Mitä ajattelette 35 v naisesta joka pitää printti t paitoja joissa on hello kitty, Dumbo tai Bambi?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 64-vuotias mies ja pidän Mikki Hiiri, Aku Ankka ja Tintti paitoja.
Minäkin pidän Mikki Hiiri tpaitaa, ikä 61v. Minä jopa näytänkin vähän harmaantuneelta Mikki Hiireltä. Aikuisilla naisilla nuo aloituksen paidat on hauskoja ja hellyyttäviä, seksikkäitäkin.
En varmaan mitään erityistä. Ei vaatteet merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tai 43-vuotiaasta jolla on my little pony -printti?
Minä.(no olen 42).Kiva paita,maksoi H&M:llä 5e ja on kestänyt vuosia...
Sopivat tyyliltään sellaiselle leikkisälle, "disney-henkiselle" ihmiselle. Julkkiksista sanoisin esim. Anna Abreu tai Ellinoora, jolla voisi olla Minni-paita tai vastaava. Yöpaitana voi käyttää kuka vain, koska yöpaitaa nyt ei yleensä muut näe kuin omat perheenjäsenet.
Joku vertasi bändipaitoihin. No, bändipaidoissa kulkevat usein ne, jotka diggailevat ko. bändiä tai ovat nuoruudessaan diggailleet. Ei kai siinä mitään. Mutta ei nekään tyylillisesti kaikille sovi.
Mutta mitä mieltä olette huumoripaidoista? Siis näistä markkinoilla myytävistä t-paidoista, joissa on jokin roisi teksti. Missä sellaisia voi käyttää, paitsi omassa autotallissaan?
Kapinallinen. Rohkea suunnannäyttäjä. Ei välitä muiden mielipiteistä.
Lotta ja pappa -someduon papalla on Muumipappa-college. Minusta se on tosi hieno ja sopii papalle mainiosti.
Halusi tai ei, vaatteilla viestii aina jotain itsestään. Ainakaan mitään imartelevaa ei tule mieleen jostain Hello Kitty-paidasta, mutta yritän aina antaa ihmiselle kuitenkin mahdollisuuden todistaa ennakkoluuloni vääriksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että vain todella hottis-naiset kehtaavat pitää tuollaisia ja se viestii aika vahvasti sellaisesta vapaasta, tyttömäisestä elämästä, noilla usein kireät vaaleat farkut ja joku ponihäntä tai letit ja hyvin usein paidan alla ei ole rintsikoita.
Taisit vähän kiihottua tuosta omasta kuvailustasi ;)
Miksi minun pitäisi ajatella heistä jotakin?
Toki tietyissä tilanteissa voisi ihmetyttää hello kitty -paita, esim oman anoppinsa hautajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kapinallinen. Rohkea suunnannäyttäjä. Ei välitä muiden mielipiteistä.
No höpön löpön. Ei kuvasta kyllä yhtään Hello Kitty -tyyppien tyyliä ja ajatusmaailmaa.
Keskityhän Ap siihen omaan elämääsi. Jokainen pitää mitä haluaa. Ihan sama mitä jotkut tuntemattomat ajattelevat, koska jokaisen ystävät kyllä ymmärtää ja hyväksyy just sellaisena kun olet. Jos ei hyväksy, niin vaihda ystäviä.
On erilaisia vaihtoehtoja. Haluaa tuoda sisäisen lapsen esiin. Pitää muuten vaan satuhahmoista ja mielikuvituksesta. On piirrettyjen manipuloima, jokin ohjelmointi päässä. Haluaa olla miehille helposti lähestyttävä tai naisille. Haluaa karkottaa tosikot tai muut. Haluaa olla rento ja viihtyä, on vapaalla, leikkisä. Jostain syystä vain tykkää pukeutua niin, mistä lie paita saatu tai löydetty. Tai sitten on pitkä putki juhlia ja joku paita päälle. Ehkä 80-luku oli mieleinen ja lapsuus, turvallisuus.
Ai niin kuin ne Sohvaperunoiden kaksi naista? Ne on kyllä huomattavasti enemmän kuin 35.
Ketään ei kiinnosta. Hae huomiosi jostain muualta.
Hello Kitty - IHQ
Dumbo ja Bambi - blaah
N48