Mitä ajattelette 35 v naisesta joka pitää printti t paitoja joissa on hello kitty, Dumbo tai Bambi?
Kommentit (83)
Näin joskus aikuisella naisella Lumikki-paidan, ja minusta se oli vain sympaattista. Pidin itsekin jo pikkutyttönä kovin Lumikista.
-Aivopesty jotenkin
- Uniikki lumihiutale- syndrooma
- Aakkosporukassa yleinen "uniformu"
Etenkin jos kyse ei ole vain yksittäisestä asusteesta tai vaayekappaleesta kuten esim yöpaita tai penaali
Mä oon 32 v ja mulla on Bulbasaur paita :D vuosi sitte ostin
Pidän itsekin ja olen hieman vanhempi. Osa toimii, osa ei.
En oikein mitään kun olen 54-vuotias ja saatan itse pitää bändipaitoja
Vaimomatskua, heti ostamaan sormukset.
Ajatteln että siinä 35-vuotias nainen pitää printtipaitaa jossa hello kitty, Dumbo tai Bambi.
Ja kävelen ohi. Päiväni ei siitä pilalle mennyt enkää mieltni pahoittanut.
Todella hot jos nainen kaunis ja isorintainen. Kyllä siinä dumbot pullistelee ja hello titty katsoo silmiini 😙
Mikäs siinä, itselläni on Aku Ankka pyjama, olen yli 40 v.
No monet ottaa esim. Hello Kitty tatuoinnin niin sittenkö se ei ole enää iholla Ok, kun olet yli 35 v? Käytän edelleen Hello Kitty t-paitaa, jonka ostin 22-vuotiaana ja olen olen kohta 36 v. Miksen käyttäis, kun mahtuu vielä päälle 😁
Että siinä o 35 v nainen, jolla on printti t paitoja joissa on hello kitty, Dumbo tai Bambi.
Miks miehellä saa olla vaikka Aku-Ankka tatuointi ja se on ok, mutta naisella Disney tai vailla Hello Kitty paita niin se on turn Off? Ei mitään logikkaa taaskaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että on varmasti jokseenkin lapsekas ihminen. Enkä sano tätä pahalla, totean vain.
Vähän sama kuin vanhat hevari tai punkkari äijät näyttää että olisivat aina johonkin naamiaisiin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että on varmasti jokseenkin lapsekas ihminen. Enkä sano tätä pahalla, totean vain.
Vähän sama kuin vanhat hevari tai punkkari äijät näyttää että olisivat aina johonkin naamiaisiin menossa.
Mikäs sun oma tyylis on?
No sanotaan vaikka näin et termi "disney adult" ei oo millään tavalla positiivinen termi...
Mulla on vielä Tehotytöt-paita. Olen 58-v mies.
Ensimmäisenä tulee mieleen (lievästi) kehitysvammainen tai sellainen joka ei ns. käy ihan täysillä.