Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusatut muuttuvat kiusaajiksi

Vierailija
10.04.2024 |

Kostamisillaan. Niin se vaan oikeudentaju hämärtyy.

Kuka sitten onkaan kiusaaja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiusatusta tulee kiusaaja, totta. Eli voisi joskus kysyä myös kisaajalta tarvitseeko hän kuuntelijaa

Vierailija
2/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen saattaa olla kiusaajalle keino purkaa omaa pahaa oloaan. Kiusaaja voi olla turhautunut, ahdistunut tai pettynyt. Hän saattaa kärsiä huonosta itseluottamuksesta, jota yrittää peittää kiusaamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kuvittelette että nämä palstaluuserit on ketkä kiusaa täällä kaikkia? Ne on nimenomaan kiusattuja :D

Itkee kiusaamista vaikka tekee sitä itse. 

Vierailija
4/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te kuvittelette että nämä palstaluuserit on ketkä kiusaa täällä kaikkia? Ne on nimenomaan kiusattuja :D

Itkee kiusaamista vaikka tekee sitä itse. 

Juuri näin 

Vierailija
5/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiusattu jonkin aikaa. En kuitenkaan itse ole kiusannut. Kiusaajat sössi elämänsä ihan itse muutenkin.

Vierailija
6/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajia saa vetää pataan

Vierailija
7/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli yksi kiusaaja joka varasti puhelimeni. Sanoin sille että jos en saa puhelinta takas niin puukotan sitä kaulaan. Menin myös sen kotiin juttelee sen vanhemmille jotka oli sellaista rikasta porukkaa. Sanoin niille että se on tuhat euroa vahingonkorvausta koska kakaranne varasti puhelimeni. Se kiusaaja väitti antaneen puhelimeni toiselle joten puukotin sitä vatsaan. Koska olin alaikäinen niin en saanut mitään rankaistusta,

Vierailija
8/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa oli yksi kiusaaja joka varasti puhelimeni. Sanoin sille että jos en saa puhelinta takas niin puukotan sitä kaulaan. Menin myös sen kotiin juttelee sen vanhemmille jotka oli sellaista rikasta porukkaa. Sanoin niille että se on tuhat euroa vahingonkorvausta koska kakaranne varasti puhelimeni. Se kiusaaja väitti antaneen puhelimeni toiselle joten puukotin sitä vatsaan. Koska olin alaikäinen niin en saanut mitään rankaistusta,

Hui sentään 

Vierailija
9/9 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt kostamista

T.Kiusattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän