Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette 35 v naisesta joka pitää printti t paitoja joissa on hello kitty, Dumbo tai Bambi?

Vierailija
10.04.2024 |

niih?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Kitty - IHQ

Dumbo ja Bambi - blaah

N48

Vierailija
22/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 64-vuotias mies ja pidän Mikki Hiiri, Aku Ankka ja Tintti paitoja.

Minäkin pidän Mikki Hiiri tpaitaa, ikä 61v. Minä jopa näytänkin vähän harmaantuneelta Mikki Hiireltä. Aikuisilla naisilla nuo aloituksen paidat on hauskoja ja hellyyttäviä, seksikkäitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on invalidi.

Vierailija
24/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tuollaisia pitäisi.

Vierailija
25/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään erityistä. Ei vaatteet merkitse mitään.

Vierailija
26/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai 43-vuotiaasta jolla on my little pony -printti?

Minä.(no olen 42).Kiva paita,maksoi H&M:llä 5e ja on kestänyt vuosia...

Vierailija
27/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat tyyliltään sellaiselle leikkisälle, "disney-henkiselle" ihmiselle. Julkkiksista sanoisin esim. Anna Abreu tai Ellinoora, jolla voisi olla Minni-paita tai vastaava. Yöpaitana voi käyttää kuka vain, koska yöpaitaa nyt ei yleensä muut näe kuin omat perheenjäsenet.

Joku vertasi bändipaitoihin. No, bändipaidoissa kulkevat usein ne, jotka diggailevat ko. bändiä tai ovat nuoruudessaan diggailleet. Ei kai siinä mitään. Mutta ei nekään tyylillisesti kaikille sovi.

Mutta mitä mieltä olette huumoripaidoista? Siis näistä markkinoilla myytävistä t-paidoista, joissa on jokin roisi teksti. Missä sellaisia voi käyttää, paitsi omassa autotallissaan?

Vierailija
28/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapinallinen. Rohkea suunnannäyttäjä. Ei välitä muiden mielipiteistä.

Vierailija
29/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta ja pappa -someduon papalla on Muumipappa-college. Minusta se on tosi hieno ja sopii papalle mainiosti.

Vierailija
30/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi tai ei, vaatteilla viestii aina jotain itsestään. Ainakaan mitään imartelevaa ei tule mieleen jostain Hello Kitty-paidasta, mutta yritän aina antaa ihmiselle kuitenkin mahdollisuuden todistaa ennakkoluuloni vääriksi.

Vierailija
31/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas

Vierailija
32/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että vain todella hottis-naiset kehtaavat pitää tuollaisia ja se viestii aika vahvasti sellaisesta vapaasta, tyttömäisestä elämästä, noilla usein kireät vaaleat farkut ja joku ponihäntä tai letit ja hyvin usein paidan alla ei ole rintsikoita.

Taisit vähän kiihottua tuosta omasta kuvailustasi ;)

Vierailija
33/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi ajatella heistä jotakin? 

Toki tietyissä tilanteissa voisi ihmetyttää hello kitty -paita, esim oman anoppinsa hautajaisissa.

Vierailija
34/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapinallinen. Rohkea suunnannäyttäjä. Ei välitä muiden mielipiteistä.

No höpön löpön. Ei kuvasta kyllä yhtään Hello Kitty -tyyppien tyyliä ja ajatusmaailmaa.

Vierailija
35/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityhän Ap siihen omaan elämääsi. Jokainen pitää mitä haluaa. Ihan sama mitä jotkut tuntemattomat ajattelevat, koska jokaisen ystävät kyllä ymmärtää ja hyväksyy just sellaisena kun olet. Jos ei hyväksy, niin vaihda ystäviä.

Vierailija
36/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisia vaihtoehtoja. Haluaa tuoda sisäisen lapsen esiin. Pitää muuten vaan satuhahmoista ja mielikuvituksesta. On piirrettyjen manipuloima, jokin ohjelmointi päässä. Haluaa olla miehille helposti lähestyttävä tai naisille. Haluaa karkottaa tosikot tai muut. Haluaa olla rento ja viihtyä, on vapaalla, leikkisä. Jostain syystä vain tykkää pukeutua niin, mistä lie paita saatu tai löydetty. Tai sitten on pitkä putki juhlia ja joku paita päälle. Ehkä 80-luku oli mieleinen ja lapsuus, turvallisuus.

Vierailija
37/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena vapaalla on ok.

Vierailija
38/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin ne Sohvaperunoiden kaksi naista? Ne on kyllä huomattavasti enemmän kuin 35.

Vierailija
39/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi kiinnostaa ilman paitaa.

Vierailija
40/83 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta. Hae huomiosi jostain muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi