Nyt pyydän oikeasti apua elämäni ensimmäisen kerran
OLEN SAANUT ULOSOTTOKIRJEEN! Ja tämä on aito ei mikään huijaus. Kirje on kuolleen isäni nimellä ja perijä on Suomen valtio. Minulla ei ole mitään hajua mitä lasku koskee. Se on ensinnäkin aivan mitättömän pieni alunperin 5 euroa ja nytkin vain 21,25 euroa. Tässä lukee, että peruste on tuomilauselmasaatavat. Isäni on kuollut. Hän oli täysi hullu. Vihaan häntä nyt ja aina. Luovuin perinnöstä. Minulla ei pitäisi olla tuon ihmisen kanssa mitään tekemistä. Enkä ole saanut mitään maksuvaatimusta aikaisemmin. Ulosottoperusteena lukee 10.3.2020. Isäni kuoli heinäkuussa. Soitan totta kai huomenna tuohon numeroon ja poliisille ja kaikkialle. Mutta minulla on nyt ulosottomerkintä. Koko elämäni on pilalla! En yhtään ihmettelisi, jos se **** on suunnitellut tämän kaiken näin. Miten se voi tulla vielä haudan takaa elämäni pilaamaan?!!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ulosottokirjettä ei voi saada, ennen kuin joku perintäfirma on perinyt saamaansa monta kertaa peräkkäin.
Vasta sen jälkeen voi ulosottomerkinnän saada.
Luulisin silloinkin maksamattomien laskujen täytyvän olla omiasi.
No kyllä ihmettelen suuresti, että miten minulle ei ole tullut yhtään maksukehoitusta, mutta ei myöskään mitään tietoa siitä, että minua vastaan on ollut joku oikeuskäsittely 5 EURON TAKIA.
Ap
Ap, aloituksessa kirjoitit: Kirje on kuolleen isäni nimellä !!! Eli mitä sekoilet.
Vierailija kirjoitti:
Ap, aloituksessa kirjoitit: Kirje on kuolleen isäni nimellä !!! Eli mitä sekoilet.
Trollilla menee hysteriat sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko rauhoittua, eihän tuo koske sua mitenkään.
Ettekö oikeasti ymmärrä, että elämäni on pilalla? En pääse töihin, en voi ostaa autoa, en taloa, en vuokrata asuntoa, en ostaa osamaksulla mitään, en mitään.
Ap
Sun elämäs oli pilalla jo ennen kuin sä synnyit ja se näkyy tossa sun turhanpäiväsessä skitsoamisessas joka ei auta asiaa yhtään vaan se että selvität heti huomenna soittamalla ulosottovirastoon mistä kyse ja mitä tehtävissä.
No tämä on kyllä valitettavasti totta, mutta olen yrittänyt parhaani niistä lähtökohdista, jotka olen saanut ja pärjännyt kuitenkin paremmin kuin moni paremmista lähtökohdista tullut.
Ap
Ei kauheasti kuulosta siltä että pärjäisit koska näyttää menevän sen verran pahasti yli hilseen sulla ne ohjeistukset ja neuvot mitä täällä porukka on vaivautunut sinulle antamaan.. Mielummin skitsoat vaikkei ole mitään satavarmaa vielä että sulle mitään ulosottomerkintää olis tulossakaan sen sijaan että rauhotut ja soitat ulosottovirastoon heti huomenna ja selvität mistä kyse ja mitä tehtävissä..
Vierailija kirjoitti:
Tässä on molempien nimet. Ensin on isäni nimi. Sitten on minun kotiosoitteeni ja minun nimeni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oikeasti ymmärrä, että elämäni on pilalla? En pääse töihin, en voi ostaa autoa, en taloa, en vuokrata asuntoa, en ostaa osamaksulla mitään, en mitään.
Ap
Sun elämäs oli pilalla jo ennen kuin sä synnyit ja se näkyy tossa sun turhanpäiväsessä skitsoamisessas joka ei auta asiaa yhtään vaan se että selvität heti huomenna soittamalla ulosottovirastoon mistä kyse ja mitä tehtävissä.
No tämä on kyllä valitettavasti totta, mutta olen yrittänyt parhaani niistä lähtökohdista, jotka olen saanut ja pärjännyt kuitenkin paremmin kuin moni paremmista lähtökohdista tullut.
Ap
Minähän sanoin, että soitan huomenna tuonne ja poliisille, mutta ei se auta tähän hätään!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tämä on kyllä valitettavasti totta, mutta olen yrittänyt parhaani niistä lähtökohdista, jotka olen saanut ja pärjännyt kuitenkin paremmin kuin moni paremm
Ei auta tuo hysteerinen skitsoaminenkaan sua tähän hätään ja ihan riittää että soitat ulosottovirastoon ja setvit asian heidän kanssaan.
Ihan oikeasti, kuinka monta kertaa minäkin olen ihmisiä tällä palstalla auttanut. Oikeasta elämästä puhumattakaan. Mutta kun minä pyydän apua niin vain trollataan ja kiusataan. Täytyy kyllä myöntää, etten ole edes yllättynyt. Juuri tällaisia ihmiset ovat.
Ap
Jos mä maksan sen laskun niin lupaatko lopettaa viestittelyn tähän ketjuun?
- neuvo 1
- neuvo 2
- neuvo 3
- neuvo 4 jne jne
Ap: MIKSI minua ei AUTETA!!???
Vierailija kirjoitti:
Jos mä maksan sen laskun niin lupaatko lopettaa viestittelyn tähän ketjuun?
Ongelma on enemmänkin tuo merkintä. Summa nyt on aivan naurettavan pieni. Siitä henkisestä tuskasta puhumattakaan, mitä tällainen paska aiheuttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, kuinka monta kertaa minäkin olen ihmisiä tällä palstalla auttanut. Oikeasta elämästä puhumattakaan. Mutta kun minä pyydän apua niin vain trollataan ja kiusataan. Täytyy kyllä myöntää, etten ole edes yllättynyt. Juuri tällaisia ihmiset ovat.
Ap
SUA ON TÄÄLLÄ YRITETTY KAIKIN TAVOIN AUTTAA JA NEUVOA JA VASTINEEKSI ON SAATU VAAN SUN SKITSOAMISTAS KAIKISTA NEUVOISTA JA OHJEISTA HUOLIMATTA JOTKA TAITAA EDELLEEN KAIKUA KUUROLLE JA SOKEALLE JA MENNÄ YLI HILSEEN.. KOSKA OLET TROLLI..
Mulle tuli myös hiljattain isäni vanha ulosottoon mennyt maksuvaatimus. Soitin ulosottomiehelle ja panikoin samaa kuin aloittaja, summa oli myös jotain 35 euroa, ja ulosottohenkilö sanoi että tuo on kuolinpesän saatava, ei minun henk koht saatava, joten minulle ei tule merkintää. Maksoin sen silti nopeasti pois. Summa oli mitätön.
Sitä merkintää ei tule jos mä maksan sen laskun. Sopiiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinun elämäsi ei ole pilalla tuon kirjeen takia, vaan heikon ymmärryskykysi. Sinulle on jo monta kertaa sanottu, ettei velka ole sinun. Varsinkaan, kun olet kieltäytynyt perinnöstä. Soitat pari puhelua ja se on siinä. Lopeta vouhkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvä, nyt on hyvälaatuista provoamista! Toivottavasti jatkat kertomalla miten olet palstalaisia auttanut ja muista jatkaa inttämistä ettei sua kukaan ole tässä ketjussa neuvonut. Ja ehdottomasti jatkat raivoamista välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei, emme ymmärrä tästä muuta kuin sen, että suollat shaibaa. Muuta ei edes tarvitse ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole sinulle osoitettu niin paiskaa roskiin.
TÄSSÄ ON MINUN NIMENI, MINUN
Ap
>Kirje on kuolleen isäni nimellä
>TÄSSÄ ON MINUN NIMENI, MINUN
Just joo. Ei tämä ollut kovin hyvä trolli alunperinkään, mutta hajoaa käsiin jo heti ketjun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla jokin hoitamaton mielenterveysongelma?
No voin kertoa että jos on luottotiedot menneet, eli kuten ulosottoon mennessä käy, niin kaikki tuo on taivaan totta. Mutta hyvä asia on, että se merkintä lähtee 30 vuorokauden kuluttua siitä, kun lasku on maksettu.
Vielä parempi asia on, että mitään merkintää ja luottotietojen menetystä ei edes tule, mikäli maksat tuon laskun eräpäivään mennessä. Noissa kirjeissä on aina mukana se viimeinen eräpäivä, jolla tuon kaiken paskan voi vielä välttää. Yleensä kolmen viikon päässä kirjeen lähettämisestä.
Eli vaikka et maksaisikaan laskua, ja sulla menisi kolme viikkoa asian selvittelyyn (siten kun tuolla on sinua neuvottu, eli yhteys siihen kirjeestä löytyvään viranomaiseen), niin ehdit siinä ajassa ostaa sen uuden autonkin kevyesti.
Joten ei hätää mitenkään päin ajateltuna. Kaikki toi spekulaatio mitä kirjoitin on turhaa, koska kaikki selviää todennäköisesti jopa vain yhdellä puhelinsoitolla.
Tsemppiä! Ymmärrän paniikkisi 💗
Ensimmäinen asia: Lopeta hysteerinen riehuminen. Toinen asia: Et ole vastuussa velasta. Kolmas asia: Kun sanot, ettet ole koskaan ennen pyytänyt apua, niin kannattaisi pyytää apua vielä ainakin kerran vaikka terapeutilta.