Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummo ei halua lapsia yökylään viikonloppuna vaikka maksettaisiin vaivan palkkaa ja omat ruoat mukana

Vierailija
10.04.2024 |

Kuulemma "kevätkiireitä" puutarhassa, epäilen vahvasti että tekosyy. Miten ratkaista pattitilanne?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemman on pakko ajatella omaa jaksamistaan. Ilmeisesti lapsesi ovat niin haastavia että mummo ei koe pärjäävänsä heidän kanssaan viikonloppua. Tai vaikka kokisikin pärjäävänsä niin itsehän hän saa päättää miten viikonloppunsa viettää ja nyt on päättänyt ettei vietä sitä sinun lasten kanssa. Vaikka lapset olisivatkin mummolle rakkaita niin silti voi olla että hän tapaa lapsia mieluiten vain niin että lasten omat vanhemmat olette paikalla tai vain lyhyitä aikoja ilman teitä. Se nyt vaan on niin että lapsia ei pidä tehdä jos ei ole valmis siihen, että heidän kanssaan on oltava 24/7 365 kaikkina päivinä. Aina on varauduttava pahimpaan. Vaikka kuinka näyttäisi ennen lasten hankkimista, että olisi hyvä tukiverkko niin silti mietitään asia sen kannalta miten jaksetaan jos tukiverkkoa ei yhtäkkiä olisi ollenkaan. Elämässä voi sattua mitä vaan eikä yhtäkkiä niitä tukiverkkoja olekaan. 

Vierailija
22/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaistaan vaikka siten, että olet kahdeksan vuoden lomalla täältä, pysyt poissa, me ei jakseta sinun ääliömäisiä yritelmäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo perkele!

Pirullinen mummo kerrassaan.

Vierailija
24/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin selvä juttu. 

1. Sun pitäisi aikuisena ihmisenä ymmärtää ettei muut ole velvollisia hoitamaan lapsiasi. Mummo ei ole lapsesi huoltaja 

2. Ei on ei, eikä sitä ole tarpeellista perustella tuollaisissa tilanteissa. 

3. Joko jätät menosi välistä tai siirrät jonnekkin toiseen ajankohtaan tai palkkaat lapselke hoitajan tai pyydät jotakin toista henkilöä

Vierailija
25/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo ei ole sama kuin lastenhoitaja ja ei ole mikään velvollisuus. Äitini laittoi aikoinaan stopin veljelläni kun tuli kakaroineen kylään ja mummo sai sitten syöttää ja juottaa ja kestitä ja sitten siivota sotkut kun herrasväki lähti. Kakarat käyttäytyivät tosi ylimielisesti. Eli ymmärrän oikein hyvin häntä. Hän on sinut jo kasvattanut niin suo hänelle huoleton loppuelämä äläkä vänkää väkisin vaan hoida itse lapsesi.

Vierailija
26/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo lapsistasi, jos oma isoäiti ei halua ottaa heitä hoitoon?

Vaikuttaa joka tapauksessa tekosyyltä piste

Vierailija
27/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo lapsistasi, jos oma isoäiti ei halua ottaa heitä hoitoon?

Vaikuttaa joka tapauksessa tekosyyltä piste

No jotainhan sen on keksittävä, kun ei kehtaa sanoa, ettei siedä hemmoteltuja ja kurittomia kakaroita 🤷

Vierailija
28/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ihmettelee kun mummo ei ota hoitoon yksiöönsä viittä lastenlasta. Pitäisikö sanoa että ei vanha ihminen jaksa noin montaa yhdellä kertaa. Kun itse ei tajua.

Vierailija
29/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mummo vielä työelämässä. Nykyaikana viikonloput on pakko käyttää työstä palautumiseen. En ihmettele, jos tekee silloin mielummin jotain muuta, mikä rentouttaa.

Vierailija
30/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun äitini koskaan hoitanut lastenlapsiaan. Ei hän hoitanut omia lapsiaankaan. Nyt hän ihmettelee miksi aikuiset lastenlapset eivät edes soita. Enkä minäkään soita.

Vierailija
31/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh! Hirvee mummi. Onneksi mulla ei ollut tollasta.

Rakkaus on näköjään kadonnut luonnonvara. Toisaalta enhän mä tiedä miten teillä ihmisiä kohdellaan yleensä.

Vierailija
32/98 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten loukkaat lisää päälle tyrkyttämällä rahaa.

Vierailija
33/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sellainen isoäiti-trolli tällä kertaa. 

Tämä! Kas kun ei ollut inhottava anoppi - sehän tuntuu olevan mammeleiden suosikki 😂

Vierailija
34/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä puhetta??

Vierailija
35/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte lapset huostaan.

Vierailija
36/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ottaisi yökylään. Päivällä vain. En mä enää jaksa.

Vierailija
37/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla on uusi vaari kiikarissa. Ei siinä ehdi lapsenlapsia vahtimaan pitkin öitä. Kevätkiireitä on kaikenlaisia.

Vierailija
38/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mummoa. En itsekään haluaisi lapsia kotiini.

Vierailija
39/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakaa itse lapsenne.

Vierailija
40/98 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsia hankkii niin ne pitää valitettavasti itse hoitaa..me saadaan kerran vuodessa yks vapaa vloppu,se on siinä..