Mitä ajattelette 35 v naisesta joka pitää printti t paitoja joissa on hello kitty, Dumbo tai Bambi?
Kommentit (83)
Mulla on useampikin Nalle Puh -paita. Olen nainen ja 60 v.
aivot menee niin solmuun, etten voi ajatella sen jälkeen mitään /s
printtipaidat on khool iästä riippumatta
Mites 32 vuotias jolla on He-man kahvimuki?
Nämä ovat juuri niitä naisia, joilla on myös kireät vaaleat farkut ja lenkkarit ja näyttävät takaa päin ihan 17 vuotiaalta.
Jos näitä olisi enemmän, niin setienkään ei tarvitsisi ottaa 17-23 vuotiaita...mutta kun ei tuollaisia ole ja ne harvat menee vain ihan parhaille äijille.
Vierailija kirjoitti:
MT- & isä-ongelmat tulilla.
Tai ehkä se vaan tykkää söpöistä asioista.
Ei ole nykyisin enää noloa. Suomi on muuttunut avoimemmaksi yhteiskunnaksi kuin ennen, jossa kaikki saa olla ja ilmaista mitä haluaa ilman paheksuntaa, ainakin Helsingissä ja isoissa kaupungeissa.
Että siinäpä on itsenäinen, vahva ja rohkea kuluttaja.
Sama tyyli kuin minulla, ehkä tykkää joistain samoista asioistakin. Tutustutaanko?
Laitonta. Kerrassaan törkeää.
Täytyy pukeutua Marimekkoon ja käyttää terveys-sandaaleja. Tukka täytyy toki olla leikattu lyhyeeseen malliin.
Pitäisin jos nainen käyttäisi. Tietäisin, että omaa huumoria ja leikkisyyttä sekä ei ota itseään liian vakavasti. Tietty eri asia jos kyse jostain, että on jäänyt henkisesti lapsuusikään.
Itse pidän eläinaiheisia vaatteita, erityisesti lintusellaisia. Ei kovin miehistä, mutta pukeudun niin kuin haluan.
Ehkä tulee mieleen joku mk-ultra mindcontrol ohjelma jonkun päässä. Mutta voi olla muuten nuorekkuutta tavoitteleva tai leikkiä laittaa se päälle.
Pidän kotona Snoopy pyjamaa. En kyllä mitään Snoopy-paitaa julkisella paikalla pitäisi.
mitä sitte, paita kuin paita esim. pihatöissä tai remppahommissa
Vierailija kirjoitti:
Panisin jos pippeli toimisi.
m24
Kannattaa lopettaa niiden steroidien käyttö.
Olisi hauska nähdä 100 kg painavalla joku Barbie-paita. Näitä printtipatoja on aikuisten koossa ja menevät kyllä tosi isoillekin. Itsekin ostin My little ponyn ja jonkun Superwoman-paidan.
Naiselle täysin ok.
Miehellä jos olisi, nii kehottaisin kiertämään kaukaa
Miulla on Snoopy t-paita. Tykkään siitä, sanokoot muut ihan mitä lystää.😊
T. Mummo