettekö oikeasti ymmärrä, että elämäni on pilalla? En pääse töihin, en voi ostaa autoa, en taloa, en vuokrata asuntoa, en ostaa osamaksulla mitään, en mitään.
Ap
Huijauskirje